Wat je even kwijt wil #66

Als iemand je echt leuk vind wil diegene daarin met je meedenken en op je wachten. Zou jij andersom iemand daarom dumpen? Of zou je kijken hoe je het samen een goed seksleven kan ontwikkelen en daar de tijd voor nemen? (even uitgaande dat je een langere relatie wil met diegene.)

9 likes

Ik heb zo’n trek in een kop koffie alleen liggen alle onderdelen van mijn koffiezetapparaat in de vaatwasser (die aanstaat)

1 like

Natuurlijk heel naar voor jou nu, maar goed dat je van zo’n sukkel af bent! Dit zegt veel meer over hem dan over jou. Als iemand je echt leuk vind dan wil je daar samen aan werken. Blijkbaar denkt deze gozer alleen maar met zijn lul.

4 likes

Vind je dit niet wat overdreven?

15 likes

Ja even heel hard maar ik heb ooit een fwb gehad met erectie problemen. En natuurlijk heb ik daar begrip en geduld voor. Maar als je elkaar alleen maar ziet voor de sex en de sex werkt niet helemaal lekker dan is dat best onhandig. Vind niet dat je dan maar moet blijven plakken omdat het anders zielig is voor de ander.

12 likes

Of het gevoel wil hebben dat je steeds over iemands grenzen gaat als je seks hebt, ik zou me dan een viespeuk voelen (even bij gebrek aan een juiste term, want dit is te licht voor wat ik zou ervaren).

3 likes

Nadenken over een serieuze relatie (en dat werd wel uitgesproken) is nog wel anders dan een fwb, vind ik. En ik begrijp dat je ook wel heel wat vraagt van een partner en niet iedereen dat ziet zitten, maar ik had mezelf wel wat meer tijd gegund. Ik verdien wel meer dan na 1x beslissen dat je hier geen zin in hebt omdat het blijkbaar moeizamer gaat dan je gehoopt had.

Maar ik vind al jullie reacties wel helpend. Het is sowieso genuanceerder dan hoe ik het hier kan opschrijven, maar het doet ook wel gewoon pijn.

14 likes

Tegenover mij in de trein zit een business man zeer serieus notities te schrijven in een boekje en all I can think is: lekker journalen, meid :relaxed::sparkles:

25 likes

Nice

15 likes

Ondanks dat ik van vakantie en leuke dingen doen houd ben ik echt blij dat ik straks weer redelijk structuur heb. Vond dat als kind altijd onzin maar begrijp de drie r’s steeds beter. :grimacing:

3 likes

Ik vind zo’n rode maan zoals nu altijd iets engs hebben, toch moet ik ernaar kijken.

Edit: lees dat de kleur komt door de rook van de bosbranden in Canada :frowning:

4 likes

Ben speciaal even uit bed opgestaan want had het nog niet gezien. Mooi!

Krijg je toch nooit goed/mooi de foto hè

Samenvatting

9 likes

Nou nog best goed gelukt! Ik kreeg het er niet goed op helaas.

2 likes

Ik wil hier eigenlijk een cameratje instaleren zodat ik in NL nog mn favo entertainment kan zien. Namelijk mn oma en vader die de heletijd op elkaar mopperen.
Soms gooit mn oma er duitse woorden erdoorheen zodat ik begrijp waar het over gaat haha. Vandaag riep ze “Nichts kaufen nichts essen!!”
Toen kon je me echt wegdragen.

33 likes

Precies een jaar geleden verscheen mijn debuutroman dus vandaag ga ik taart eten en een koffietje halen en alleen maar chillen :heart:

102 likes

Ik heb de afgelopen 2 weken heel veel gewerkt, waardoor ik weinig tijd heb gehad voor selfcare.

Vandaag hoef ik pas om 18u te werken, dus ij heb besloten om er een “reset-dag” van te maken. Ik ben vanochtend even de stad in geweest, lekkere broodjes gehaald bij de bakker en op de terugweg koffie gedronken bij m’n moeder. Ik heb mn bed verschoond en overal stof gezogen.

En toen m’n wenkbrauwen geepileerd, self tan aangebracht, mn nagels gelakt, mn haar gefohnd.

Ik voel me eindelijk weer als mezelf :sweat_smile::joy:

53 likes

Dit is zo fijn! Ik hoop dat je ervan genoten hebt :grin:

4 likes

Hoe kan die NAIR hair removal gast wegkomen met zulke expliciete content op youtube, en waarom is hij is zo ongelofelijk raar.
Ik hoop voor de meesten dat ze geen idee hebben waar ik t over heb trouwens :joy:

3 likes

Lief van je! Heb er zeker van genoten. En kijk er nu al naar uit dat ik vannacht na werk ook thuis kom in een schoon en opgeruimd huis :star_struck:

4 likes

Ik vond het wel een informatieve video. Staat die er nog op ja

2 likes