Wat je even kwijt wil #67

Wtf. In heb een parkeerboete gekregen maar ik ben nevernoooooitniet op die plek geweest in een stad honderd km van mijn woonplaats. Ik heb letterlijk foto’s in mijn camerarol van de dag en het tijdstip dat ik daar volgens hen stond geparkeerd. Wat is dit joh pff

2 likes

Je kunt bezwaar maken en ik denk dat je er dan met je onderbouwing wel vanaf komt

4 likes

Goeie! Ga ik doen.

1 like

Het zure daaraan is wel dat je volgens mij wel eerst de boete moet betalen en dan bezwaar kan maken?
En dan met geluk binnen aantal weken dat geld een keertje terug krijgt.

3 likes

@Schaakmat @Whoopdidoo ja, heel erg! Heb ook geen partner om financieel op terug te kunnen vallen, dus het ging hier echt om mijn bestaanszekerheid.

Tweede Kerstdag is het twee jaar na het ongeluk. Had echt nooit gedacht dat het zo zou lopen. Toch ben ik ergens wel trots op hoe het nu gaat. Ziek, beperkt, maar ik red me en het gaat sinds een tijdje mentaal ook een stuk beter waardoor ik ondanks alles ook echt kan genieten van dingen.

49 likes

Mn hele TikTok staat ineens vol met videos van een jongen genaamd Beavo (hij lijkt op een bever die een wens heeft gedaan om mens te worden) die zijn eten amper kauwt en gewoon hele aardappels en stukken wortel doorslikt en vervolgens zn eten gaat beoordelen. Waar komt dat nou ineens weer vandaan :joy:

Mijn vriend heeft ook zijn hele FYP volstaan met Beavo hahaha. Ik dacht dat ik weinig kauwde, maar deze man kauwt gewoon niet.

4 likes

Zo gevaarlijk ook!

1 like

Nee. Wel als ik een oude docent of die ene irritante studiegenoot tegen kom. Ben ik ook een dag van van slag maar not in a good way :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik ga donderdag uit eten met collega’s en ik had tegen mijn zin in afgesproken twee gerechten te delen met een collega waar ik dat vaker mee doe. Maar had echt spijt van mijn toezegging, en nu is ze ziek :pray:t3:

44 likes

Jaa ik vind dat zo heftig. Ik heb gewoon pijn in mn slokdarm bij die videos.

3 likes

Ik stond net te douchen en toen begon het klepje van de prullenbak in de badkamer ineens uit het niets te bewegen :eyes: kat erbij geroepen en die was niet geïnteresseerd dus geen muis in ieder geval

8 likes

Haha ‘kat erbij geroepen’ :laughing: “Poes kom eens kijken, dit vind jij misschien wel interessant” Vind dit heel grappig en schattig omschreven hehe 🥹🥹

34 likes

Ja kreeg een beetje deze vibes haha

IMG_9031

43 likes

Haha Ja zo lief “kat help!!! er beweegt hier iets!” :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

De Rabobank wrapped is nog zieliger dan mijn Spotify wrapped. Waarom doe ik 400x boodschappen per jaar!?!

29 likes

Waarom moet alles een terugblik hebben tegenwoordig :tired_face:

18 likes

Ik had laatst ook zo’n terugblik van Google Photos. En dan stond er ‘highlights of fall!’ met een vrolijk muziekje eronder. Zag je echt zo het graf van mijn vader en mijn opgezwollen hoofd nadat ik een verstandskies had laten trekken. Ik moest er gewoon een beetje om lachen, echt een top herfst joh! :+1:

28 likes

Omg wat ongepast ook. Dat ze zoiets niet filteren he :fearful:

4 likes

Ja maar echt! :joy: Als dat nou de hoogtepunten waren dan was het niet echt het vermelden waard denk ik haha

1 like