Wat je even kwijt wil #67

Ik ben zoo bang voor blauwtong en ik zou God echt op mn blote knietjes danken als we nu een paar nachten nachtvorst zouden krijgen. Die arme dieren.

7 likes

Ik kwam op het station altijd een meisje van mn middelbare tegen. En zij zag er helemaal leuk uit steeds. En ik liep in mn werkoutfit met lompe schoenen en regenjas.
Maar nu kom ik dr gelukkig ook tegen nu ik fully fashion naar mn werk kan.
Gaat helemaal nergens over maar ik wil niet dat mensen denken dat ik die skinny jeans en lompe schoenen voor mn lol droeg

64 likes

ik had gisteren m’n afscheidsfeestje van werk en ik kreeg een pakket met een fles salmari, zakken chips met bijzondere smaken, een dikke bon waarmee ik concertkaartjes kan kopen en een zelfgemaakt vriendenboekje waarin ze allemaal iets hadden geschreven

had bijna spijt van mijn beslissing haha, waar vind je nou nog zulke collega’s :pray:

78 likes

Ja misschien was mijn dertigjarige vriend die in het buitenland heeft gewoond niet de beste persoon om te vragen haha maar om halftwee 's nachts had ik geen opa’s in handbereik. :mending_heart: Moet zeggen dat Action lang niet zo grappig is als Kruidvat (mijn moeder, na 14 jaar in Nederland: ā€œkroediewattā€), Gameboy/jimboj, Lidl/liedo enz haha.

19 likes

Wow jouw stem 🫣😳🫨

10 likes

Ja @Kwal kan me een trol noemen met slechte adem, zolang het maar in het Italiaans is :sweat_drops:

17 likes

De okĆ© op z’n Italiaans is ook zo zalig: okĆØjjjj

14 likes

Lol, die mens die Baudet met een paraplu vol op het hoofd slaat. De tweede bodyguard had wel een zeer traag reactievermogen.

6 likes

ik ben echt verbaasd dat die studentenvereniging nog niet ontbonden is

1 like

Heb gemist welke studentenvereniging het was. Het stukje was hier net op het nieuws en ging enkel over de aanval.

Ik heb bijna niet geslapen vannacht omdat ik mij druk maakte om m’n kat en nu ben ik misselijk van vermoeidheid.

1 like

KVHV, zij waren ook die vereniging achter de lezing van Hoeyberghs waarbij hij veroordeeld is voor seksisme en discriminatie. Ook sterke banden met schild & vrienden.

6 likes

Hahah ik vind die altijd heel ongeĆÆnteresseerd/levensmoe klinken, had t pas later door toen ik op vakantie was dat dat de Italiaanse manier van uitspreken is en dat ze niet iets bedoelen van ā€œmmm k whateverā€

Dat die nog een podium krijgen van UGent :nauseated_face:

Ik werk nu naast mn au pair werk van ongeveer 25 uur per week ook nog 20 uur bij mijn oude werk (vanuit huis). Ik had afgesproken in eerste instantie 16 uur maar ik heb gewoon echt geen geld meer dus het is zo aantrekkelijk om nog even wat uurtjes bij te plannen. Maar ik ben gewoon echt helemaal uitgeput. Nog twee weken!!

13 likes

Ik voel me echt niet lekker en ben op werktrip. Morgen ga ik weer naar huis maar is wel even 10 uur vliegen. Bah bah ik baal hier zo onwijs van.
Vandaag maar geel goed rusten, hopelijk voel ik me morgen iets beter voor de lange reisdag.

5 likes

Jaa ik hoop dat er miss hierna nog een andere functie vrijkomt. Vind het hier zo leuk en eindelijk een baan zonder stress en gezeik.

16 likes

Jammer genoeg kan je dat blijkbaar niet zomaar verbieden… (Lezing Thierry Baudet aan UGent mag toch doorgaan | De Standaard Mobile) een tijdje terug wilde ook KUL een lezing niet laten doorgaan in een van haar aula’s maar ook daar moesten ze dit van een rechter laten doorgaan.

1 like

Wat een top avond. Al mn gymcrushes zijn aan het sporten!

27 likes

Waren dat die mensen met dat belachelijke petje en soort sjerp? Nu keur ik geweld niet goed, maar ik geloof er echt de ballen van dat hij een hersenschudding heeft van een paraplu.

10 likes