Wat je even kwijt wil #66

‘hallo en welkom bij een nieuwe aflevering van Boos’

2 likes

Ik was even in de stad en wou de hourglass concealer proberen dus liet deze bij me aanbrengen en omg zo’n lekker gevoel al die kwastjes over je gezicht heen :pleading_face:. Kan ik iemand een uur betalen om met allemaal kwastjes over mijn gezicht te gaan?

9 likes

Ja hoor :money_mouth_face:

9 likes

:rofl::rofl:, ja en dat was @mikselke zegt, er zijn opties.
Mag ik vragen welke regio je gaat wonen? Je hoeft het niet te zeggen, ben alleen benieuwd omdat ik ook in Duitsland woon

2 likes

Hahaha dit is ook vrij normaal in zuidelijk Nederland hoor

Ik heb een digitale camera gekregen voor mijn verjaardag en mijn au pair kind (4) is helemaal geïnteresseerd. Ze heeft dat nog nooit gezien :joy: prachtig

8 likes

Janken dit! Koop gewoon mooie verduisterende gordijnen ipv een winkelluik :sob:

8 likes

Only we know

4 likes

Als het kon had ik ook luiken genomen. Donker, koeler in de zomer en minder last van allergieën. Ik woon alleen op een gekke plek om het te kunnen plaatsen.

7 likes

jaaaa love dit net als meiden die elkaar random complimenten geven terwijl je elkaar niet kent

10 likes

Dit soort luiken vind ik dan wel weer leuk.

13 likes

Later als ik groot ben wil ik jou worden.

14 likes

Dit heeft karakter. Die lelijke dingen niet

6 likes

Jouw verhalen zijn altijd nét iets te verzonnen. Vind je zelf ook niet?

12 likes

Dat is echt een goed idee!

5 likes

Ohh ik haat haat haat dat zo, als je in bed ligt en die klotehoekjes van het overtrek zijn leeg.

8 likes

Wauw heerlijk, Sarah Therese eat your heart out! Hoe gaat het trouwens met je kaasmaak-hobby?

2 likes

Ik wil een hobby en actiever zijn omdat ik mij vaak verveel, en nu heb ik mij net opgegeven voor een proefles dansen!! Vond dat vroeger heel leuk, dus hopelijk nu nog steeds.
Vind het wel echt spannend en dood eng, maar ik moet mijzelf gewoon een keer over die drempel heen zetten!

38 likes

Ik zag laatst een video van zo’n trad wife die mozzarella maakte en het zag er echt uit als hogere wiskunde meets kneedgum ofzo, heel fascinerend.

4 likes

Leuk, wat voor dans?

5 likes

Hip hop! Ik zag dat ze ook high heels lessen hebben en wil dat misschien later ook erbij doen als het bevalt.

7 likes