Serieus? Ik woon midden in een grote stad en ik heb wel eens een grote sprinkhaan binnen gehad.
Ja serieus! Woonde vroeger op het platteland en nu in een grote stad en echt nooit gezien
Love sprinkhanen. Gifgroene hupsers.
Bij mij zat er laatst een op de autospiegel en die moest toen naar beneden om een parkeerkaart te trekken. 1000 scenario’s bedacht om het raam niet open te hoeven maken. Uiteindelijk met angst voor eigen leven toch gedaan haha.
Mijn ergste vlucht ooit was een dronken volwassene die enorm stonk uit elke porie van zijn lijf, heletijd tegen mij of mn vriend ging praten (we hebben dan maar stoelen gewisseld zodat we dan even rust hadden). En vrouwonvriendelijke opmerkingen maakte naar de stewardess🤬, EN beweerde dat de gebouwen in USA ouder zijn dan die van Europa🥲 en nog meer rare opmerkingen. T was echt vre se lijk.
Had liever een krijsend kind (oordoppen in en go).
Sprinkhanen zijn niet per se die enorm grote beesten die je op tv ziet, maar ook gewoon kleinere ter grootte van een krekel. Ze zijn in principe overal te vinden.
Gewoon in Nederland! Ik woon wel in een woonwijk maar niet ver van een natuurgebied. Maar ik heb ze ook constant in de tuin. Ik ben geen enorme insectenkenner maar het is zon kleine groene van de afbeelding van @Snork maar ik weet niet prexies welke haha
Liften en ontvoering zitten natuurlijk wel heel erg dicht bij elkaar. Bedoel je zult maar lekker zitten te chillen in Zwolle en pas weer uit kunnen stappen in Genemuiden…
Ik ben onlangs verhuisd naar een wat ouder huis dan waar ik eerst in woonde. Vanmorgen hoorde ik ineens de wind heel hard door de kieren tochten, dacht ik, tot ik me ineens realiseerde dat het helemaal niet waaide. Was het blijkbaar de Formule 1, en ik heb echt een hekel aan die domme sport maar het is zo’n heerlijk zoemend geluid op de achtergrond dat ik het stiekem jammer vind dat het nu weer even stil is.
Misschien kan je een formule 1 video op de achtergrond af laten spelen voor hetzelfde effect.
Misschien kunnen alle F1 fans dat ook eens doen, zijn toch altijd dezelfde rondjes. Dan kunnen we die milieuvervuilende onzin eindelijk lekker afschaffen
Ik had gisteren een feest en ik was de bob maar dacht ipv dat ik m’n helemaal sleutelbos meesjouw neem ik alleen de autosleutel en huissleutel mee en laat ik de rest van de sleutelbos thuis. Nou dikke prima.
Alleen nu was ik van plan om te gaan shoppen dus ik pak m’n sleutel bos, gooi de deur achter me dicht, wil in de auto stappen… Heb ik dus de sleutelbos zonder autosleutel en huissleutel meegenomen
Mijn ouders hebben de enige reservesleutel en die zijn nu weekje op vakantie, gelukkig wel in Nederland, en die komen er nu over 1,5 uur aan want dat was volgens m’n vader goedkoper dan een sleutelmaker bellen haha
Maar omg ik voel me nu zoooo dom
Vandaag maar één missie, kruidnoten scoren
Urgh ik wilde vandaag heel veel km wandelen (40/50) maar het regent steeds vet hard en de lucht is echt heel donker. Weet niet of ik gewoon moet gaan, dus zit nu maar op de bank.
Was beetje moody en vond mijn haar ineens zo suf dus heb ik er zonder enige ervaring of research 10 cm vanaf geknipt. Toen was het scheef dus nog eens 3 cm extra.
Ben niet ontevreden en vraag me af hoe ik de rest van de dag van deze bui gebruik kan gaan maken.
Mijn ouders zijn een keer vanuit Zeeland teruggereden om mij een huissleutel te brengen (ik woon in Limburg). Was zó kut, ik voel je pijn 🥹
Ik moet over 3 uur op een verjaardag zijn die op 2 uur rijden ligt, ik moet nog een pakket ophalen, tanken en lig in handdoek op bed 🥹. En dan heb ik deze week 13/14 uur in de auto gezeten
Verf een muur, nu kan je gewoon doorpakken!
Oh fijn dat ik niet de enige ben ze zijn er gelukkig over paar minuten
Ik overweeg nu ook om een sleutel bij te laten maken en die aan een vriendin te geven
Zo’n fijn geluid Formule 2 is ook dit weekend dus als t goed is kom je de hele dag door wel aan je trekken (als t niet te hard regent)