Wat je even kwijt wil #67

Ja helaas wel, het is allemaal pittig duur. Maar ik heb veel van de lijn doordat ik met sinterklaas niks te vragen wist en ik ook rond die tijd jarig ben. dus alles is een cadeautje geweest.

1 like

Oh ja ik zou het inderdaad gerust cadeau doen maar voor mezelf is het dan weer te gek ofzo
Fijn dat je er zo enthousiast van wordt :blush:

2 likes

Oh sorry, ik had het over het hoofd gezien.
Shop istanbul. (maar is ook op bol.com te bestellen)

3 likes

Ik heb de geurstokjes voor de 2e x aangeschaft, ik wil dit x minder stokjes doen in het glas zodat het langer meegaat en ik gooi het niet gelijk weg want de geur blijft sowieso nog wel hangen! Ik kreeg vaak vragen van vrienden/familie over de geur omdat ze het zo lekker vonden haha

1 like

Lol ik moest even met mn claustrofobische collega die overal van in paniek raakt de kelder in. Laat ik toch de deur achter me dichtvallen :slightly_smiling_face:
Ik ga even exposure therapeut op mn cv zetten.

31 likes

Ik ben door jouw enthousiasme nu geneigd superveel geld uit te geven voor geurkaarsen en zeep van iets waarvan ik de geur niet eens weet, jij influencer

20 likes

Haha ja precies dit :sweat_smile:

3 likes

Werkte het dan? :rofl:

1 like

Nee maar niemand is met 1x therapie geholpen.

17 likes

Verhuizen kost echt bakken energie. Maar om het goed te maken zag ik 2 herten al bij 1e wandeling in bos aka achtertuin.

87 likes

Oooh jaloers! Ik ben ook middenin verhuizen maar ik denk niet dat ik een hert in mn achtertuin tegenkom helaas :joy:

1 like

Ik ben zo blij dat ik straks weer naar de kapper kan. Ben dat dode beest op mn hoofd zo zat.

1 like

Ik ben zo verkouden dat ik inmiddels ook niks meer proef. Echt waardeloos, eten heeft dan ook gelijk geen zin meer…

1 like

Ik heb bereikbaarheidsdienst tot 06:00 dus waarschijnlijk doe ik geen oog dicht door de zenuwen, maar ik moet morgen om 9:00 uur gewoon weer voor een dagdienst op kantoor zijn :joy: wat een drama

1 like

Pff succes!

1 like

Ik pakte een maïswafel en deed deze al in mijn mond terwijl ik drinken pakte en toen bleef de maïswafel plakken aan m’n lip en bloedt het HOE DAN

2 likes

Maiswafels onttrekken (is dat het juiste woord?) Vocht waardoor het dus blijft plakken en wondjes kan geven, ik heb het ook wel eens gehad met een parkeerkaartje.

2 likes

Tiktok live is zon andere wereld. Nog nooit zulke mensen in t echt gezien haha.

17 likes

Ik krijg slapende mensen??

4 likes

Ik krijg veel verschillende dingen omdat ik het vaak aanklik en het kijk vol verbazing.

Mn favo zijn tokkies die boos reacties oplezen.

6 likes