Huh, ik kom echt regelmatig bij de Sephora en ik herken dit helemaal niet. De producten staan gewoon op de plank en je kan ze zelf pakken.
Ik herken het wel deels. Beetje afhankelijk van de locatie en drukte. Maar heb zeker ook hele positieve ervaringen bij Sephora.
Ik heb gemerkt dat de mate van aandacht die je aan het personeel krijgt soms (!) ook afhangt van hoe âverzorgdâ je erbij loopt.
Ik kwam eens een keer goed in de make-up en met wat formelere kleding in de Douglas en de Chanel-rep kwam direct op een drafje naar me toe.
Andere keer was ik in de stad maar met minimale make-up, haar vastgebonden en casual kleding.Ik heb op meerdere plekken advies gevraagd maar werd steeds een beetje afgescheept. Bij Charlotte Tilbury in de Bijenkorf vroeg ik om advies voor een oogschaduwkleur. Toen werd ik naar de oogschaduw gedirrigeerd met een âHier, nou kijk zelf maar evenâ. Nou, ik hoop voor ze dat ze niet op commissie werkenâŠ
Ik loop er 9 van de 10x als een pauper bij. Vaak helemaal verwilderd omdat shoppen mij niet mooier maakt. En ik ben nog nooit vervelend behandeld in een van die winkels.
Soms vind ik ze zelfs wat te opdringerig.
Maar ik denk dat er gewoon in sommige winkels chaggie mensen werken. Of zij hebben hun dag niet. Wat ik heel goed begrijp want retail kan soms zo kut zijn. Ik denk dat je dat als klant ook niet zo persoonlijk moet nemen haha. Ik vind dat hele klant is koning ook zon bullshit. Maar goed dat is een ander verhaal.
werken in retail is ook gewoon kut
Wow was dat maar een zin die ik net na deze zin had geschreven.
Oh ja een deel van de merken kon je wel gewoon zelf pakken, maar ik wilde wat van Charlotte Tilbury kopen, maar dat zit in van die lades onder het schap dan. En daar stond op dat je die niet zelf open mocht doen. Dat hebben ze o.a. bij de Bijenkorf ook bij veel merken toch dacht ik?
Maar dit heb ik inderdaad best vaak gehad! Maakte alleen niet zo veel uit hoe ik erbij liep qua make-up of kleding, maar wel dat je een beetje afgescheept wordt. Heb het wel eens bij MAC gehad toen ik een foundation wilde kopen, maar ook bij Charlotte Tilbury in Sephora. Ook wel hun verlies, want je kunt aan mij nog zand in de sahara verkopen met een leuk praatje.
Nou, ik moet dinsdag weer werken, kun je ff langskomen dan
Ik hĂ Ă t lezen
Oh man ik voel me echt 80 maar ben op de bruiloft van vrienden van mân vriend en de muziek staat ZO hard. En ik draag altijd gehoorbescherming maar natuurlijk naar zoiets weer niet en ik kan het gewoon niet loslaten? Ook echt zoân db meter die consequent 110db+ aangeeft ik vind het zo zonde om mân oren om zoiets super doms te verneuken
hoiiii mijn paspoort (en mijn tas met meer spullen) is vandaag gestolen en ik vlieg morgen terug en de ambassade gaat op maandag open. hoe was jullie zaterdag?
mijn bril zat er ook in!! en ik heb -7 dus ik heb nu de hele tijd mijn zonnebril op sterkte op alleen daarom al hoop ik dat morgen toch mee mag (ik ga het gewoon proberen, heb politieverklaring en kopie van paspoort⊠wie niet waagt
)
Oh wat kut zeg
Ben je zelf verder oke?
Edit: vlieg me met een reisorganisatie? Anders met hun contacten
Ahh lief, thanks! Ja het is heel sneaky gebeurd, ik heb het helemaaaaaal niet door gehad omdat ik lekker in the zone aan het tekenen was met muziek op. Gelukkig heb ik wel mijn iphone en camera want daar was ik wel heel goed op aan het letten, maar mijn tas lag echt recht naast me en ik heb NIKS gezien of gehoord. Dus het had nog erger kunnen zijn! Ik ben blij dat ik verder okee ben en mijn telefoon nog heb, want dat maakt dingen wel wat handiger. Alleen was ik al een beetje klaar met deze vakantie en wilde ik graag naar huis, maar als ik morgen niet mee mag met het vliegtuig kan het nog tot woensdag duren voordat ik mijn noodpaspoort heb! Gelukkig een reisverzekering die kosten dekt, maar ik heb niet eens een bril, dat vind ik dan nog het kutst! En met mijn sterkte kan ik ook niet ff zoân snelle bril fixen.
Sorry heel levensverhaal hier :â) Ben nog high on adrenaline haha (heb ook niks kunnen eten).
Pff ja wat rot zeg. Gelukkig je telefoon nog, maar blijft shit.
Hopelijk kun je straks wel slapen en morgen gewoon vliegen
Dankjewel! <3 En ik wilde al een nieuwe bril en tas dus dit is dan wel een goed excuus denk ik dan maar⊠ofzo
Wat een ellende @ciselering, vooral vanwege je bril! Het is zo lastig om een hoge sterkte te hebben. Gelukkig heb je nog die zonnebril. Hoop dat alles vanaf nu een beetje meezit en dat je snel weer thuis bent
Van waar kom je vandaan ?
In Spanje was bij mij ook keer alles gejat en deden ze totaal niet moeilijk. Wat ben ik? Nederlands. Waar vlieg je heen? Amsterdam. Oke. En dat was het.
Spanje ook! Alleen wel met Ryanair dus ik weet niet hoe coulant ze gaan zijn. Had ze al gebeld en toen zeiden ze dat ze het niet doen, maar ik ga gewoon heel zielig kijken ofzo
Hopelijk lukt het ! Volgens mij had ik ryanair of transavia. En ik had alleen dat aangifte formulier maar werd niet moeilijk gedaan. Het is wel iets van 10jaar geleden.
Leuk haha ik herken dat gevoel, wat nergens op slaat want het zijn mân moeder en mân zus?! Maar de verwachtingen of zo. Wat gaan jullie doen?