Ik denk dat dit een oude forummer is met nieuw account
Ik vraag me af of ze alleen maar post op het forum of ook dingen leest aangezien ze bijna niks kan lezen
Ik zit in de bus en het ruikt hier echt naar een oud stinkend vrouwtje, vraag me af of dat iemand anders is of dat het mijn nieuwe parfum isā¦.
Welke parfum heb je op
Iris porcelana
Ik ga zo naar een concert van Queen in de bioscoop met imax, echt heel veel zin in
Normale mensen zijn hun bril kwijt en dan zit hij gewoon op hun hoofd.
Ik was mn lens kwijt maar die zat blijbaar gewoon in mn oogā¦
Was ook een keer 1 kwijt.
Had ik er 2 in 1 oog gedaan, echt hoe dan?!
Heb je hem eruit gekregen?
Ik heb mijn lens wel eens er niet uitgekregen tot de volgende dag
Jaa haha het was meer dat ik dacht dat hij eruit floepte toen ik hem indeed. Maar hij was er wel goed in gegaan.
Wat een ramp zeg! Hoe heb je dat toen opgelost?
Haha dat heb ik ook gedaan met harde lenzen. Duurde nog lang voordat ik er achter kwam ook
Thats what she said
Nou het was heel leuk!! En bij love of my life moest ik uiteraard keihard janken maargoed hoort er bij
Liep langs twee jochies en ƩƩn van de twee vroeg of ik zān vriend zou smash-of-passāen
En?
Had mijn kind kunnen zijn!!! hoop dat de interactie niet op tiktok terechtkomt ofzo
straks ben je zo een vrouwtje dat honderd lenzen over elkaar heeft en dan in een tiktok verschijnt
Vaccin gehad om te reizen en ik was vet blij. Nergens geen last van prik gehad. Maar nu⦠omg ga bijna van mijn graad soms tijdens het naar bed gaan wanneer ik in bed lig. De arm/plek is zo pijnlijk. En soms lijkt mijn arm dan weer verdoofd en moet ik hem met mijn andere hand slepen.
Ik heb hem net met veel moeite eruit gehaald. Tipsy met een oog dicht omdat ik anders niks zag. Ik ga morgen nog even goed in mn lenzen doosje kijken of ze er wel echt in zitten haha.
Heb vannacht weer rot geslapen omdat ik zoān heatless curl ding in mn haar had gedaan voor de duizendste keer en dat ligt gewoon niet lekker, maar als het nu wĆ©l een keer werkt heb ik het er voor over.
Wat denk je? Mān haar is zo stijl als ik weet niet wat, nog niet 1 halve krul er in. Echt zo zonde van mān nachtrust.