Ben geweest. De film was erg leuk! En het was eigenlijk best fijn alleen, nadat ik over mijn 'ik vind t spannend’punt heen was tenminste
Rennennnnn!!
Ik 4 dagen geleden ofzo mijn reservefiets verkocht want gebruikte hem echt nooit meer. Gaat mijn fiets nu aan alle kanten moeilijk doen. Wat een fucking timing. Hopelijk stelt het allemaal weinig voor.
Emotioneel incontinent, die vind ik leuk
Vandaag hebben mijn moeder en ‘vriend’ (ik ben heel petty en wil eigenlijk gevraagd worden) kennis gemaakt. Ik dacht dat ik wat traanogen bij mijn moeder zag, maar er niet op doorgevraagd. Blijkt achteraf - via whatsapp - dat ze het heel lastig vond dat ze nu zo’n grote mijlpaal alleen moest doen zonder mijn vader en dat het gemis dan gewoon heel groot is. Ze was zelfs huilend op de fiets naar me toe gekomen
Ik voel me nu vreselijk schuldig dat ik 1) dit alles zo overhaast heb gedaan en haar heb overvallen met het aanbod om hem te ontmoeten en 2) niet heb doorgevraagd op de signalen die ik dacht te zien en 3) überhaupt niet hebt stil gestaan bij het feit dat dit soort mijlpalen voor haar heel pijnlijk kunnen zijn
Dit klinkt als de hemel, krijg je dan een hoofsmassage? Naar welke ga je? Laat weten hoe het was!!
Zoek even een filmpje op het lijkt me echt geweldig. Je krijgt een hoofdmassage maar eerst zoeken ze uit wat jouw hoofdhuid nodig heeft enzo. En ze hebben zon fantastische douche achtig ding wat ook je hoofd masseerd. Ik ga het voor mn moeders verjaardag als cadeau geven en dan er ook zelf een nemen hahah.
Pff bij dit ding kreeg ik echt tintelingen in mn ruggengraat gewoon kapotlekker
Ik had een schuld bij mijn zorgverzekeraar en zat nogal te stressen hoe ik dat allemaal ging betalen. Mijn werkgever zag het aan me toen ik gisteravond binnenkwam en vroeg of alles wel goed ging, waarop ik tranen in mn ogen kreeg (heb ik zo vaak wanneer ik me niet goed voel en iemand slaat dan even een arm om je heen of vraagt hoe t gaat).
Anyway, toen heb ik het haar maar gewoon verteld en aangegeven dat ik me er zorgen om maakte. Nu heeft zij dus direct die volledige rekening voor mij betaald en ik mag hen gewoon terugbetalen wat ik maandelijks kan missen of door af en toe wat extra uren te draaien . Zodat in ieder geval niet nog extra incassokosten etc krijg.
Ik vind dat echt zo ontzettend lief van ze, heb echt geluk met zulke lieve werkgevers.
Mocht dit vaker gebeuren, je kan je zorgverzekeraar opbellen en dan denken ze goed met je mee. Fijn dat het nu zo opgelost is
Ik heb gisteren een brownie van 20x20 cm gebakken en ik heb hem nu al bijna helemaal op gegeten. kotsmisselijk but ok
Hahaja dat had ik laatst ook. En dan gewoon 3 stukkenop 1 dag eten ook haha
Jaaa at minimum
Foto van bakblik (dit was dus toen ik het eerste stuk nam vanochtend)
Kapotveel gegeten
Verzend je ook naar duitsland?
Uit eten gaan met collegas en last hebben van mn angststoornis.
Leuk.
Oh ja, ik heb een appartementje! Het is klein maar fijn en van alle gemakken voorzien. Inbouwkeuken met vaatwasser etc. Het is een loft appartementje, dus het ziet er ook nog eens heel leuk uit. En het grote pluspunt is dat de huur nog geeneens 1/3 van mijn salaris is. Ik ben van plan om er een jaartje te zitten en dan langzaamaan op zoek te gaan naar iets groters. Maar voor nu is het helemaal fijn, er hangt een goede vibe én ik hoef niet terug naar mijn ouders
Is het groter dan 75m2?
Ik heb een seksdroom gehad over een collega en nu echt weinig zin om hem morgen weer in de ogen te moeten kijken ughhhh
Je kunt ook níet in zijn ogen kijken maar ergens anders naar