Wat je even kwijt wil #66

Krijgen jullie ook een storing bij H&M? Ik al sinds zaterdagmiddag :face_with_spiral_eyes: en ik kan er online niets over vinden…

2 likes

Ik moet al maanden een jurk voor een bruiloft, nu een paar dagen van te voren letterlijk urenlang bij de Bijenkorf jurken gepast. Er uiteindelijk maar twee gekocht want ik weet het gewoon nog steeds niet?!

Maar goed ik heb iig opties :pinched_fingers:t3:

6 likes

Foto’s, dan kiezen wij wel.

8 likes

Eindelijk iemand die deze mening deelt!!! Ik voel echt niks bij deze man.

9 likes

Ryan gossling is alleen aantrekkelijk voor hetero mannen.

8 likes

Mensen die zeggen dat ze altijd zo lekker slapen in hotels, hoe dan? Ik doe meestal geen oog dicht. Mijn eigen bed ligt toch echt het lekkerst.

7 likes

Mijn baas is vergeten dat ik moet worden opgehaald om naar kantoor te komen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vind hem aantrekkelijk en aandoenlijk en hij lijkt me heel aardig, maar ik zou er echt helemaal niks op kunnen.

4 likes

Eens. Daarom is thuisblijven in een vakantie mijn favoriet als ik moe ben. Dan kan ik tenminste bijslapen en echt uitrusten plus de bank op een vakantie bestemming is ook vaak matig.

3 likes

Ik vind ryan gosling in deze film wel heell leuk, en emma stone ook :heart: zij zijn mijn favo filmkoppel

4 likes

Ryan gosling en michelle williams in blue valentine :heart_eyes:

5 likes

Pft, 't is al over. Hij is gillend weggelopen (niet letterlijk) toen bleek dat seks bij mij niet zo zorgeloos is. Hij legt het uit door te zeggen dat hij bang is dat hij me altijd zal moeten pushen, maar misschien wil ik zelf ook gepusht worden? Godver, ik had meer tijd willen krijgen.

2 likes

Nee, gewoon miscommunicatie.

3 likes

Pardon? Wat een sukkel

10 likes

Het is zo pijnlijk, want ik vertrouw niet snel iemand en ik dacht dat hij wel het geduld zou hebben. Ik weet dat er zo’n eikels bestaan, maar ik dacht dat ik hem goed ingeschat had. Nu moet ik in de toekomst ook nog bang zijn dat ze meteen vertrekken als de seks niet direct soepel gaat. Hij geeft er nog wat meer uitleg en redenen aan, maar het is toch geen toeval dat hij ermee stopt op de dag dat we voor het eerst geneukt hebben (we hadden daarvoor al een paar keer seks gehad)? En ik kan z’n volledige uitleg ergens begrijpen, maar die timing is zo gemeen.

4 likes

Waarom moet of wil jij gepusht worden als je dat wil delen? Ik snap het niet helemaal

Ik vind neuken lastig, maar ik heb daar al aan gewerkt en wil daar verder aan werken, maar hij is bang dat hij altijd meer zal verwachten dan ik kan geven.

1 like

Als iemand je echt leuk vind wil diegene daarin met je meedenken en op je wachten. Zou jij andersom iemand daarom dumpen? Of zou je kijken hoe je het samen een goed seksleven kan ontwikkelen en daar de tijd voor nemen? (even uitgaande dat je een langere relatie wil met diegene.)

9 likes

Ik heb zo’n trek in een kop koffie alleen liggen alle onderdelen van mijn koffiezetapparaat in de vaatwasser (die aanstaat)

1 like

Natuurlijk heel naar voor jou nu, maar goed dat je van zo’n sukkel af bent! Dit zegt veel meer over hem dan over jou. Als iemand je echt leuk vind dan wil je daar samen aan werken. Blijkbaar denkt deze gozer alleen maar met zijn lul.

4 likes