Dat is echt duur… 17 euro per maand voor maar 2 uurtjes
Waar gaat dit over ![]()
Ben zo benieuwd wat er zo duur is nu. Want 17 euro voor 2 uur iets doen vind ik opzich wel meevallen maar goed ligt eraan wat t is natuurlijk!!!
Ja voor indoor skiën of een boot huren is het zelfs goedkoop ![]()
Twee uur massage voor 17 euro zou ik zo voor tekenen!
Oeeeeh ja
En dan te bedenken dat het eerst maar 13.50 was met het eerste half uur gratis. Bizar
Huh haha, dit was een reactie op iets uit een ander topic volgens mij, geen idee hoe het hier terecht is gekomen ![]()
Leuk! Ben benieuwd hoe je het vindt. Ik ga volgende week, laatste keer dat ik er ben geweest was echt heel lang geleden
Ik ga morgen naar Düsseldorf.
Ik probeer leuk Peaky Blinders te kijken want vind het een goed verhaal en ziet er mooi uit maar ughhhhghhhhg word helemaal naar van dat geweld de hele tijd
Geef me gewoon een fade out als ze gaan slaan ik probeer wat leuks te kijken!!!
Verlos ons
Ik eet nu de sneeuwmannen maar daar zat toch altijd een laagje suiker op? Vind het nu matig
Eerst de chips, nu de sneeuwmannen. Wat doen deze merken ons aan?! ![]()
Agenda 2030 duhhh
Volgens Snackspert zijn de meeste chips van smaak veranderd omdat er veel minder zout wordt gebruikt, is het goeie voornemen van bep merken
Ik heb echt het gevoel dat dit de eerste winter ooit is ( als volwassene) dat ik mijn ik-heb-het-altijd-koud- issue onder controle heb. ![]()
Voor buiten nu eindelijk de aller warmste handschoen combi ( merino handschoenen met touchscreenvingers indien ik iets met mijn telefoon moet met daaroverheen waterdichte dikke wanten met ruimte voor eventueel een warmte elementje ( zo’n klikding).
Ennn voor snachts de allerbeste slaapsituatie: warme pyama en een extra wollen deken op voet hoogte.
Sinds ik ook een deken heb bij m’n voeteinde slaap ik zoveel lekkerder omdat het minder koud is! Zo heerlijk
Ik ben deze week aan het slayen en zit voor mijn gevoel best lekker in mijn vel, maar toch dat waiting for the other shoe to drop gevoel elke keer weer. ![]()
Waar heb je die handschoenen vandaan? Ik ben echt vervloekt als het om handschoenen gaat, ik maak er elk jaar wel een paar stuk en ik vind het moeilijk om leuke èn warme te vinden. ![]()
Pfff trouwens ik ben pas gestart op mijn nieuwe werk en ik vind het echt heeel erg leuk/leuke sfeer/leuke collega’s (supererg gemist sinds ik op mijn vorige werk aan het thuiswerken was begonnen, wat totaal niet bij mij past)/veel te doen, maar ik werk ook op zaterdagochtend en het voelt oneerlijk!!! Voel me alsof ik weer op de middelbare school zit, daar had ik ook op zaterdagochtend les, en mijn vriend ligt nog zo lekker te snurken. ![]()