Ik heb twee dagen echt hard gestudeerd en ik moet vandaag nog want tentamen morgen maar i swear to god ik ben al m’n concentratie kwijt ik hoor niet eens meer wat de docent zegt
Pff ik had net een massage op het werk maar ik moest helemaal niet charmant in een stoel zitten/hangen en er liepen allemaal collegas langs het raampje naar binnen te loeren.
Oké nu is alleen thuis ziek zijn wel echt shit want ik ben net flauwgevallen en voel me echt heftig beroerd
Kun je niet een vriendin vragen om je om het uur te bellen ofzo? Gewoon om te checken of je niet ergens knock-out ligt?
Mijn broer zijn kerstpakket is weer binnen.
Hij haalt er altijd aan paar dingen uit en dan mogen mijn moeder en ik los op de rest
Heb een waterdichte tas gescoord en wat snacks.
Tas komt wel van pas met werken
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen.
@Krabsalade ik dacht serieus even dat het 't hoofd van Geert Wilders was op die krab in jouw pfp Snap echt niet hoe haha. En ik heb pas nog een nieuwe bril gekocht ook
Je brengt me op ideeën!
Ja mijn vriend heeft al een paar keer gecheckt! Gelukkig is het bij 1,5x (kon het de tweede keer nog net ondervangen) gebleven
Wat een vreselijke dag. Parkeer ik mijn auto om mijn kerstpakket op te halen, ram ik de auto naast me. Waaaarom kijk ik niet goed uit m’n doppen. Gelukkig was de andere partij super lief en zei oh geeft niks heb toch een oude auto. Maar ik ben er naar van.
NOU JA?!?! Een leuke kerstgilet over een jaren 40 blouse, een spencer of een cardigan?
Of all out met een kerstjurk?
Ja, die bingo heb je nou wel gehad, maar volgend jaar ga je wel kerstig!
Ik krijg morgen de sleutel van mijn huis, maar mijn ‘date’ (lees: ik zie hem sinds september) wilde graag helpen verhuizen. Hij woont ver weg dus heb hem ook al 3 weken niet gezien dus ik wil heel graag dat hij komt maar m’n ouders willen ook helpen (en ik heb ze ook echt nodig voor bepaalde dingen). Wil eigenlijk alleen echt nog niet aan elkaar voorstellen (helemaal omdat m’n ouders geen fan zijn van het idee dat ik date met een man die al 2 kinderen heeft en ver weg woont). Maak me hier echt al weken druk om, helemaal geen zin zo.
Hoe staat hij erin, staat hij wel open voor het ontmoeten van je ouders?
Nee hij staat er wel oké in hoor. Daar maak ik me niet heel erg druk om. Zijn echt m’n ouders en het feit dat ik gewoon ‘stom’ moet klussen/schoonmaken en ik dat stom voor hem vind.
Nou, vele handen maken licht werk. Zullen jouw ouders vast ook blij mee zijn, en hoe eerder je verhuisd bent, hoe eerder jullie kunnen afspreken in je nieuwe stekje zonder je ouders! Niet teveel aantrekken van wat jij denkt dat je ouders denken/vinden, jouw leven.
Snachts wanhopig opzoek naar een verlossing voor het hoesten op omaweetraad en dan zie je zo’n nutteloze kut ‘tip’, alsof het girlz magazine is.
Wie van jullie was dit?
Herkenbaar. Ik lag om 7 uur in bed (want ziek), maar viel door het gehoest pas om 12 uur in slaap en natuurlijk 4u alweer wakker. Wat bij mij vaak wel een beetje werkt is limonade ipv water drinken als je de kriebel voelt, maar 's nachts vind ik dat echt heel kut.
Waarom dacht ik gisteravond dat ik zoveel kon drinken? Ik word bijna 33, geen 23.
Wel een heel leuk bedrijfsfeestje verder.
Bij mij werd gemberthee of cognac. Weet niet wat je ‘s avonds liever drinkt
Ik zit ergens koffie te drinken en dacht ‘Jeetje wat ruikt het hier lekker!’… ik besefte nadien dat ik het zelf ben, ik heb sinds kort een nieuwe parfum geluksmomentje!