Hoe komen zoveel mannen die je uiteindelijk blokkeert aan je nummer dan?
Ja goede vraag, in 2018 had ik ineens heel veel nummers die me een bericht stuurden. Destijds heb ik op het egf daar nog berichten over gepost. Het is daarna nog een keer weer gebeurd. Het advies was, gelijk blokkeren. Toen wel overwogen om van nummer te veranderen maar niet gedaan. Dus daar komen al enorm veel nummers vandaan. De rest denk ik opgespaard in zo’n +10 jaar tijd.
Oh wat kut, die is dan onderling doorgestuurd ofzo je nummer?
Ja, sommigen gaven het ook toe. Mn oom werkte toen bij de politie al jaren en gaf me het advies om gewoon niet te reageren en direct te blokkeren. Want ja, dan gaat de lol (of wat ze dan ook wilden?) Er wel snel vanaf.
Dan zou ik gewoon een afspraak maken hoor! Bij mij wisselde de pijn enorm maar op het laatst straalde het ook door naar mijn andere tanden
Elke keer wanneer ik bij mn ouders op bezoek ben valt mn moeder mn date-keuze aan. Het is niet dat ik een loverboy date? Snap wel dat ze het lastig vindt maar ben er zo klaar mee (ik dat iemand van 8 jaar ouder met 2 kinderen en woont verder weg). Dan denk ik ja, op gegeven moment kom ik hier niet meer op bezoek hoor
Is hij wel gewoon een lieve man die goed is voor jou? Misschien eens kennis laten maken met je ouders zodat ze een beter beeld bij hem hebben? Of is dat te snel
Heb nog nooit iemand gehad die zo goed voor mij is/lief is, blijf me er soms over verbazen haha. Maar ze zullen hem binnenkort wel zien! Zie daar ook tegen op omdat ik weet wat ze er van vinden. Maar goed
Tenzij jij minderjarig bent of op een andere manier kwetsbaar vind ik dat jouw ouders echt heel gauw normaal moeten doen.
Ik vind een leeftijdsverschil van 8 jaar niet onoverkomelijk als je allebei volwassen bent. Hopelijk kunnen je ouders er aan wennen als ze zien hoe goed hij voor je is!
@Soy.peor wilt me vast villen, maar ik heb ineens de wens om friet, gyros, Griekse salade en tzatziki te eten als een soort kapsalon.
Utrecht heeft vrij veel Griekse snackbars en die hebben dat bijna allemaal! P.atat gyros
Edit: normaal boeit de friet/patatsituatie me niet zo veel maar ‘friet gyros’ is echt een hard no lol
Ik heb straks een date sinds ca. 2 jaar. Ik weet nog maar weinig van hem want hij vroeg mijn nummer terwijl ik ergens wat aan het drinken was en hij was daar aan het werk.
Ik ben echt totaal niet op zoek naar een relatie dus normaliter geef ik mijn nummer niet maar ik dacht whatever laat ik het weer eens proberen. Maar nu vraag ik me af waarom ik dit doe.
De snackbar in ons dorp is echt zo duur geworden. 6,90 voor een grote friet pinda, 4,70 voor een broodje mexicano en 5,20 voor 6 kipnuggets uiteindelijk bij een snackbar verderop besteld en gewoon ruim 9 euro goedkoper uit op de hele bestelling. Nu hopen dat het net zo lekker is
Ben gewoon eind 20. Zou denken dat ze me ondertussen wel zou vertrouwen in mn keuzes. Had ergens ingecalculeerd dat ze het niet leuk zou vinden maar vind deze reactie wel echt extreem vanuit haar. Maar dan verhuis ik lekker naar de andere kant van het land, bye.
(Laatste opmerking hierover; ‘en dan heb je straks kinderen en dan zien zij hun opa en oma ook maar 1 keer per maand omdat je dan zo ver weg woont.’ Heb mn opa nooit meer gezien dan dat maar dat terzijde. Kreeg beetje gevoel ‘how can I make this about me’.)
Hier ging het nog goed. Ik hoopte op pita maar helaas. Los bij elkaar op een bord is ook wel chill. Maar niet op elkaar in aan alluminium bak bah
Ik ben net bij de Action geweest (de enige in mijn omgeving, die afgelopen zomer open is), waar ik als enige binnen was, samen met een Marokkaans-sprekende familie en een stel hardop pratende Nederlanders! Het voelde echt alsof ik in Noordwijkerhout was in plaats van mijn Italiaanse dorp, ook door het gure weer van vandaag. 🫨
Huh heeft italie een action? Omg wat doe ik hier nog.
Hahahaha jaaa sinds vorig jaar! Vooralsnog voornamelijk in het noorden (waar ze ook de DM hebben), maar er openen ook steeds meer filialen in het midden en zuiden, lol.
Ik vind het grappig dat Italië antiii Starbucks is maar wel de Action verwelkomen Veel plezier ermee