Haha ik dacht aan het uitzendbureau š«£
Ik ook, ik denk doordat randstad met een hoofdletter geschreven is.
Ik vind het zooooo lekker dat het deze week zo koud is. Lekker dik aankleden, sjaal wanten muts dikke jas dikke sokken en dan fijn naar buiten, love it! En nu is het ook nog af en toe aan het sneeuwen
Je schrijft het ook met een hoofdletter
Oh mijn god wat is inpakken kut?
Ik had een telefoontje heel de tijd uitgesteld en nu heb ik het gedaan, maar word ik erover teruggebeld . Dat was niet de bedoeling haha
En nu ga ik me inpakken als een sneeuwpop en wandelen
Oh ja dat klinkt wel logisch
Ik ging net een broodje afbakken in de oven en die rook helemaal naar frituur
wow ik kreeg net een bericht/sms van de Belastingdienst over een openstaande betaling. En het lijkt zo echt, snap echt wel dat mensen hierin trappen.
Ging de website namelijk even handmatig intypen in de incognitobrowser van Google Chrome en dan kwam er dus echt een soort betalingsoverzicht, logo erbij enzo. Ben zelfs ingelogd bij de Belastingdienst om te checken of er nog iets open stond.
Ik heb net met mn hema punten een strijkplankhoes met tompoucen erop gehaald. Als je nog punten hebt, vergeet ze niet in te wisselen want op 29 januari vervallen ze.
Ja chill ik heb vanmorgen ook gratis sokken en zakknijpers gehaald jammer dat je geen gratis tompouce kunt halen ermee (alleen koffie en warme choc)
Maar de kou is wel 15 dagen te laat.
(Ik droom van een koude, witte kerst)
Ja dat is inderdaad echt heel irritant, als je een beetje vroeg gaat kan je misschien terecht bij restaurants die alleen aan inloop doen zoals Binnenvisser of Wijmpje Beukers
Somehow is Modern Talking in mijn algoritme terecht gekomen en nu heb ik al dagen Cheri cheri lady en Brother Louie in mijn hoofd (een eigen remix).
Pff ik heb zo een dag dat ik het gevoel dat ik veel te doen heb, maar dat valt onwijs mee, maar daardoor heb ik weer het gevoel dat ik van alles vergeet. Echt heel fijn.
Herkenbaar dit! En dan niks doen, maar je wel de hele tijd gestresst voelen.
Jaaa goed he! Ik zit de hele dag op mijn Stoov.
Ik wist toch zeker dat er nog een muts in huis was, uiteraard op de allerlaatste plaats waar ik ging kijken.
Ik moet nu echt aan dat stukje cabaret denken
āO kijk mijn muts! Ik zoek gewoon nog even verderā¦ā
(Vrij vaak ligt het op de laatste plek waar je zoekt)
Haha van wie is dat?
Ja volgende keer doe ik omgekeerde volgorde
Ik denk guido weijers maar ik krijg het fragment niet naar voren gehaald in mijn hoofd haha