Nice
Ondanks dat ik van vakantie en leuke dingen doen houd ben ik echt blij dat ik straks weer redelijk structuur heb. Vond dat als kind altijd onzin maar begrijp de drie r’s steeds beter.
Ik vind zo’n rode maan zoals nu altijd iets engs hebben, toch moet ik ernaar kijken.
Edit: lees dat de kleur komt door de rook van de bosbranden in Canada
Ben speciaal even uit bed opgestaan want had het nog niet gezien. Mooi!
Krijg je toch nooit goed/mooi de foto hè
Nou nog best goed gelukt! Ik kreeg het er niet goed op helaas.
Ik wil hier eigenlijk een cameratje instaleren zodat ik in NL nog mn favo entertainment kan zien. Namelijk mn oma en vader die de heletijd op elkaar mopperen.
Soms gooit mn oma er duitse woorden erdoorheen zodat ik begrijp waar het over gaat haha. Vandaag riep ze “Nichts kaufen nichts essen!!”
Toen kon je me echt wegdragen.
Precies een jaar geleden verscheen mijn debuutroman dus vandaag ga ik taart eten en een koffietje halen en alleen maar chillen
Ik heb de afgelopen 2 weken heel veel gewerkt, waardoor ik weinig tijd heb gehad voor selfcare.
Vandaag hoef ik pas om 18u te werken, dus ij heb besloten om er een “reset-dag” van te maken. Ik ben vanochtend even de stad in geweest, lekkere broodjes gehaald bij de bakker en op de terugweg koffie gedronken bij m’n moeder. Ik heb mn bed verschoond en overal stof gezogen.
En toen m’n wenkbrauwen geepileerd, self tan aangebracht, mn nagels gelakt, mn haar gefohnd.
Ik voel me eindelijk weer als mezelf
Dit is zo fijn! Ik hoop dat je ervan genoten hebt
Hoe kan die NAIR hair removal gast wegkomen met zulke expliciete content op youtube, en waarom is hij is zo ongelofelijk raar.
Ik hoop voor de meesten dat ze geen idee hebben waar ik t over heb trouwens
Lief van je! Heb er zeker van genoten. En kijk er nu al naar uit dat ik vannacht na werk ook thuis kom in een schoon en opgeruimd huis
Ik vond het wel een informatieve video. Staat die er nog op ja
Er is ook een nieuwe met…de andere kant. Thanks Tiktok
Nice! Nu wil ik ook een reset-dag
Ooh… hahah
Neem de eerstvolgende dag dat je vrij bent en doe het
Haha ja I know maar ik heb een baby en dat maakt het wat lastiger. Maar de eerstvolgende dag dat ik vrij ben, hij naar de opvang is en man het huis uit gaat dit gebeuren hoor
Haha wat is dit?! Een vrouwentepel mag niet maar deze video mag gewoon op YouTube blijven staan? Wow.
En er is ook een filmpje met zijn penis vol in beeld? Ik snap er niks van.
Ik zit op Schiphol op weg naar mn bff in Spanje om te eten, zuipen, slapen etc. Voel me weer 18 toen ik op zuipvakantie ging.
De retraite die ik nodig heb.
Oh ja dan wordt het inderdaad iets lastiger, dat snap ik. Hopelijk heb je hier snel tijd voor!
@Lichtknopje ik vind dat jij dit dik verdiend hebt na alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt! Geniet ervan zoals 18-jarige jij ervan zou genieten