Het ging hier laatst over irritante stemmen. Ik zag net een interview van Miley Cyrus en boy haar stem. Zo vervelend, heb het interview snel uitgezet.
Mijn oma is bij haar in de flat het aanspreekpunt van/voor de woningbouwvereniging. Ze was namens alle bewoners al maanden aan het klagen dat de schoonmaak niet goed gebeurt en er een aantal dingen in de begroting en betalingen etc. niet kloppen. Telefonisch werd ze niet geholpen dus ze besloot gisteren om langs te gaan op het hoofdkantoor. Daar werd haar verteld dat er niemand was die haar te woord kon staan en dat ze kon bellen om op een ander moment een afspraak te maken. Daar was ze het niet mee eens dus heeft ze koffie uit de automaat gepakt met de mededeling dat ze wel ging zitten wachten in de hal totdat iemand haar te woord kwam staan. Ze heeft daar bijna een uur gezeten maar uiteindelijk is er iemand gekomen en is het gehele financiële gedeelte (lijkt het nu) opgelost en komt er maandag iemand bij haar langs om over de rest van de problemen te praten.
Oma is de heldin van de flat en kan zo in dienst bij BOOS denk ik
Ah love dit. Mijn oma schijnt ooit (we hebben het over begin jaren 60) boos op het gemeentehuis te zijn gaan zitten omdat ze met een klein kind en tweede onderweg in een klein kort woonde en niet meer weggegaan tot ze een nieuwe woning kreeg :") echt m’n favoriete verhaal van haar
Je kan die meldingen uitzetten, ik krijg alleen nog een melding als iemand me tagt
Ik heb zojuist een “everything shower” gedaan en ik moet er even 5 min van bijkomen
Erg dat het nodig is/was eigenlijk hè! De fouten die er gemaakt worden en de problemen die er zijn bij die coöperatie… mijn oma staat (naar mijn mening) 100% in haar recht! Vind het echt wel top hoe ze dit aanpakt.
Ze kan nogal fel zijn en belde me vanmorgen met dit verhaal en zei er gelijk bij: “Ik heb geen ruzie gemaakt hoor, heb helemaal niet lelijk gedaan! Ben alleen gaan zitten en heb koffie genomen want het was wel koffietijd en ik laat me niet ook nog eens uitdrogen!”. Love it haha
Oh heerlijk dit! Ik snap helemaal dat je daar van bij moet komen. Hoe ontspannend het ook is, het is tegelijkertijd vrij intensief haha.
Ik mis de everything showers. Het huis waar ik nu woon heeft geen gas meer en na ongeveer 10 min douchen is m’n warme water op
Heerlijk, ik hoop later ook zo te zijn
Als in rolluiken bedoel je?
Vind ik juist heeerlijk, lekker donker op de slaapkamer. Mis dat echt als we in Nederland zijn😄
@PangurBan Rolluiken is idd het goede woord! En ja dat is wel een voordeel, een super donkere slaapkamer.
Ik was gister uit eten met een zakelijke partner en ex-collega. Die partner zei dat hij na een feest waar mijn ex-collega bij was midden in de nacht wakker werd en naar beneden ging om te plassen. Toen vond hij zijn vrouw bewusteloos onderaan de trap onder het bloed maar toen zei hij: “Ik dacht: het is gebeurd” en ik moest mijn lach inhouden en mijn best doen niet te vragen of ze op een spies was gevallen. (is uiteindelijk wel goed gekomen met haar)
Ik snap hem na 3 x lezen echt nog niet
Het verhaal ging toch dat iemand zei: “Het is gebeurd, mijn moeder is van de trap op een spies gevallen” ?
Dat verhaal heb ik dan vast even gemist
Ik zou niet meer zonder kunnen.
Maar je vindt het dus lelijk?
Ik zie best vaak dat mensen toch nog gordijnen hebben en echt alleen 's avonds of als het heet is, de rolluiken omlaag hebben.
Wij hebben dan weer geen gordijnen omdat we in een flat wonen en er toch niemand naar binnen kijken kan.
Mn oma zit mn tompouce te bekritiseren alsof ik hem heb gemaakt voor heel griekenland bakt.
Ja ik vind het vooral lelijk als je in een woonwijk rondloopt waar alle rolluiken dan dicht zitten en vanaf de binnenkant vind ik het ook niet mooi. Maar er zitten zeker veel praktische voordelen aan, donkere slaapkamer, minder warm enzo.
Ik ben nu toevallig onderweg naar Duitsland en heb al helemaal zin in dat ik morgen en zondag kan uitslapen, door de rolluiken. Dus ik moet eigenlijk ook gewoon niet zeuren.
Ja vreselijk he, dat je zo’n punt moet maken van een schoon/betaalbaar huis. Supergoed dat je oma daar zo’n punt van maakt!
Mn luidruchtige buren waren op vakantie en t was zo bizar fijn. Maar ze komen net terug
Je kan zo’n bak van een rolluik soms ook in de muur doen. Dus dan is het minder lelijk van buitenaf als het niet naar beneden gerold is dan