Ja waar
Ik heb voor het eerst COVID en ik haat het, moeilijk hoge koorts en die spierpijn
Bless, de heisa rondom kerst afgerond; ik vier het gewoon thuis en hoef niet met het ov ergens heen.
Mijn vriend is zo irritant als hij wakker wordt. Ik kom net thuis en hij lag op de bank te slapen. Toen hij wakker werd, kletste hij de grootste onzin. Dus dat zei ik tegen hem. Valt -ie weer in slaap, wordt weer wakker, valt weer in slaap.
Ik: âSlaap lekker!â
Hij: âIk slaap helemaal niet! Ik ben bezig met deel 1 over de transitie zodat ik meer open-minded wordt!â
Ik: âIk snap er niks vanâ.
Hij: âDeel 1. Ik ben aan het lezen!â
Ik: âOja? Waar is je boek dan he?â
Hij: âZzzzzzâŠzzzz⊠snurksnurksnurkâŠzzzzzâ.
Ik moet lachen, vraagt ie: âZie ik er lelijk uit?â (antwoord: ja ).
edit: âAls ik ooit een kasteel op moet richten, noem ik het Tandvlees en zijn Vriendjesâ (???)
Ik lig alweeeeer een uur wakker⊠word hier echt gek van inmiddels.
Ik had gezegd dat ik morgen weer zou werken, maar ik ben nog steeds ziek.
Vandaag hebben we kerst bingo op het werk. En volgens mij komt iedereen in zon hysterische trui. Maar ik ben verkleed als een disney villan in een kerst film. Ik ben niet gemaakt voor lelijke truien.
Mijn moeder wordt momenteel voor de derde keer aan haar aorta geopereerd en ik ben echt ontiegelijk nerveus.
Update: de operatie is helemaal goed gegaan! Wat een opluchting
Ik was de hond aan het uitlaten en er zat een zwarte kat gewoon te chillen op de stoep terwijl ik er langs liep met de hond en het was echt een smal stukje maar die kat zat echt zorgeloos voor zich uit te staren. Zag ik twee meter verderop een mĂ©ga rat op zân rug liggen. Kat keek ons ook nog echt na van; ja dat heb ik gedaan ja dus loop maar snel door
Ahh spannend, ik ga duimen voor een geslaagde operatie.
Lief! Dankjewel
Nog beter! Welke villain ben je?
Haha niet letterlijk verkleed he.
Shit zeg, had wel een foto verwacht als malificent of cruella van je
Soy De Ville
Oooh jammer xD
Toppunt van werken in Twente is toch wel dat je baas opeens midwinterhoorn gaat blazen in je kamer
Hahaha ik herken dit hoor! Ik heb totaal geen fit lijf maar sport toch wel regelmatig en ook arm-oefeningen. Maar die spierpijn in je onderarmen is echt door zoân hele specifieke beweging die je gewoon niet vaak doet, ach ja.
Mijn man is juist heel fit (wielrenner) en die heeft na een potje bowlen altijd spierpijn, daar lach ik hem dan weer om uit.
Vriend en ik hebben ons vanochtend verslapen. Hebben allebei onze wekkers uitgedrukt en schrokken om kwart voor 9 wakker
Nee maar dit is best intens voor je (hand) hoor! En dat weet ik van mijn schoenmaker want hij heeft helemaal een dikke zere hand door dit jarenlang te doen. Nu gebruikt hij een automatisch apparaat hiervoor.