Ik had het over omhoog gevallen mannen en toen kwam mijn vader met de wijze woorden:
Een luchtballon drijft altijd naar boven
Nou dat mag wel op een tegeltje
Ik had het over omhoog gevallen mannen en toen kwam mijn vader met de wijze woorden:
Een luchtballon drijft altijd naar boven
Nou dat mag wel op een tegeltje
Maar dit is gewoon niet waar toch. š„¹
Nee, slechts een nare droom
Vandaag 6 jaar geleden kreeg ik de diagnose kanker. Hele week al stress voor vandaag en de hele week ook al flashbacks en herbelevingen. Maar vandaag gaat het best okƩ (en heb mezelf toegestaan om alles te mogen voelen) en voel ik me beter dan de afgelopen dagen dus gelukkig een fijne dag gehad en taart gegeten en nu bij een vriendin chillen
Mijn gezin gaat eind september een weekje op vakantie en nu moedigen ze mij aan ook nog een week weg te gaan ja oke geven jullie mij geld?!?
SGPāer Kees van der Staaij is 54, ik dacht echt 68 of zo.
Supergoed van je!
Oh dat lijkt me zo grappig, ik hoop dat je ze bewaart! Mijn oma schreef eerst enkel de minimale boodschap, vervolgens enkel hun naam op een apart briefje in de kaart āwant dan kon je hem nog gebruiken!ā met als eindstation dat je de kaart nog in het plastic kreeg.
Zo schrijft mijn oma niks op de envelop, kan ik 'm nog een keer gebruiken
Bij mijn oma moest je je cadeautje netjes openmaken dan nam ze het inpakpapier weer mee voor een volgend cadeautje. Gierigheid verpakt in duurzaamheid
Zoiets doet mijn oma ook. En ik weet niet of het perse gierigheid is. Heeft ze de oorlog meegemaakt? Er was toen van alles zo weinig. Alles werd hergebruikt tot het niet meer ging. Dat zal met papier ook wel zo zijn geweest.
Edit: oh nee wacht. Mijn oma vraagt het papier niet terug. Ze pakt de aan haar gegeven cadeaus heel secuur uit. Dus dat is wel een verschil. Snap dan wel dat je het bij je eigen oma meer naar gierig vind neigen dan duurzaam.
Mijn moeder (of was het mijn oma) streek in het begin die lintjes die om cadeautjes zaten om ze daarna weer te gebruiken. En wij mochten cadeautjes nooit openscheuren want dat papier kon je weer gebruikenš¤£
Haha, sorry ben bestwel trots op mezelf omdat ik ook 10 kilo wil afvallen i.v.m. dat ik dan in aanmerking kom voor een borstverkleining
Ik heb van 19 t/m 25 aug gewoon 116,3km gewandeld, 142 831stappen met een gemiddelde van 20 404 stappen per dag
Ja dit! Hahaha. Best moeilijk als kind
ah maar hij heeft best een fris gezichtje
Ik heb mijn huis goed gepoetst voor vriendinnen die kwamen en ze heben het niet vies gemaakt dus nu heb ik nog steeds een schoon huis
Die van mij wist niet hoe je mijn naam schreef en kreeg ieder jaar weer een nieuwe variant op de envelop. Eindstation was dat ze het maar opgaf en er een vraagteken op had gezet. Was net een monopoly kanskaart joh
Sinds ik wakker werd van een sprinkhaan in mn bed, die op mn gezicht zat, slaap ik zo beroerd. Bij alles wat kriebelt ben ik meteen klaarwakker en wil ik het liefst de hele kamer uitkammen om te zien of het geen eng insect is.
Ben bij een tentfeest en stink nu echt een uur in de wind. Eerst maar eens douchen en 80x mān haren wassen
Mag ik vragen waar jij woont?? Ik heb volgens mij in Nederland überhaupt nog nooit een sprinkhaan gezien, lijkt me heel surreëel als die op je gezicht zit