Wat je even kwijt wil #66

Ik ben net uit eten geweest en het was 6 gangen en van 18:00 uur tot 21:30 uur gezeten en gegeten en ik zit zooo vol. Maar het was wel echt heel gezellig en lekker. Ben heel happy nu in m’n hotelletje en heb zo’n zin om lekker uit te slapen morgen. Love it.

32 likes

Hahahaha nou ik dus in de club, wil een jongen met mij zoenen. Ik dacht lets’s go is lang geleden en ik vond hem ook knap dus wij ff tongen. Toen ging ik even water halen, kom ik terug, is hij met een oudere (50 jaar) vrouw aan het tongen :joy::joy::joy: was ik toch snel klaar mee. Gelukkig heb ik op een haar na de metro gehaald dus nu lig ik lekker snel mn bed in. Joe joe groetjes luzarl live uit berlijn

62 likes

Mijn vriend heeft jicht in zijn teen. Het gaat gelukkig al beter, maar traplopen doet nog erg pijn en nu moet ik naar beneden voor mijn koffie terwijl hij die anders altijd voor me naar boven brengt. Zwaar leven dit.

4 likes

Leed dat een relatie heet dit

2 likes

Ik was gisteren op een feest bij mijn zus. Een oude vriendin van haar was er ook en ik heb haar denk ik zo’n 20 jaar niet gezien als het al niet meer is.
Ik kom daar binnen en het eerste wat ze zegt is: ‘zo, jij bent een aantal jaartjes en heel wat kilo’s verder’. Wtf!

12 likes

Wat een mega lompe onaardige schijt opmerking.

27 likes

Waarom zijn sommige mensen zo, jeetje

4 likes

Jeetje wtf hoe krijg je t uit je strot zeg :flushed:

2 likes

Wat zei je ‘zo ben ik blij dat ik die jaren van kutopmerkingen gemist heb’.

28 likes

Ja had ik eigenlijk wel moeten doen haha. Ze is echt gefixeerd op uiterlijk want de zoon van mijn zus stond even chips te eten en toen zei ze ook: ‘je blijft maar snoepen hè’. Niemand vindt haar eigenlijk ook aardig, maar ze heeft vroeger mijn zus heel veel geholpen dus ze komt niet meer van haar af.

4 likes

Trut :-1:

2 likes

Ja sorry maar leuk gedrag in het verleden is geen vrijbrief voor stom gedrag in het heden. Weet je zus dit van jou en je neefje? Ik zou persoonlijk mijn kinderen daar niet aan bloot willen stellen en mijn zusje ook niet.

21 likes

H&M heeft al sinds gistermiddag een storing en ik had net mijn mandje volgegooid met leuke herfst kleertjes :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Airbnb is echt een pest. Appartementen bestemd voor woning dienen nu eenmaal niet om toeristen in te ontvangen, klaar. Daarnaast fuckt het ook nog eens heel de woningenmarkt op. In mijn stad is dat ook een heel groot probleem, maar de stad maakt er actief werk van om de buurt voor inwoners leefbaar te houden. Dus ik zou het zoals @anon50301661 zegt iedere keer melden, zowel bij politie als bij de gemeente.

8 likes

af

81 likes

bedankt hiervoor

3 likes

Ik weet dat ze er niets aan kunnen doen, maar er zit een oude natte hond in de tram en die geurrrrr. Ik kan dat echt niet aan gewoon.

2 likes

Who hurt you :cry:

1 like

Heb dit weekend per ongeluk een veel te sociaal weekend gepland en echt not amused met m’n eigen keuzes want ik heb echt behoefte aan een dag op de bank hangen en niet sociaal doen, beetje chips eten en de B&B vol liefde reünie kijken

3 likes

en @anon50301661 thanks. Woon in Berlijn dus de regels zijn iets anders en er zit al veel verbetering in omdat ze maar een beperkt aantal dagen per jaar korte termijn mogen verhuren maar dan nog.
Voelde me eerst zo’n zeur om te bellen bij alleen maar geluidsoverlast maar weet inmiddels heel goed het nummer van de politie te vinden. Politie komt gelukkig ook vaak genoeg langs bij meldingen maar lijkt wel alsof je basis sociale normen moet uitleggen elke 3-4 dagen aan een stel kleuters. Denk omdat er ook best veel bedden in de woning staan dat de woningen echt duidelijk op vriendengroepen gericht is. Je koffer van alle trappen duwen vanaf de 4de verdieping… de voordeur naar 22 woningen intrappen omdat je met je dronken kop je sleutel kwijt bent, kotsen in de tuin en hal, belletje lellen snachts, afval van balkon gooien etc.

Deze gaat ook weer in het logboek die een aantal buren bijhouden en naar de Berlijnse huurders vereniging sturen elke maand. Hopelijk volgende zomer wat verbetering en anders toch maar eens verhuizen buiten de stad

4 likes