Wat je even kwijt wil #67

Zo leuk!! Weet je al wat je als eerst wil maken?

Ik begin echt van 0,000 dus als ik binnen dit weekend een vierkantje kan haken ben ik al heel erg blij, haha! Als allereerste projectje wil ik deze baby’s maken:

21 likes

Ohh ja heel cute!! Gaat vast goedkomen!

7 likes

Had je het omatopic al ontdekt? Daar zitten alle forum-handwerkers voor tips en showen van projecten!

7 likes

Leuk! Ik had dit twee weken geleden en heb nu een mand gehaakt voor m’n wol, ben bezig met een granny square deken, en een gewone deken, haha.

11 likes

Succes! Is het boven of onder? :grimacing: ik was heeeel zenuwachtig en vond het heel erg meevallen. Wel echt vervelend en ongemakkelijk maar door de verdoving voel je niets! En bij mij viel het herstel ook mega mee.

2 likes

Ja, ik ben gisteravond door de laatste 1000 berichten gegaan! đŸ«š Superveel mooi werk, ik hoop er snel mee te kunnen posten!

@Insouciance ooh wat leuk, wat vlot ook! Ik wil mijn andere hobby’s niet verwaarlozen (als waar ADHD-stereotype :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears:), maar ik ben helemaal enthousiast om hier lekker veel tijd en energie in te stoppen.

7 likes

Ja! Ik ben ook net weer thuis en ik vond het ook echt super meevallen het heeft bij mij denk ik letterlijk een kwartiertje geduurd ofzo? Ik vond die keer dat ik een wortelkanaalbehandeling en een kroon moest echt veeeeeel erger dan dit.

6 likes

Superleuk! Granny squares en poppetjes haken vond ik in het begin echt makkelijker dan een rechte lap vond ik, ging altijd helemaal scheef đŸ«Ł

3 likes

Ik heb laatst twee tanden tegelijk laten trekken en het viel echt zo mee. Op zich logisch want bij trekken nemen ze de wortel mee. Was echt blij dat ik geen wortelkanaal behandeling hoefde.

1 like

Nooit neem ik weer een wortelbehandeling echt wat een ellende was dat en ook daarna is die kies altijd gevoelig gebleven

2 likes

Ik heb het zo lang uitgesteld en zelfs niet komen opdagen (rip 100 euro) dat de tandarts zelfs zei zal ik hem maar gewoon trekken. :joy:
Je ziet het ook niet dus snapte het probleem al niet. Direct na het trekken was de pijn weg.

2 likes

Oh ik snap het helemaal
 Fijn dat je van de pijn af bent, mocht ik ooit weer in die situatie komen dan trekken ze idd die kies maar

Haha ja idd dat soort figuren blokkeer je toch zo snel mogelijk? Vandaar dat ik ook blijkbaar bijna 200 gekken heb geblokkeerd op whatsapp. Alleen maar mannen :joy:

2 likes

Denk dat het niet altijd mogelijk is hoor in verband met kauwen etc :grimacing: maar bij mij was het de meest achterste kies en omdat ik een kleine mond heb zie je geen gat en merk het ook niet met kauwen

1 like

Het (humble) brag topic zonder omg reacties was er nog niet toch??

3 likes

Mijn hoofd zit zo vol dat ik net m’n cursor probeerde te besturen met een kiwi. En het duurde ook nog even tot ik dat door had :smiling_face_with_tear:

15 likes

Nee snap ik hoor maar hier hetzelfde en ik heb er na drie jaar nog pijn aan waarop de tandarts zegt ‘Ja je kunt even last houden’ Even
 :thinking:

1 like

Wow, en ik overweeg bij elk contact dat ik wil blokkeren om van nummer te wisselen haha

Hell no, ik gun geen enkele gek mij mn nummer te laten veranderen. Je kan oprotten en ik blok je haha. Je kan op alles blokken, whatsapp, sms, bellen etc. Geen enkele man gaat mij er toe zetten mijn nummer te veranderen.

@Kwal

7 likes