Zolang de action geen zoete koffie verkoopt maakt ‘ie geen vijanden in Italië.
Mag ik een voicenote van hoe ze het daar uitspreken plz?
Ik organiseer samen met een groep anderen al meer dan 10 jaar een tennis competitie.
Er zijn 7 vrouwen die naar ons toegekomen zijn omdat er een nieuw mannelijk lid ze lastigvalt. Dus die hebben we uit de groep gegooid. Nu heb een bevriend mede-organisator net een brief van een advocaat gehad van die man, dat we zijn naam besmeuren!
En nu valt heel de groep uit elkaar omdat sommige (uiteraard alleen mannen) het met die man eens zijn.
Balen zeg. Wat een rot actie ook
Maar echt goed dat jullie gelijk actie hadden genomen en dat de vrouwen zich vertrouwd genoeg voelde om hierover te kunnen spreken
Op elkaar op een bord wel? De alu bak hoef ik niet.
Meh ik voel me een beetje sip. Heb meerdere mensen gevraagd af te spreken deze week maar niemand kan of reageert. Kan een keer gebeuren hoor maar ben wel teleurgesteld.
Nee naast. Want ik vraag me nu ook af wat jij onder griekse salade verstaat want al die olijf olie wil je echt niet op je friet hsha.
Haha haar bio:
Iris van Westering
Coach
| Buikvet expert
| Transformatie coach
| 𝗕𝗼𝗱𝘆𝗯𝗮𝘀𝗲𝗱 𝗧𝗿𝗮𝘂𝗺𝗮 𝗖𝗼𝗮𝗰𝗵
| CEO Phoenix Lifestyle
| Familieopstellingen
| Curaçao
wow deze titel kan ik ook aan mezelf geven
Ik ben meer buikvet ervaringsdeskundig
buikvet coach kan ik ook wel goed in zijn denk ik
Ik wel in hoe je het krijgt maar niet hoe je het verliest
Die ga ik nu ff op mn cv zetten brb
Ik zend alleen negativiteit uit als ik geen chocolade meer heb
Wtf
Pfff heb hectische weken achter de rug maar ben eindelijk een beetje gesetteld op m’n nieuwe plekje (er staan nog wel veel dozen in de berging die ik nog moet uitpakken, maar het zijn 3 trappen op en neer per doos dus ik doe het rustig aan ) maar het voelt nu ook alsof ik eindelijk in wat rustiger vaarwater kom. En dat is ook nodig want mijn scriptie heeft echt geleden onder de afgelopen periode met stress en drukte rondom verhuisdingen. Dus nu moet ik dat weer oppakken maar vind het zo lastig de motivatie weer te vinden
ik wil gewoon vakantieee. Nouja tot zover deze dagboekpost
Mijn god ik heb zo’n opgezwollen kaak. Ik lijk wel leonardo DiCaprio
Ik vond de procedure zelf echt meevallen maar de napijn en zwelling is helaas wel pittiger dan ik had gehoopt
@Xiomara ik heb vorige week mijn eerste pumpkin spice latte gedronken! Volgens mij was Starbucks er voor Action, haha. 🫨
Paracetamol + 600mg ibro heeft me er echt doorheen gesleept.