Wat je even kwijt wil #67

40 likes

laten we niet meer olie op het vuur gooien

4 likes

Niemand weet

Hahaha woooow ik schrik hier een beetje van

1 like

Ja die vrouw gaat ineens locoooo ???

Screenshots van de prive berichten graag @Hejira dan kunnen wij ook door

@Nescio maak ons trots

2 likes

Screenshots s.v.p. !

7 likes

Dusss!
Weet niet meer wie het zei maar deze laatst gekocht (en dragibus maar die ken ik wel) en zijn erg lekker :heart_eyes: ty

Bijna net zo juicy als dit topic :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Ik ben uitgenodigd door een oude vriendin/ kennis voor haar huwelijk. We zien elkaar max 2x per jaar en we spreken eigenlijk nooit met twee af. Ik ken haar omdat ze samen is met één van de vrienden van mijn ex-vriend. Een andere heel goede vriendin van me heb ik ook leren kennen doordat haar ex ook een vriend was van mijn ex-vriend en zij gaat ook.

Ik gaf aan bij mijn goede vriendin dat ik erover denk om niet te gaan omdat ik mijn ex-vriend niet wil spreken. Ik vind dat hij mij mentaal mishandeld en gemanipuleerd heeft. Zij vindt dat ik er boven moet staan en toch gwn moet gaan voor de bruid.

Zij had ook een turbulente relatie met een van die vrienden, maar gaat met haar huidige vriend.

Ik zie het anders. Ik vind dat ik niets hoef te doen waar ik mij niet goed bij voel en wil de negativiteit niet en helemaal niet om anderen te pleasen.

Wat vinden jullie? Als ik niet ga, hoe pak ik dit dan het best aan?

6 likes

@Vuile_bitch mocht jij ooit je naam willen veranderen doe deze dan aub.

30 likes

4 likes

Ik zou het dan zo zakelijk mogelijk houden, bedankt voor de uitnodiging, ik kom niet. Ik krijg ook een beetje de indruk dat je hoe dan ook niet echt op de bruiloft zit te wachten door de afstand naar de bruid, dat is prima hè, je bent niks verplicht.

4 likes

Zeker niet gaan omdat je denkt dat dat zo hoort of om anderen te pleasen. Zoals hierboven al wordt gezegd, bedank voor de uitnodiging maar geef aan dat je verhinderd bent.

3 likes

En de bruidegom dan? Als je die nauwelijks kent: nog een reden om niet te gaan. Bye!

5 likes

‘Aaah helaas ik kan niet, mijn tante wordt dan 65 en viert het die dag met een feestje. Ik wens jullie echt een hele fijne dag!’

2 likes

Ben om 6 uur opgestaan zodat ik vanaf 7 uur werkmensen het (andere, nieuwe 30 min verder op) huis in kon laten en zit nu nog steeds te wachten tot ze er zijn… afgelopen vrijdag ook al
:sob:

Achteraf snap ik ook eigenlijk niet dat ze niet gewoon een tijd kunnen afspreken? Als je weet hoe laat je normaal begint en hoe lang het rijden is kan je toch een redelijk kloppende tijds indicatie geven?

5 likes

Ik heb vandaag een legging aan onder m’n dunne pantalon en ik snap eigenlijk niet waarom ik dat niet altijd doe in de winter. Zo lekker warm.

4 likes

Ja idd, mensen zijn geneigd om uit te leggen waarom ze niet komen en dat ook nog eens mooi te verpakken. Maar jouw reactie is precies goed!

6 likes

ah ik hoopte echt dat het hier drama zou zijn door al die berichten want dan kon ik flexen met mijn screenshots

11 likes

ik ben 100% benieuwd naar de rest van de caps lock rant, blij dat er iig nog een tipje van de sluier opgelicht wordt

30 likes