Wat je even kwijt wil #66

Mijn vriend en ik zijn een nachtje weg, tijdens het parkeren hebben we schade gereden aan de auto van mijn ouders en de koffer die we van mijn zus hebben geleend is een wiel verloren. Als dit een voorbode is voor de rest van het weekend dan ga ik nu naar huis. :joy:

9 likes

Net gescoord, Albert Heijn!

1 like

Dit is een heel goed idee. Ik heb mezelf net wel moeten dwingen de schaar weg te leggen want het bleef een mini beetje scheef en heb inmiddels bijna een bob :thinking:

6 likes

Ik was in zowel een AH XL als een normale AH én de Plus maar daar hadden ze ze allemaal nog niet :smiling_face_with_tear: op de gok maar even de Kruidvat in gelopen en nu vier(!) zakken chocolade kruidnoten rijker. Eind goed al goed :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

@Ruby ik was net bij de action en daar ligt alles al, ook de chocoladepepernoten, letters en chocomunten.

1 like

Ja ik geef het +/- 1/2 weken en dan knalt het alle winkels uit

Ik heb deze week nog kruidnoten gekocht bij AH. Verschilt per filiaal denk ik

Maar je kunt ze niet online bij de AH bestellen. Dan staat er ‘alleen in de winkel’.

1 like

Heb vriendinnenweekend en ik mis het nu al maandagochtend :pleading_face:

9 likes

Ik had net een gelukskoekje opengemaakt en mijn boodschap was “verwen jezelf maar eens goed en kom”?? :stuck_out_tongue:

16 likes

Nou, heb je een satisfyer.

8 likes

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar Instagram promoot om iedere post van iemand die ik volg de reels van Thierry Baudet. “Omdat je eerder een reel van Thierry Baudet bekeek…” zeggen ze. Nou, echt niet, meteen geblokt die troep, maar wat is dit?

1 like

Is een samenwerking met FF. Hoe meer duimpjes je hier uitdeelt, hoe vaker Thierry voorbij komt op je Instagram.

19 likes

Ik word helemaal gek van de bruiloften hier. Elke x dat getuuter alsof turkije nummer 1 is. En als je geluk hebt ook nog iets van vuurwerk of dinamyt enzo.

3 likes

Ik las verkeerd, hoe meer duimpjes hoe minder thierry maar da was nie dus ik trek ze gauw weer terug

2 likes

Oh ja, dat is ook logisch, gezien de naam van het forum! Dan blijf ik ze flink uitdelen, ter ere van deze succesvolle samenwerking!

2 likes

Gisteren wilde ik wel weer naar huis, maar nu voel ik me helemaal sad dat mijn vakantie voorbij is en de mensen die ik heb ontmoet voorlopig niet ga zien. En helaas al weer een aantal keren aan werk moeten denken :expressionless:

4 likes

Ik had vandaag een verjaardag maar geen kado, ik vond in de kast toen nog iets wat ik ooit gekregen had maar niet gebruikte.
Vanavond krijg ik via Instagram een advertentie over precies dit product en merk ook. Terwijl ik het niet opgezocht hebt, sowieso heb ik het merk ook niet hardop gezegd. Super vaag.

3 likes

Toeval bestaat niet!!!

2 likes

Ik ben in een uber (11 euro) naar de club gegaan (19 euro). Ik vermaak me echt kostelijk maar heb hier helemaal geen geld voor :slightly_smiling_face::weary:

1 like