Wat je even kwijt wil #67

Ik had gezegd dat ik morgen weer zou werken, maar ik ben nog steeds ziek. :cry:

1 like

Vandaag hebben we kerst bingo op het werk. En volgens mij komt iedereen in zon hysterische trui. Maar ik ben verkleed als een disney villan in een kerst film. Ik ben niet gemaakt voor lelijke truien.

13 likes

Mijn moeder wordt momenteel voor de derde keer aan haar aorta geopereerd en ik ben echt ontiegelijk nerveus.

Update: de operatie is helemaal goed gegaan! Wat een opluchting :heart:

73 likes

Ik was de hond aan het uitlaten en er zat een zwarte kat gewoon te chillen op de stoep terwijl ik er langs liep met de hond en het was echt een smal stukje maar die kat zat echt zorgeloos voor zich uit te staren. Zag ik twee meter verderop een méga rat op z’n rug liggen. Kat keek ons ook nog echt na van; ja dat heb ik gedaan ja dus loop maar snel door

47 likes

Ahh spannend, ik ga duimen voor een geslaagde operatie.

3 likes

Lief! Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nog beter! Welke villain ben je?

2 likes

Haha niet letterlijk verkleed he.

5 likes

Shit zeg, had wel een foto verwacht als malificent of cruella van je

6 likes

Soy De Ville

7 likes

Oooh jammer xD

1 like

Toppunt van werken in Twente is toch wel dat je baas opeens midwinterhoorn gaat blazen in je kamer :sweat_smile::joy:

21 likes

Hahaha ik herken dit hoor! Ik heb totaal geen fit lijf maar sport toch wel regelmatig en ook arm-oefeningen. Maar die spierpijn in je onderarmen is echt door zo’n hele specifieke beweging die je gewoon niet vaak doet, ach ja.

Mijn man is juist heel fit (wielrenner) en die heeft na een potje bowlen altijd spierpijn, daar lach ik hem dan weer om uit.

3 likes

Vriend en ik hebben ons vanochtend verslapen. Hebben allebei onze wekkers uitgedrukt en schrokken om kwart voor 9 wakker :joy:

3 likes

Nee maar dit is best intens voor je (hand) hoor! En dat weet ik van mijn schoenmaker want hij heeft helemaal een dikke zere hand door dit jarenlang te doen. Nu gebruikt hij een automatisch apparaat hiervoor.

Ik heb twee dagen echt hard gestudeerd en ik moet vandaag nog want tentamen morgen maar i swear to god ik ben al m’n concentratie kwijt ik hoor niet eens meer wat de docent zegt

3 likes

Pff ik had net een massage op het werk maar ik moest helemaal niet charmant in een stoel zitten/hangen en er liepen allemaal collegas langs het raampje naar binnen te loeren.

1 like

Oké nu is alleen thuis ziek zijn wel echt shit want ik ben net flauwgevallen en voel me echt heftig beroerd :neutral_face:

17 likes

Kun je niet een vriendin vragen om je om het uur te bellen ofzo? Gewoon om te checken of je niet ergens knock-out ligt?

3 likes

Mijn broer zijn kerstpakket is weer binnen.
Hij haalt er altijd aan paar dingen uit en dan mogen mijn moeder en ik los op de rest :joy:
Heb een waterdichte tas gescoord en wat snacks.
Tas komt wel van pas met werken

15 likes