Wat je even kwijt wil #67

Die geurstokjes gaan bij mij echt lang mee hoor! Ik denk dat het enkel in het begin wat sneller lijkt te gaan?
Maar echt niet nodig om ineens 2 liter te kopen :hugs:

1 like

Haha oh no! Maar het is vast niet bedorven met deze kou toch? Niet veel anders dan de koelkast lijkt me. Wellicht alleen vlees of vis niet meer gebruiken als je dat hebt

4 likes

Een viordeel, vlees enz zou niet slecht geworden zijn want het staat koud genoeg
En de meeste houdbare producten kunnen er tegen
Alleen fruit slecht. Groente afhankelijk van de soort

3 likes

Oke helemaal niets aan de hand gelukkig! Alles is gewoon erg koud maar niets bevroren! Bedankt voor de reacties.

26 likes

Wat een blessing dat het koud is maar je niet je auto hoeft te krabben :pray::dizzy:

23 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Zo dat was echt een cadeautje vanochtend!

2 likes

Oh dat is fijn om te horen! Ja die 2 liter is ook meer dat ik nu al begin met sparen en als het dan over 6 maanden ( of langer ) echt vervlogen is. Dat ik dat absurde bedrag bij elkaar heb :rofl: in de hoop dat ik dan gewoon 10 jaar ( of langer ) vooruit kan met die geur. Want echt het is zo zo zo lekker en ik denk ook echt dat ik die geur niet beu zal raken.

2 likes

Ik heb even gezocht want ik werd nieuwsgierig, is die zeep echt 18 euro voor een fles?

3 likes

Ja helaas wel, het is allemaal pittig duur. Maar ik heb veel van de lijn doordat ik met sinterklaas niks te vragen wist en ik ook rond die tijd jarig ben. dus alles is een cadeautje geweest.

1 like

Oh ja ik zou het inderdaad gerust cadeau doen maar voor mezelf is het dan weer te gek ofzo
Fijn dat je er zo enthousiast van wordt :blush:

2 likes

Oh sorry, ik had het over het hoofd gezien.
Shop istanbul. (maar is ook op bol.com te bestellen)

3 likes

Ik heb de geurstokjes voor de 2e x aangeschaft, ik wil dit x minder stokjes doen in het glas zodat het langer meegaat en ik gooi het niet gelijk weg want de geur blijft sowieso nog wel hangen! Ik kreeg vaak vragen van vrienden/familie over de geur omdat ze het zo lekker vonden haha

1 like

Lol ik moest even met mn claustrofobische collega die overal van in paniek raakt de kelder in. Laat ik toch de deur achter me dichtvallen :slightly_smiling_face:
Ik ga even exposure therapeut op mn cv zetten.

31 likes

Ik ben door jouw enthousiasme nu geneigd superveel geld uit te geven voor geurkaarsen en zeep van iets waarvan ik de geur niet eens weet, jij influencer

20 likes

Haha ja precies dit :sweat_smile:

3 likes

Werkte het dan? :rofl:

1 like

Nee maar niemand is met 1x therapie geholpen.

17 likes

Verhuizen kost echt bakken energie. Maar om het goed te maken zag ik 2 herten al bij 1e wandeling in bos aka achtertuin.

87 likes

Oooh jaloers! Ik ben ook middenin verhuizen maar ik denk niet dat ik een hert in mn achtertuin tegenkom helaas :joy:

1 like