Nooit getrouwde vrouwen zijn uiteindelijk altijd de winnaars in het leven hè. Die hele oudjes die nog helemaal knars zijn, zijn dat altijd omdat ze geen man hebben gehad die hun energie en levenslust heeft gehalveerd.
Nee
Wat leuk! Post je een foto als je hem hebt? Veel plezier ermee!
Vandaag gehaald omdat ik er door jouw post zoveel zin in had
Haha mooi
Ik ben jaloers op je. Hopelijk kan ik het zelf vanavond ook even halen, m’n craving is nog steeds niet voldaan
Is het ook specifiek voor flevosap of heeft dat geen voorkeur?
Flevosap vind ik echt de beste
Ik ben zo moe. Ik wou dat ik onder aan een berg woonde zodat ik zo uit de trein naar huis kon rollen.
Ik moest vandaag een presentatie geven en dat haat ik maar het ging goed! En nu beloon ik mezelf met frietjes eten en lekker trash tv kijken in bed
Ik stap de winkel in, het is licht buiten en droog. Ik ga naar buiten en het is donker en het hoost. Ik zat vooral van zo lang was ik toch niet binnen haha
Haha nee geen voorkeur
Jumbo eigen merk en dan in die kleine pakjes is momenteel favo
Ik heb net het eerste stuk kerststol van het jaar weer gegeten, zooo lekker. Ga me hier echt klem aan eten komende weken
Sinds 4 uur wakker, slappe koffie omdat de Starbucks mn extra shot is vergeten, trein vertraging, bus gemist, te laat op werk, janken op werk want gezeik, natgeregend op weg naar huis omdat mn paraplu stuk ging, kom ik thuis zie ik een haal in mn gloednieuwe wollen trui.
Ik ben blij dat ik alleen woon want ik heb echt zin om iemand te slaan
Ik ga er dit weekend ook 1 kopen, nu al zin in
Lekker eten bestellen en in bad met een stomme serie en een glas wijn! Wat een kutdag zeg
Ik heb afgelopen week keuring voor de WIA gehad en het ging goed. Ben 100% afgekeurd en ze laten me in ieder geval een jaar met rust. Hopelijk kan die rust nog wat doen voor mijn herstel. Ik kan in ieder geval weer ademhalen.
Scheelt je voorlopig weer wat stress
Wat fijn! Wat zal er een last van je schouders zijn gevallen.
Ah, ja heb sushi gehaald en 2 glazen wijn op, heb t glas niet eens laten vallen dus hopelijk betekent dat dat de pech erop zit voor vandaag
Niet hardlopen? In mijn geval dan.
Maar voor jou. Lijkt me heerlijk als je dat zo lang kan.
Heerlijk, lekker binnen blijven en morgen is vast beter