Zo leuk! Ik ga morgen naar Münster!
Ik ben momenteel in Praag met mijn vriend en 2 vrienden en het is zooo fijn om hier weer even te zijn! Hebben ook echt een luxe appartement met jacuzzi dus daar ga ik vanavond lekker in wegbubbelen.
Haha omg mijn baas kwam op kraamvisite en ik ben afgelopen zomer op een borrel in haar huis geweest en dat is echt een villa. Ik woon gewoon in een standaard rijtjeshuis van 100m2 en het lukte haar gewoon niet om een behoorlijk compliment over mijn huis te geven? ze zei “je woont hier nu een jaar toch? Nou leuk… met die ehm… open keuken zo.”
Bitch please stfu met je kasteel
Dan kan ze beter geen opmerking maken als het er zo uit komt
Dat is echt duur… 17 euro per maand voor maar 2 uurtjes
Waar gaat dit over
Ben zo benieuwd wat er zo duur is nu. Want 17 euro voor 2 uur iets doen vind ik opzich wel meevallen maar goed ligt eraan wat t is natuurlijk!!!
Ja voor indoor skiën of een boot huren is het zelfs goedkoop
Twee uur massage voor 17 euro zou ik zo voor tekenen!
Oeeeeh ja
En dan te bedenken dat het eerst maar 13.50 was met het eerste half uur gratis. Bizar
Huh haha, dit was een reactie op iets uit een ander topic volgens mij, geen idee hoe het hier terecht is gekomen
Leuk! Ben benieuwd hoe je het vindt. Ik ga volgende week, laatste keer dat ik er ben geweest was echt heel lang geleden
Ik ga morgen naar Düsseldorf.
Ik probeer leuk Peaky Blinders te kijken want vind het een goed verhaal en ziet er mooi uit maar ughhhhghhhhg word helemaal naar van dat geweld de hele tijd
Geef me gewoon een fade out als ze gaan slaan ik probeer wat leuks te kijken!!!
Verlos ons
Ik eet nu de sneeuwmannen maar daar zat toch altijd een laagje suiker op? Vind het nu matig
Eerst de chips, nu de sneeuwmannen. Wat doen deze merken ons aan?!
Agenda 2030 duhhh
Volgens Snackspert zijn de meeste chips van smaak veranderd omdat er veel minder zout wordt gebruikt, is het goeie voornemen van bep merken