Wat je even kwijt wil #67

Ohh nice!!! Ik heb er 2 gedaan (zilver en groenig). Probeerde een goeie gedetaileerde foto te maken maar lukt niet zo goed

Foto weggehaald

3 likes

Oh ik vind dit normaal dus helemaal niet zo mooi, maar ik snap wel dat je je sexy voelt! Staat je heel mooi

4 likes

De zelfverzekerdheid die je krijgt van een nieuw kapsel is echt :100:

3 likes

Leuk!!!

1 like

Jaaa love it. Heb zin om er nog meer te laten zetten hehe

3 likes

Doen!!

10 likes

Wat voor neuspiercing wil je :grimacing:

1 like

Ik heb ook mn hele tand gehad, dat warens een tijden. Maar dat ging er best wel snel af doordat die diamantjes op elkaar drukken. Ga ervoor!

@grace doen :yum:

3 likes

Hé tof ik zag je bericht in een ander topic dat je het spannend vond omdat je vorige keer niet tevreden was. Nu wel dus? :grin:

3 likes

Ja ik heb drie weken geleden nog een vrij grote pioenroos op m’n elleboog laten zetten dus ben niet de juiste persoon om je hier van te weerhouden.

Beter een neuspiercing en/of oorbellen erbij dan een cabrio en een jonge kerel toch!

3 likes

Een elektrische step dan :joy:

5 likes

Wat heb ik toch een godsgruwelijke hekel aan zondagavond. Best een prima weekend gehad maar voel me altijd weer sip op zondagavond. :pensive:

14 likes

Ik heb dit jaar ook een neuspiercing laten zetten als mid-dertiger. Had eerst ook een klein knopje en het viel toen niemand op dat ik hem had gezet, ook op werk bv niet. Heb hem nu omgewisseld naar ring en nog valt het bijna niemand op hahaha.
Maar ben er zelf zooo blij mee elke keer als ik hem zie dus ik zeg doen!!

8 likes

Ooooh leuk ik wil ooook!!! Kost dat? :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 like

Ik heb ook een best grote (en best scheve lol) neus en ik draag er sinds een paar maanden na jaren een ringetje een heel klein knopje in en het is echt mooi en sexy en leuk!!! Doen hoor!!! + het is helemaal geen kinderachtige piercing vind ik :sparkles:

5 likes

Ik heb zo veel last van de kerstboom opeens? Dat ik hem bijna weer weg wil doen :sob:. Ga morgen eerst hooikoorts pilletjes proberen denk ik

2 likes

Ik had 2 gems voor 45 euro, geen idee of dat normaal of duur is eigenlijk :sweat_smile:

1 like

Ik kan mijn saaiheid ook weghalen. :joy:

10 likes

Ja! Vind nieuwe kapsters altijd spannend, maar ze heeft het heel goed geknipt! Lief je berichtje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

En dan thuiskomen met een infectie

2 likes