Hahaha nice. Ik hou wel van mensen die excited kunnen worden om zulke kleine dingen
Ik word gewoon wakker van een sigarettenlucht in ons doorreis- hotel die zich via de airco verspreidtš¤¢.
Doe geen oog dicht want kan die geur gewoon niet ā uit zettenā.
Het liefst maak ik nu iedereen wakker en reizen we weer door naar Nederland want nu slaap ik toch niet.
Vertel dan op zn minst even waar je bent geweest
Hahaha nee hier meppen we met pantouflas (slippers)
Mn vader is vandaag jarig. Dus ik heb een tompoucen mix mee genomen die ik vandaag voor hem ga maken haha.
Verjaardagen worden hier niet echt gevierd en ik wil hem mee uit eten nemen maar dat is ook geen succes omdat hij niet wilt dat ik iets betaal dus dan maar tompoucen haha.
Jonge op die groepsreis
Rondreis Ierland, voor de meeste niet zo indrukwekkend. Maar door de groepsreis stond je de hele dag erg āaanā. Ben niet gewend om nooit een moment alleen te zijn
Sorry voor de dagboek post!!!
Had jij ook niet van die aparte regels qua alleen dingen ondernemen in die reis? Was dat nog wat opgelost of bleef dat zo?
Ja is opgelost na dag 2
Ooh ja! Je hoefde je post niet te verwijderen hoor! Ik was gewoon nieuwsgierig. Fijn dat het leuk was en je nu weer lekker naar huis gaat
Ik wilde kaartjes voor The Opposites kopen. Begon om 10.00 en het is geloof ik nu al helemaal uitverkocht. Echt bizar, had echt niet verwacht dat ze zo snel zouden gaan.
Edit: toch nog gelukt er kwamen na 10 minuten kaarten vrij van mensen die niet bevestigd en betaald hadden denk ik. Echt zin in!
Jaloers! B
ja wow dat ging snel he? Ik stond in de rij voor Utrecht en vriendin voor Haarlem en dat laatste ging zo hard. Tivoli site vloog er ook 5 keer uit in het proces en ik dacht echt steeds ehhh moet ik nou vernieuwen nu of niet, maar het is gelukt!!! Waar ga jij?
Ja echt bizar! Ik stond voor Rotterdam en Den Haag in de rij, maar gelukkig is Rotterdam gelukt!
Ik ga in mān eentje, echt spannend weer haha! Ben wel eens alleen naar concerten in de Ziggo geweest maar dit is wel stuk kleiner dus dat vind ik altijd wel ongemakkelijk. Maar wel heel veel zin in!
Oh leuk!! Rotterdam is in de Annabel toch, kan me voorstellen dat dat alleen ook prima is, leuke zaal!
Ja is Annabel inderdaad! Ik ben daar al zo lang niet geweest. Echt voor het laatst toen ik 20 was en dan bij Vunzige Deuntjes ofzo haha. Maar volgensmij is het wel redelijk groot nog dus dat is chill! En ik kan lopend en fietsend naar huis dus nog fijner!
Wat leuk!
Het was inderdaad zo snel uitverkocht!
Het was ook een beetje een post met weinig context haha, maar had al cocktails op en anders krijg ik alleen maar meldingen van duimpjes
Gisteravond dropte ik bij mān Duitse partner de bom dat ik geen typische Duitse lelijke zonwering voor het raam wil, zodra we in Duitsland wonen. Vind dat zo deprimerend als je in een woonwijk bent waar die dingen bij elk huis dicht zitten. En zo sfeerloos ook dat de meeste huizen dan geen gordijnen hebben.
Naja nu maar hopen dat dit geen dealbreaker voor hem is. š«¢