Wat je even kwijt wil #67

Jaa hij had een of ander zielig verhaal opgehangen haha. Dat hij de video daardoor niet helemaal kon verwerken.
Dus ik zei nah maakt niet uit ik heb er hard om kunnen lachen haha.

Onee wacht dit was pas na de video van die dansende man die blijkbaar ook zingt hahaha. Daarvoor stuurde hij iets van " Laten we hopen dat ik zo ben over 10 jaar"

Nee omg gelukkig niet! Weer opgelost?

2 likes

Hahaha omg. Laten we hopen van niet vriend.

3 likes

Mijn bus heeft al zeker 3 weken een omleiding waardoor de eerste 5 haltes vervallen, het wordt omgeroepen in de bus en staat ook op die schermpjes, en nog steeds zitten er iedere ochtend mensen in de bus die eigenlijk bij de 2e halte er uit moeten, half in paniek raken omdat de bus door rijdt en ze vervolgens 2km terug moeten lopen. :smiling_face_with_tear: Iedere ochtend weer een lekker begin van m’n dag.

8 likes

Mijn moeder wilde een nieuwe scheurkalender en zij vroeg “welke is nou leuker, DARUM of RUMAG” :joy::joy::sob::sob::sob:

13 likes

Kijk The Bear om nog wat olie op het vuur te gooien

4 likes

Dit ga ik doen!! Shameless kan ik pas verder kijken als mijn vriend tijd heeft dus dit is perfect

1 like

Iets omstoten kan een keer gebeuren, hoe groot of klein de ruimte is maar het minste dat je kan doen is je excuses aanbieden (aan jou, niet aan of via je moeder) dus snap je irritatie wel hoor

4 likes

Wanneer je iets stukmaakt van een ander dan bied je op z’n minst excuses aan en ik snap heel goed dat je het raar vindt dat ze dat niet eens heeft gedaan. Ik vind het ook heel fatsoenlijk als iemand aanbiedt om de kosten te vergoeden. En dit is waarschijnlijk inderdaad best prijzig om te herstellen, maar bijna iedereen heeft toch precies voor dit soort gevallen een WA verzekering? Ik zou het als ik jouw tante was zeker aanbieden en de kosten bij mijn verzekering claimen.

5 likes

Zometeen naar de kerstmarkt in Keulen :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

18 likes

Leuk! Ik ga zo naar dormund!!

4 likes

Er zitten nu een stuk of vijftien mussen in mijn achtertuin.

10 likes

Ik las marsen en dacht ‘Huh’

5 likes

Ik had net een intake sessie met mijn vorige psycholoog en ik vond het zo fijn weer even met haar te praten? Alsof ik haar gemist heb haha. Weet niet of het wederzijds is, gezien al mijn ellendige verhalen waarschijnlijk niet :joy:

9 likes

Dat zou wat zijn.

1 like

Ik zit bij de kapper aan de wijn, perfect :ok_hand:t3::joy:

19 likes

“Wagenziek” :joy::ok_hand:t2:

40 likes

Jaloers!!!

1 like

Voordeel als je buurman je kapper is, haha ben hier vaak echt flink aangeschoten weg gegaan :joy:

7 likes

Dat is helemaal top. Geniet van je aangeschoten middag!

3 likes