Wat je even kwijt wil #67

Wat fijn om te horen zeg! Mijn eigen huisarts is ook echt superlief, maar ben er bij elke andere arts voor wat dan ook altijd bang voor. Zo naar dat je zelfs in de zorg bang moet zijn voor andere/nare/slechte behandeling om je gewicht.

5 likes

Ja misschien heb ik het mis hoor! Of is het iets dat niet meer mag haha, is al lang geleden dat we nog echt problemen hadden.

Volgens mij mis ik iets, wat is er gebeurd? Klinkt in ieder geval niet leuk zo’n iemand die er met gestrekt been in gaat!

1 like

Oh dan moet je even terug lezen naar eind april haha, toen werd ik uit het niets ontslagen omdat hij een egocentrische eikel is en het te duur vind om iemand aan te sturen wat hij niet kan terwijl hij op nutteloze ā€˜handelmissies’ (snoepreisjes) naar de VS is. Zijn argument was dat ik alleen maar op dingen als dit forum zat terwijl ik wel gewoon het werk dat ik kreeg af had op tijd :person_shrugging:

2 likes

In je auto zitten voor de deur, dhl zien aan komen rijden en denken dat het toch niet voor jou kan zijn en daarna 2 gemist briefjes vinden van producten die ik niet nu al had verwacht :sob:

3 likes

Ik zit nu in een super drukke trein met m’n gratis grote beker thee en upgrade voor 1 euro in de 1e klas en ik voel me helemaal luxe.

25 likes

Kersencurd (variatie op lemon curd) gemaakt en ik heb iets te enthousiast staan roeren. Nu ziet mijn schort eruit alsof ik net meerdere moorden heb gepleegd.

12 likes

Gelukkig dat shorten bestaan

1 like

Het is gelukt :pray:

Ja hee dit kun je niet posten zonder te vertellen waar je die upgrade van 1 euro vandaan hebt

7 likes

Oeeehh lekker, eet smakelijk :smile:

2 likes

Zo maar echt, ik zag net een overzicht van bedrijven waarvan investeringen terecht komen in Israƫlische nederzettingen en daar word je echt niet gelukkig van.

Ik: kies een duurzame verzekering
ASR: hahahaha you fool :clown_face:

Ik: kan geen eigen pensioenfonds kiezen
ABP: muahhaha :imp:

Ik heb weleens een petitie getekend van een of andere dierenwelzijnsorganisatie omdat ABP ook veel dierenleed zou veroorzaken. Echt gaar

5 likes

Kan je dat overzicht delen?

De oor conbi met de gratis thee denk ik de adventskalender van de NS. Krijg je elke dag een aanbieding of je kan een prijs winnen. Daar had ik ook een gratis warme drank en opwaardering voor 1ste klasse van 1 euro. (Heb een kortingsabonnement denk dat het daarbij komt)

4 likes

Ik las het hier heel vluchtig. Het is wel de moeite waard om de betrouwbaarheid te checken, ik ken paxvoorvrede niet en heb daar nog niet naar gekeken verder.

1 like

Ik heb steeds meer zin om met kerst gewoon met de noorderzon te vertrekken eigenlijk :smiling_face_with_tear: misschien moet ik het voor volgend jaar alvast maar gewoon boeken want nu zijn de prijzen natuurlijk bizar hoog

7 likes

Ah thanks! Herinner me dit inderdaad van vorig jaar, heb ook een abonnement, maar even helemaal gemist dat je je daarvoor moest aanmelden. Hoop dat er nog zoiets komt!

Edit: oh chill het is ook met terugwerkende kracht!
Edit 2: oh wel alleen in de daluren :frowning:

2 likes

Haha mijn fotorol van eind 2022 begin 2023 staat vol met foto’s van diarree etc van mijn hond. Ze had een ernstig probleem en toen moest ik regelmatig foto’s nemen om aan mijn dierenarts te sturen. Fijne afwisseling met taarten en wooninspiratie op mijn fotorol :joy:

2 likes

I kid you not, dit wijnglas breekt net in de vaatwasser :sob:

3 likes

Ik heb een oliebollenkraam ontdekt waar ze de hele dag door aan het bakken zijn en ik heb nu al twee keer een oliebol vers uit het vet gegeten. Zo lekker.

20 likes