Wat je even kwijt wil #67

Ik zag gisteren toevallig dit Youtube filmpje. https://youtu.be/s9MGfP_gigM?si=EJAbbYpA9xZXo3xY
Super interessant, maar al die fancy toetsenborden zijn niks voor mij. De apple toetsenbord die zij prut vonden, vind ik echt geweldig. Gelukkig krijg ik (nog) geen reclame voor toetsenborden.

2 likes

Het is gelukt! Wát een opluchting :grin::grin:

10 likes

Dat dacht ik ook altijd. Totdat de klusjesman voor de deur stond :hot_face:

2 likes

Oh thanks, deze heb ik opgeslagen om te kijken haha.
Ik werd wel verleid door de aesthetic toetsenborden, maar die helpen mijn rsi niet dus toch voor een suffe gegaan :cry:

4 likes

Pics or it didn’t happen

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het geluk dat een relatie heet

Echt stom dat ik hierop heb geklikt want nu weet ik 100% zeker dat AI mn hele TikTok gaat volzetten met mechanical keyboardtok

2 likes

Ik kwam daarnet thuis en de oven stond te branden met een keramieken pot met beslag in terwijl mijn huisgenoot niet thuis was. Kort daarna kwam hij thuis maar lag ik al in bed. Sta ik nu op om te plassen, staat de oven nog steeds te branden met dezelfde inhoud, met wss de bedoeling om de hele nacht te laten branden. Wel maar op 50°C, maar we hebben geen timer dat hij vanzelf uitgaat.

Ik heb altijd van mijn ouders geleerd dat het super gevaarlijk is een oven onbewaakt te laten branden dus ik heb hem uitgezet en m’n huisgenoot een bericht gestuurd (gezien hij nu ligt te slapen). Wss zal hij niet blij zijn dat ik zijn gerecht heb verpest maar dit is toch gevaarlijk? Ik voel me er iig niet veilig bij om dat ding te laten aanstaan zonder dat 1 van ons thuis (wakker) is…

5 likes

50 graden joh dat is echt prima

(moderne) ovens zijn absoluut veilig genoeg hiervoor. ik zou best pissed zijn als ik jouw huisgenoot was😬 maar aan de andere kant had je huisgenoot het ook wel kunnen communiceren haha en hoop ik dat hij jouw redenering ook begrijpt

20 likes

Oh ik zou ook echt not amused zijn als huisgenoot zijnde, klinkt alsof er misschien iets aan het rijzen is en dat kan niet opnieuw of alsnog… goeie poll voor het am I the asshole topic want ik vind ook dat jouw huisgenoot het had moeten zeggen tegen jou

8 likes

Hm ja, ik schrok gewoon echt dat die oven nog brandde. Het is er bij mij zo ingedramd dat je zo’n dingen niet aan laat staan zonder toezicht.

6 likes

Ik had even het woord beslag gemist en dacht dat ie de pot stond te bakken

12 likes

Ik moest even wat tijd overbruggen dus nu ben ik bij Schiphol op een spottersplek beland tussen de mannen met verrekijkers. Er zijn zelfs wc’s hier :joy:

30 likes

Mijn onderbuur loopt de hele tijd te schreeuwen en met dingen te gooien in zijn eigen huis. Op zijn manier vanwege geluidsoverlast van al zijn buren (maar ik lig gewoon nog in bed). Ik hoor dus door de muren heen wat hij allemaal schreeuwt en voel me er niet senang bij, ook omdat hij bij mij al eens boos aan de deur heeft gestaan. Is dit iets waarvoor ik de politie zou moeten bellen? Het gesprek nu in mn eentje aangaan met hem in deze agressieve staat lijkt me niet handig…

Je kunt altijd even overleggen met 0900-8844, tenzij het grote overlast geeft denk ik dat ze er niet direct iets mee kunnen, je mag natuurlijk gewoon schelden in je eigen huis, maar dat kunnen zij beter inschatten.

2 likes

Dat is zo idd. Al is er nu harde muziek voor in de plaats gekomen :sweat_smile: heb al even overleg gehad via dat politienummer, ik wilde niet direct dat ze langs zouden komen omdat ik ook niet wil dat het obvious is dat ik heb gebeld. Maar ze hebben wel een melding in het systeem gezet en er wordt contact met mij opgenomen door de wijkagent

4 likes

Ja klinkt echt als een cozy lifestyle! (Een stuk uit de veel te lange tekst voor een kaasfondue recept)

8 likes

Cozy, hungry and trying not to die :sparkles: aesthetic :sparkles:

29 likes

Heel erg herkenbaar helaas haha. Ik moet vaak navigeren in de auto en dan zeg ik vaak i.p.v. rechts/links jouw kant/mijn kant. Misschien is dat een oplossing? Of gewoon een R en L op je hand tekenen.

2 likes

ik dacht ergens ooit gelezen te hebben dat blogs voor recepten extra lang moeten zijn om er geld aan te verdienen, waardoor er zoveel onzin altijd staat haha

2 likes