Wat je even kwijt wil #67

Het voelt alsof januari al maanden duurt. Soms denk ik ook dat we al in februari zitten en het dus bijna :sparkles: maart :sparkles: is, maar nee. :neutral_face:

19 likes

Ik hou het juist ook altijd zo klein en concreet mogelijk. Dingen die ik laatst heb opgeschreven zijn bijvoorbeeld: dankbaar dat ik met de katten kon knuffelen, dat ik een veilige autoreis naar huis had, dat ik met mijn moeder ben gaan lunchen etc.

Het gaat er ook vaak om dat je juist de ‘simpele’ kleine dingen gaat waarderen.

5 likes

Zo veel zin in het voorjaar pff

4 likes

Ik had lekker afleveringen gespaard van een serie dus die ben ik aan het luisteren terwijl ik een zak paaseitjes eet, lekker zo!!

5 likes

Ik heb echt in toenemende mate een bizarre pijn in mijn benen vanavond, zou het denk ik vergelijken met groeipijn? Begon in m’n liezen maar nu helemaal in mijn bovenbenen en knieën. Heb al geprobeerd het eruit te stretchen maar werk averechts. Misschien wordt ik ziek of zo, voorbode van griep? Well se. Ga van ellende maar naar bed nu.

1 like

Ik heb dat inderdaad altijd als voorbode van koorts (bij griep/corona bijvoorbeeld). Echt heeeel naar gevoel en bij mij is het dan een uur later raak.

Sterkte

4 likes

Gatverdamme haha word net wakker van een “dutje” :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:
Ben om 18:00 een dutje gaan doen, het is 23:20
Heel m’n avondeten + avond geskipt, werd compleet delulu wakker. En nu natuurlijk geen slaap meer kutzooi

16 likes

Is altijd.

37 likes

Waarom zijn vakanties steeds het goedkoopst in de week dat ik ongesteld ben???

3 likes

Zo 262539 nummers geblokkeerd, 2525 dickpics gezien 36299 keer opgenomen met “uitvaartcentrum de laatste snik” en het lijkt er nu op dat het toch echt minder aan het worden is. Wat was dit ontzettend kut zeg.

29 likes

@Marquez lichtpuntjes is idd een betere term

en @Dazed ja heel erg juist! bedankt. heb nu een periode waarin alles eigenlijk 1 donkergrijze aan elkaar geschakelde massa van dagen is dus dan is actief bij kleine dingen stil staan een mooie oefeningen (ook @Pepernoot )
bedankt voor het meedenken jongens

1 like

Had ik nou maar limonadesiroop ingeslagen vorig jaar, nu maar doen als ik weer eens naar belgie of duitsland ga

de suikertaks, 19 cent per liter volgensmij
Maar ze gaan uit van aangemaakte limonade, Dus de meeste zijn met 60/70 cent minstens omhoog

2 likes

Gefeliciteerd. Dat is een opluchting

3 likes

Wat fijn dat je al dat oefenen nu beloond wordt! Gefeliciteerd :cheer: :cheer:

2 likes

Jaaa, wat goed! Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Happy day!!

9 likes

Woohoo gefeliciteerd!!

2 likes

Ik ben zo blij. Ik heb gisteren een tv gekocht zonder na te denken, hij is binnengekomen, zelf gemonteerd en geinstalleerd en nu kunnen we lekker tv kijken en muziek luisteren. Echt heerlijk om gewoon dit soort dingen te kunnen doen na een periode van onzekerheid, geldstress en geen eigen huis hebben

144 likes

Semi onbenullige blijheid: Fruitella’s zijn tegenwoordig vegan. Zit lekker te snaaien. De smaak van vakanties uit mijn jeugd. :heart:

23 likes