Wat je even kwijt wil #67

Ik heb een nieuwe bel “geïnstalleerd” helemaal alleen en ben best een beetje trots

(opgehangen met tape en de stekker in hrt stopcontact gedaan, dus die trots slaat eigenlijk nergens op😅)

Heb de bel zaterdag gekost, dus dat hij binnen een week hangt is misschien de grootste prestatie

27 likes

Hahaha leuk, ik heb mini duckies gekocht met hetzelfde doel

2 likes

Ik dacht snoepkikkers, zou ik echt blij mee zijn als mijn collega’s dat zouden doen haha.

Ik heb net eindelijk tickets geboekt om naar een vriendin te gaan die ik tegen die tijd al bijna 1,5 jaar niet heb gezien, zo’n zin in :sob:
Oh ze appt al met een planning voor een nacht doorhalen en de dag erna naar de spa/massage :heart: deze meid.

10 likes

Ohh zo leuk! Heb je nog andere dingen gekocht om te proeven?

2 likes

Nee maar stond me wel even te verlekkeren bij de eclairs :yum: next time!

3 likes

Voor de nostalgische mensen onder ons:
Morgen komt ‘het jaar 2000’ op tv! Misschien vinden jullie het ook leuk om te lachen over onze bizarre tijden :joy:

9 likes

Die is zo lekker daar! Nu heb ik er zin in haha

3 likes

Mijn vader heeft 1,5 uur verteld over een online spel die hij zo enorm leuk vind. Ik weet alles, zijn ‘clan’ en dat daar een mevrouw zit uit 1961 dus er meer oudere mensen spelen. Daarnaast dat er ook nog een vader en zoon in zit die samen het spel spelen.
Heel zijn dorpje heeft hij uitgelegd, huisjes, zijn voorraad dat je kunt plunderen, ruilen, investeren en de beste man bleef door maar door vertellen.

Ik vond het helemaal leuk en kon eigenlijk alleen maar genieten dat hij dit spel echt elke avond speelt.

55 likes

Klinkt als gisteren maar is gewoon 24 jaar geleden. Kan er niet aan wennen 🥹

9 likes

Kan dit alsjeblieft naar het ‘Ik voel me oud topic’ :joy:

4 likes

Dit is echt zo schattig

4 likes

Knettergek word ik ervan. Elke doordeweekse dag tussen 5:30-7:30 word ik wakker van de buren, kinder gestampt en het klinkt alsof er een rolluik word opgehesen?!?. ik heb al eens een brief in de bus gedaan en toen was het tijdelijk stiller. Ik heb
ook al twee aangebeld maar elke keer is er niemand thuis ?

Ik ga vanavond nogmaals aanbellen .

Ik lig gewoon super kwaad in bed

3 likes

Volgens mij heb ik echt een ziek verpest brein :joy:

Ik droomde dat ik op een ‘onthoofd-feestje’ was, zo werd het echt genoemd. Een feestje waarbij heel veel mensen andere mensen gingen onthoofden, en er was heel veel bloed en ook andere lichaamsdelen.

Is toch niet normaal?

7 likes

Ik hoop dat ik het dan nog aardig kan brengen, Ik moet mijn best doen om nu niet woest erheen te gaan en te vragen of ze wel helemaal goed is zo vroeg elke dag.

Maar ik ga vanavond het nog een keer proberen rond etenstijd en als ze dan niet open doet dan ga ik maar om 5:30 aanbellen de volgende herrie ochtend.

vervelend zeg

1 like

Oh vreselijk! Wij hadden dit ook, we werden zelfs een keer in het weekend rond 7u gewekt omdat een van die kinderen blokfluit aan het spelen was :sob:. Ze probeerden er wel rekening mee te houden maar dat huis was gewoon gehorig en met 3 jonge kinderen is het moeilijk om ‘s ochtends stil te blijven. Uiteindelijk was dit een van de redenen dat we verhuisd zijn.

Hopelijk krijg je ze snel te spreken!

2 likes

Pff mijn nachtmerrie om te moeten verhuizen hierdoor. De andere buren hoor ik nooit en de vorige buren hoorde ik ook nooit.

Verhuizen is helaas niet echt een optie (financieel).

1 like

Luisterexamen/test engels, Ik ben zo niet ready

1 like

Nee dat snap ik, dat zou ook geen reden voor verhuizing moeten zijn. Wij wilden sowieso binnen een aantal jaar verhuizen maar dit heeft het wat versneld :see_no_evil:.

Als je de andere buren niet hoort dan zou je zeggen dat het niet aan het huis zelf ligt toch, dus hopelijk willen ze een beetje rekening met je houden…

1 like

Komt vast goed

24 likes

Soms is het echt shockerend wat zomaar kan ontspruiten uit je eigen brein. Benieuwd welke theorie erachter zit.

2 likes