Kan wel janken. Acne een beetje onder controle en nu opeens weer pijnlijke puistjes en hele gezicht voelt alsof het in vuur en vlam staat.
Ik snap dan wel dat het voelt dat ze deze vriendschap dan niet mag laten vallen of verplicht voelt. Maar dat is ze echt niet. Maar wel heel vervelend voor jou en de omgeving die ermee te maken heeft.
Ik heb prachtige laarzen gezien maar ze zijn ā¬200,- en dat kan ik nu echt niet aan mezelf verantwoorden. Dus ik ga een koopvrije periode van 2 maanden inlassen en als dat lukt mag ik ze kopen van mezelf
Zieeenn!
Linkje pakt ie niet omdat ze niet op voorraad zijn denk ik. Ook in het zwart voor de liefhebber. Ik twijfel nog.
Deze zijn helemaal hot op tiktok, dus denk dat je half NL er in gaat zien
Nou ik zag ze daar inderdaad ook voorbij komen maar heb ze in mijn omgeving echt nog bij niemand gezien? En had ook het idee dat het op Tiktok wel meeviel eigenlijk
Ik heb ook nog niemand erin gezien hoor! En al was het wel zo, who cares koop wat je leuk vindt.
200 euro voor paarden meisjes laarzenā¦
Ik wil straks in mijn eentje naar de bios, maar moet nog ff over een drempel heen dat ik het ook echt durf en ga doen
Wij rekenen nu op een review, dus je moet nu wel gaan!
Leuk! Welke film?
Lekker doen! In je eentje naar de bios is juist echt een chille activiteit. Er zitten hier in de zaal ook best vaak mensen alleen.
@Sjern @Bal Kaartje is besteld. Half 6 naar Barbie.
Had al best veel spanning deze week en morgen weer nieuw schooljaar, dus deze spanning kan ik er bij hebben
Ik kijk zooo uit naar volgend weekend. Vrijdag ga ik uit eten bij mijn lievelingsrestaurant voor ons 1 jaar getrouwd zijn, zaterdag ga ik lasergamen met een hoop meiden en zondag twee escape rooms doen!
Echt zin in š„¹
En daarna begint het leven dat een masterscriptie schrijven heet.
Ik bied af en toe dingen aan op zoān gratis af te halen pagina maar het is elke keer zoān gedoe als mensen spullen komen halen. Nu is iemand ook al een half uur te laat nu heb ik verder niets te doen vandaag en staat het in de weg maar hoop dat die persoon er zo wel is
veel plezier! alleen naar de film gaan is heerlijk, ik ga ook bijna altijd alleen
Tip: beter op marktplaats zetten en een symbolisch bedrag voor je spullen vragen. Dan komt dat iets minder vaak voor.
Goeie want dit schiet echt niet op, zit nu nog te wachten en die persoon zegt alleen maar er āzometeenā te zijn. Bijna 1 uur na de afgesproken tijd.
French pedicure ziet er echt vies uit⦠alsof je gewoon te lange teennagels hebt sowieso lange teennagels iekkk