Looove mn collegas die even oud zijn als ik. Ineens gingen we oude nummers van Junior song festival opzetten en die mensen helemaal googlen hahaha.
Nee maar breng me niet op ideeƫn
Droom
Gelukkig telt deze maand niet mee voor je wrapped volgend jaar
Ik vind die kaneelsterren juist heel erg saai, haha. Love de sneeuwmannen.
Maar wat maakt ze dan zo lekker? Wat voor soort koek is het en wat is dat witte?
Een soort melklaagje en ze zijn gewoon lekker knapperig
Heel veel suiker en idd iets melkachtigs
Ik had het net zo warm de hele tijd maar echt heel warm. Ik dacht heb ik koorts of wat is dit. Maar ik had nog een mega dikke muts op binnen in huis en ben wazig door medicatie. Sjezus waar gaat dit naartoe. Lig al wel lekker in bed nu, zonder muts
Waarom zijn ouders zo random.
Ik : Ik heb een wondje wat maar niet wilt genezen.
Moeder : Jij hebt beeldschermapneu jij houd steeds je adem in dat is helemaal niet goed. Dat zag ik op tv.
QUE?
hahahah ouders linken ook altijd alles aan een beeldscherm
Hahaha dus als je naar een beeldscherm kijkt kom er ook apneu spontaan bij?
Ik heb t ff gegoogled en blijkbaar zijn er mensen die tijdens het typen de hele dag af en toe hun adem inhouden en daarom klachten hebben.
Ik luister veel muziek en adem dan blijkbaar wat heftiger als ik in mn hoofd aan het mee zingen ben. Dus daarom heb ik nu volgens haar beeldscherm apneu. Maar waar dat ineens vandaan kwam weet ik ook niet.
Ik heb rete dure Mochi gekocht bij Amazing Oriental en ze zijn zooooo lekker, ik had hier nooit aan moeten beginnen Voor de liefhebbers: Little Moons passievrucht en mango.
Altijd als ik iets lees over gen z, dan blijkt mijn zusje van 13 dat ook te doen. Nu ging het hier laatst over het lage Nederlands niveau bij jongeren, omdat dat ze oa veel Engels praten . Met pakjes avond liet ze haar whatsapp gesprek zien met een vriendin en die was dus volledig in het Engels (en caps lock!?!?)
dus ik vroeg waarom, was het antwoord:
Dat is gewoon makkelijker
Ging echt schuimbekken van die duim van jou
Dankje voor de tip, love mochi en geniet ervan!
Wooja hele straat zonder stroom, flinke stroomstoring hier @Oprah @Karl_Lagerfeld, jullie geen last?
Omg ik heb zoān crush op Lip van Shameless š« helemaal over hem gedroomd
Heeft ie nog gereageerd trouwens