Ahhh klote is dat heh. Is het nog goedgekomen? Die hond van mijn moeder is ook altijd zo spastisch. Hoe vaak ik al wel niet bijna een hersenschudding door dat beest heb opgelopen haha.
Net de wekker voor morgen weer gezet na 2,5 week vakantie, doet toch wel een beetje pijn.
Wat balen zeg. Kan je een of twee avonden extra vroeg naar bed? Ik heb zelf gemerkt dat echt vroeg naar bed gaan eigenlijk nog beter helpt met uitrusten dan uitslapen alleen voelt dat niet zo luxe als uitslapen, dat is wel jammer. Voor mij helpt lekker douchen, thee en een geur olie wel en dan echt vroeg in bed, nog een half uurtje lezen en heerlijk knock out.
Om diezelfde medische redenen ben ik in de avond ook nog nodig maar niet meer na elf uur dus dan sjees ik ook naar bed haha
Bedankt voor je berichtje, het is ook echt de teleurstelling die nu spreekt, ik ga morgen op bed zodra het kan en dan zal het wel goed gaan allemaal
Mijn schoonmoeder heeft me vandaag een zelf gebreide sleutelhanger gegeven omdat ik mijn autotheorie had gehaald haha zo cute
Ja hoor, in de auto er naar toe nog wat druppels, en eenmaal daar proefde ik soms nog wat, maar geen gedruppel meer.
Ik vind het zo moeilijk om te begrijpen of voor me te zien dat er best veel mensen zijn zonder innerlijke monoloog. Ik kan het eigenlijk niet geloven dat blijkbaar een groot percentage van de mensen dat niet heeft. Is het nu gewoon een dikke leugen??
Ik heb echt een onverwacht leuke avond gehad en nu lekker met m’n kat in bed als afsluiter
Jezus ben echt zo moe. Moet van 7-3 werken en ga daarna linea recta mn bed in. Heb ook geen ontbijt of ander eten in huis. Drama.
Die 2 maanden geldt voor een PCR test. Bij een antigeentest (=zelftest) komt een positieve test redelijk overeen met besmettelijkheid.
Echt zelfmedelijden om nu in een bijna lege trein naar werk te reizen terwijl ik normaal moet staan. Echt één van de rotste dagen om te werken.
Ik heb ook medelijden met mezelf omdat ik moet werken hahaha
Haha ik had hetzelfde! Kon wel de gehele weg zitten voor de verandering. Maar zit nu ook praktisch alleen op kantoor. Echt heel saai en ongezellig.
Ik was met m’n gezin koffie drinken in de stad. We zaten bij het raam en op een gegeven moment kwam een bejaarden man buiten tegen het raam staan en contact maken met m’n dreumes. Hij kwam ook het koffie tentje binnen om op een meter afstand naar haar te kijken. Echt uitgebreid kijken en naar haar lachen terwijl zij niet met hem bezig was of op hem reageerde. Zonder zelf iets te bestellen liep hij ook het tentje weer uit. Zo een rare situatie. Dames aan de tafel naast ons vroegen ook of we hem kende, omdat het voor hun ook gek was om te zien.
Ik ga stuk
Wel leuk tapijtje overigens
Maar er zit folie op hoor!!!
Dat geloofde echt niemand.
Ik had in september al een cadeautje gekocht voor in een adventskalender die ik maakte voor een vriendin. Nu bleek bij het uitpakken dat het niet compleet was (koekstempels en zaten er maar 2 in de doos ipv 3). Zonder verwachtingen de webshop gemaild en kreeg direct reactie dat ze een nieuwe set opsturen. Zo netjes van ze. En goede reminder voor mezelf om voortaan altijd te controleren of een pakketje compleet is.
Same
Dit jaar was het ook echt ontzettend lame, vond dat er geen enkel mooi verhaal tussen zat.