Haha ja Google foto’s is daar heel goed in. Ik kreeg ook een voorgestelde collage met allemaal schattige foto’s van mijn pasgeboren baby, maar er zat ook één foto tussen van zijn luier met zijn eerste poep erin, echt zo random
Waarom heb je daar een foto van gemaakt
Ik kijk een Kassa-aflevering terug en ik vond de combinatie van de twee onderwerpen in het onderschrift best bizar.
voor het TMI topic natuurlijk
Mijn god die terugblik is gewoon tien slides lang de opmerking dat ik teveel geld uitgeef maar telkens in andere woorden? Onnodig
Geen idee, had mijn vriend gedaan
@Falafel Gatsie, van mijn eigen baby vind ik het niet zo’n probleem om te zien maar zoiets ga je toch niet op Instagram zetten
Ja, had Rabobank niet hoeven doen. Spotify vind ik nog leuk, maar zien dat ik dit jaar meer heb uitgegeven dan verdiend, mwa
Heh hoe zie je dit? Ik ben aan het zoeken in de app maar kan niks vinden.
Oke supervreemd, ik ben blij dat meerdere mensen m hebben gehad want ik kan het nu ook niet meer vinden, sorry!
Toen ik de app opende stond het als grote button boven m’n saldo
Het waren echt 10 van die soort instagram/spotify slides, die je door kon klikken met animatie enzo (en deprimerende getallen dus)
De afgelopen dagen was ik ziekgemeld op mijn werk en vanochtend ben ik weer gestart omdat ik echt een te drukke to do lijst had voor mijn vakantie eind volgende week. Ik ben echt blij dat ik thuis kan werken want ik ben duidelijk nog niet helemaal beter en ben nu zo moe dat ik eigenlijk wel kan slapen.
Ik moet zo voor iets (medicatie) naar een nieuwe huisarts en ik hoop zo dat ze normaal kan doen over m’n gewicht moet waarschijnlijk wegen voor de juiste dosering en ik schijt echt 7 kleuren nu.
Oh wat erg he, ik krijg ook regelmatig een terugblik met “mooie herinneringen” en dat zijn dan fotos van mijn dode kat heb toen fotos gemaakt voor de verwerking en moet er iedere keer weer om lachen als ik die terugblik krijg.
hehe ik zal het doorgeven als er weer eens ongevraagd een Rabobank medewerker belt
Haha als reactie op mijn bemiddelingsvraag wilt mijn oude werkgever nu gewoon al mijn loon van 2023 terug eisen ‘omdat ik niet gewerkt’ heb Gaat nog leuk worden.
WTF, hij durft!
Tijdens een college was er een wooclap met de vraag ‘welke hybride regimes zijn er’ en er zijn mensen die ‘Beverwijk’ en ‘Toyota prius’ hebben ingevoerd en ik heb echt onredelijk de slappe lach om dit kinderachtige gedrag
Ja ik moet me er even aan zetten later deze week maar ik sta wel even perplex haha. Ik ga wel even goed moeten kijken wat we nu wel of niet gaan doen want blijkbaar heeft hij dus wel een motivatie op tijd na gestuurd maar heb ik geen bericht van de post gehad. Ik zag het wel altijd goed komen omdat er sowieso geen inhoudelijke argumenten aan te pas moesten komen aangezien hij een basisplicht over het hoofd had gezien.
Ik kan mis zijn maar volgens mij zijn van die gifkorrels zo ontwikkeld dat de muis er eigenlijk niet van gaat rotten en stinken. Zo gebruiken wij er vroeger toch thuis.
Het viel mee volgensmij zijn alle huisartsen in de praktijk vrij jong en bijna allemaal vrouwen. Was iig een fijnere sfeer, heb de medicatie gekregen zonder te wegen en m’n bloeddruk was goed.
Wat een verademing ten opzichte van die twee mannelijke 60+ huisartsen in het dorp waar ik eerst zat.