Wat je even kwijt wil #66

Er is ook een nieuwe met…de andere kant. :sob: Thanks Tiktok

2 likes

Nice! Nu wil ik ook een reset-dag :smile:

3 likes

Ooh… hahah

1 like

Neem de eerstvolgende dag dat je vrij bent en doe het :grin:

3 likes

Haha ja I know maar ik heb een baby en dat maakt het wat lastiger. Maar de eerstvolgende dag dat ik vrij ben, hij naar de opvang is en man het huis uit gaat dit gebeuren hoor

2 likes

Haha wat is dit?! Een vrouwentepel mag niet maar deze video mag gewoon op YouTube blijven staan? Wow.

En er is ook een filmpje met zijn penis vol in beeld? Ik snap er niks van.

3 likes

Ik zit op Schiphol op weg naar mn bff in Spanje om te eten, zuipen, slapen etc. Voel me weer 18 toen ik op zuipvakantie ging.
De retraite die ik nodig heb.

64 likes

Oh ja dan wordt het inderdaad iets lastiger, dat snap ik. Hopelijk heb je hier snel tijd voor!

@Lichtknopje ik vind dat jij dit dik verdiend hebt na alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt! Geniet ervan zoals 18-jarige jij ervan zou genieten :partying_face::heart:

3 likes

Denk dat ik toch al een aantal jaar de bershka/stradivarius/pull and bear ontgroeid ben (ben 25), met die 11- 13 jarigen die daar zelfs rond lopen

2 likes

Hahaha ik ben een paar jaar ouder dan jij en winkel regelmatig bij die winkels :face_with_spiral_eyes: Forever young it is

11 likes

Lief, bedankt ! Ja ga ik doen. :grin:

1 like

Ik ben er vandaag achtergekomen dat familieleden gewoon meer dan 3 ton hebben afgetroggeld van mijn opa en oma. Eerst hebben ze ze in huis genomen onder het mom van ‘mantelzorg’ en toen het geld op was ze in een verzorgingstehuis gedumpt. Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij hoe mensen zo kunnen zijn.

2 likes

Ik ben 36 en zit lekker met mijn Pull & Bear trui aan op de bank. Heerlak.

8 likes

Ik dacht dat jij veel ouder was

13 likes

Gaaaaaan! Have fun :grin:

10 likes

Doen, knoop een gesprekje aan met medewerkers of iemand die ook in de attractie gaat desnoods :). Achteraf ben je blij!

5 likes

Gewoon doen! Hier kun je geen spijt van krijgen als je gaat!

3 likes

Ik ben echt vaaaak alleen naar de Efteling gegaan en het is heerlijk dus gewoon doen!

5 likes

Dit is zelfs voor mijn moeder next level; ik ging met mijn ouders net uit eten en ik ga naar huis met een survival bag die ik normaal krijg als ik bij ze langs ga. Ik ben komende dagen of niet thuis of ik eet niet thuis :joy: er zit zelfs een fles wijn in, lekker voor het weekend, terwijl ik mijn ouders dit weekend zie :joy:

13 likes

Lieve allemaal,

48 likes