Nee joh als je dat niet manifesteert gebeurt dat niet zo snel
Nou dit is wel precies hoe ik me sochtends voel!
Mehhhh ik wil niet dat het maandag wordt
In het kader van alle glitter en piercinverhalen: ik heb vandaag een conch laten piercen joehoe! Was wel even vergeten hoe het die eerste dagen dan echt zo kan bonzen (fingers crossed dat ik er niet per ongeluk op ga liggen vannacht)
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan en ik heb natuurlijk gedroomd dat ik me versliep tot 10. Gelukkig ben ik wakker. Ik moet om 7 beginnen namelijk
Ik wel, wat een zeikweer
Ik heb 2 scholieren die stage bij mijn werk willen lopen. Ze hebben zaterdagmiddag gemaild en willen graag voor maandag 11 december reactie. Alsof ik in 't weekend m’n mail doe
Die moesten zeker maandag het inleveren bij de leraar
Ben zo zenuwachtig, heb zo meteen mijn medische terminologie toets. Het is al 16 jaar geleden dat ik een toets moest maken/inleveren
Succes!
Aaah zo leuk Joost klein mag naar het esf ! Gunde het hem zo.
Hoe is het gegaan?
Ik werk vandaag alleen maar de ochtend dus ik had gisteren helemaal bedacht dat ik vanmiddag dan lekker het huishouden doe, de ramen ga wassen, extra goed dweilen en de hele zolder op ga ruimen.
Jokes one me want Spaarlamp van vandaag zegt nope, ik ga lekker bankhangen vanmiddag.
Wat lief dat je het vraagt. Het is super goed gegaan, heb een 8,4!!! Ik ging voor een 6 want vond het echt moeilijk en was zo zenuwachtig maar ben zo blij!
@Huismus dankjewel!
Wat fijn, en knap van je!! Gefeliciteerd
Pff snap dat werk dingen moet regelen maar ik weet echt niet nu al of ik morgen oke genoeg ben om te werken
Ik zit het Bol.com-verlanglijstje van mijn zwager te checken voor kerst. Louter anime, met als hoogtepunt That Time I Got Reincarnated As A Slime deel 12 t/m 18
Ik ben enkele maanden geleden zwaar opgelicht door een aannemer waardoor ik ontzettend veel geld kwijt ben en een onbewoonbare woning heb. Een van de dingen die moeten gebeuren is een nieuwe vloer leggen. Met een klein hartje en na veel vergelijken een bedrijf gekozen en ook heel mijn verhaal uitgelegd. Ze zijn heel begripvol en dachten mee. Vorige week zijn ze de vloeren komen leveren en vandaag komen ze voor de eerste dag om te plaatsen. In plaats van om 10u werd het dan 12u en nu zal het nog later worden. Kan gebeuren natuurlijk maar dit scenario heb ik met de vorige aannemer zo vaak gehad (situatie heeft een jaar geduurd) dat ik niemand meer vertrouw.
Jeetje ik heb zo’n knoop in m’n maag van de spanning dat wéér alles mis gaat lopen. Ik hoop maar dat de plaatser hier snel is. Kan wel janken (en hoop dat ik dat straks kan van opluchting )
Heel goed dat je een klacht hebt ingediend, Dit kan echt niet, hopelijk wordt ze erom aangepakt.
Nou ja! Laat je conservatieve denkwijze lekker thuis. Goed dat je een klacht hebt ingediend!