Ik ging mijn telefoon opschonen en kreeg allemaal filmpjes terug te zien van begin corona dat we ons thuis gingen vermaken, echt bizar dat het straks alweer 4 jaar geleden is, ergens zag het er best gezellig uit thuis met het gezin terwijl dat natuurlijk een vreselijke periode was.
Het appartement van mn vriend is een tijd geleden gekocht door mensen die het nu verhuren. Nu zoeken ze weer een nieuwe huurder en gebruiken ze de funda-foto’s van onze advertentie toentertijd. Raar om ineens je oude woonkamer op het internet tegen te komen op Facebook.
Waar gaat dit over?
Dit is echt een van de leukere dingen aan een nieuwe baan
Ik heb ineens dikke craving naar koude appelsap
Kan er niet van slapen haha tering
Sorry dagboekpost
Ulg ik zit vandaag 4 uur lang alleen met mn irri collega. En dat zou minder kunnen zijn want ik kom altijd eerder. Maar nee mn trein besluit niet te rijden. Ook fijn dat daar geen melding van komt…
Ik had nog op bed kunnen liggen
We liepen bij de oliebollenkraam achterlangs dus ik zei blijkbaar weer ‘Dat ruikt zoooo lekker’ waarop mijn kind zei ‘Dat zeg je elke keer, koop er gewoon eens eentje voor jezelf’
Hahah heerlijk, beste advies wel!
Ja moet ik echt eens doen haha
Bij mij in de buurt is de oliebollenkraam steeds dicht als ik er langsloop . Ik dacht gisteren oliebollen te halen en mijn vriend had eergisteren hetzelfde idee. Maar helaas, geen oliebollen.
Wat een ster. Nooit getrouwd, lekker zelfstandig. Na haar 100e verjaardag een paar weken bezig geweest met felicitaties beantwoorden, nu het schilderen weer opgepakt
Oh wat jammer! Deze hier gaat om tien uur open elke dag dus ik heb op zich kans genoeg, alleen nog een keer doen haha
vakvrouw
Ik was een kappersafspraak vergeten waar ik door omstandigheden niet meer heen kan en ik had gebeld, maar ze waren gesloten. Daarna 2 keer gemaild, maar kreeg een mail terug dat hun server mijn mail blokkeerde. Daarna een bericht via het contactformulier gestuurd, maar daar heb ik niets op gehoord en vraag me af of ik nu toch nog maar een keer moet bellen?
Ugh bijna te laat voor een call omdat ik beneden nog een zak chips zat te eten (the perks of thuiswerken)
Kan een aantal collega’s gewoon even niet handelen, tijd voor kerstreces pls
Ik heb twee afspraken buiten de deur (niet bij bedrijven) maar moet nu al naar het toilet hahaha. Hopelijk heb ik tijd om tussen de 2 afspraken door een wc te zoeken .
Nou m’n moeder moest gelukkig gewoon huilen toen ik haar net vertelde dat we die hond gaan adopteren haha
Woon je in de biblebelt?
1 januari is een maandag, maar wat een rare en achterhaalde maatregel