De afgelopen tijd heb ik allemaal mooie nieuwe lippenstiften gekocht omdat ik weer helemaal in de mood ben om meer make-up te dragen maar het voelt ineens heel “overdressed” ofzo? Ik zie bijna nooit meer iemand gewoon met rode lippenstift op straat of d’r kind ophalen bij school of whatever. Ligt dat aan mij? Aan de buurt waarin ik woon? Ik wil mooie make-up zien en op overal!
Wow goed dat je een klacht hebt ingediend. De MAP bevat een hormoon dat er (hopelijk) voor zorgt dat je eisprong uitsteld wordt en dus puur en alleen de timing/duur van je cyclus wat aanpast. Geen schade aan je baarmoeder, eierstokken of waar dan ook. Grr mensen
Nee klopt ik merk dat ook! Had het idee dat 8-10 jaar geleden veel meer mensen vaak felle lippenstift ophadden. Nu toch vaker nude kleuren waardoor het minder opvalt. Maar gewoon lekker doen hoor!
Als de helft van de vrouwen en 29% van de mannen rond oud en nieuw bang zijn op straat en niet goed alleen over straat durven vanwege vuurwerk, wordt het toch hoog tijd voor een vuurwerkverbod.
Hoe vinden mensen motivatie om de deur uit te gaan en te sporten ik heb echt nog nooit in m’n leven gehad dat sporten ooit routine werd
Ik ben het gewoon gaan zien als een afspraak. Zo van die en die dagen ga ik punt. In werk en dat soort dingen heb je ook niet altijd zin maarja daar moet je ook heeb. Of je t nou leuk vind of niet haha. En daarna ben ik blij dat ik gegaan ben.
Doe het alleen consequent als het op loopafstand is of als ik met een vriendin ga (of tijdens groepslessen mensen ontmoet)! Zoveel discipline van mezelf heb ik niet echt helaas. Wat wel helpt is zeggen dat als ik echt geen zin heb ik na 10 minuten van mezelf weg “mag” gaan. Meestal heb ik dat ik mijn workout toch helemaal afmaak, maar die mentale drempel is dan kleiner.
Ik sport thuis, maakt de drempel voor mij zelf al een stuk lager. En dan is het in het begin nog ff doorzetten, moest mezelf er soms echt wel toe zetten maar het gaat wel steeds makkelijker. En niet teveel van je zelf verwachten, als je echt geen zin hebt kun je ook even kwartiertje doen en als het dan nog steeds niet lekker gaat mag je stoppen. In de praktijk stopte ik dan nooit want als ik eenmaal bezig was viel het mee.
En nu merk ik ook veel meer voordelen dat de drempel steeds lager is geworden.
Dat mag sowieso wel.
Ja precies. ‘Gewoon’ gaan. Daar komt het uiteindelijk toch op neer. Ik zit in principe ook liever op de bank maar ja
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad en was zo fijn. Ik heb een laptop en een telefoon gekregen, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Iedereen was mega leuk en aardig en ik heb ook nog een abonnement op twee tijdschriften mogen kiezen, hahaha. Ben voor de flow en de flair gegaan, heerlijk. En ook nog een notitieboek gekocht gemaakt met een oude kaart van zeeland. Ben nu wel echt moe en gaar
Wat voor werk ga je doen?
Eindelijk als journalist aan de slag
Ik gun dit je zo! Hopelijk zit je helemaal op je plek
Lief dankjewel nu nog een huisje
Had je ook die gezien van baden in Yakutsk? Lijkt me de hel!
@Schorem Nee, we noemen het vanaf nu vierwerk. Dan is het minder erg!
Ik wil boerenkoolstamppot maken maar ik ben mijn aardappelen gewoon kwijt?
Ik draag nog steeds hele felle lippenstift. Fel roze en fel rood (oranje ondertoon). Sommige mensen zullen er echt wel iets van denken want ik heb ook dagen zonder make-up dus dan valt het extra op. Alleen ik voel me er goed bij en dat is het belangrijkste. En aan je post te lezen voel jij jezelf er ook goed bij dus lekker shinen met je nieuwe (rode?) lippenstiften zoals @crazyplantlady zegt!
De plaatser is gekomen en heeft vandaag het voorbereidend werk gedaan. Morgen wordt de vloer in de woonkamer al voor een deel gelegd. In de namiddag ga ik eens kijken (ik woon nu ergens anders en kan niet altijd heen en weer) en ik hoop dat dan al mijn zorgen weg zijn. Was echt helemaal opgefokt, ook nadat ik hem had gezien en gesproken. Maar ik ben rustiger geworden nadat hij me belde om me een update te geven, dat gaf weer wat vertrouwen.
Er werd over mij gepraat in een groepschat waar ik zelf ook in zit dus ik zeg
‘Hai’
‘Oh hoi ja ik ging het je net zelf vragen!’