Wat je even kwijt wil #67

Ik ga stuk bij mijn werk zijn ze invalide parkeerplaatsen aan het maken. Heel goed natuurlijk. Het enige is dat het gebouw zelf helemaal niet invalide proof is. Om het gebouw binnen te komen moet je al 1 trap af en 1 op haha. Hoe is dit logisch?

1 like

:woman_facepalming:t2:
Het idee is er

4 likes

Ik houd het wel op mijn limonade :sweat_smile:

Ze kunnen iig in de buurt in de auto wachten.

6 likes

Ok maar welk parfum is het??

10 likes

Er is niks te doen op werk dus ik zit me te vervelen.

3 likes

Ik vraag me af waarom ik de meest irritante mails altijd tot vrijdag bewaar

6 likes

Zodat je ze aan het einde van de dag kan beantwoorden en snel kan afsluiten? :sweat_smile: Dat is mijn tactiek soms haha

7 likes

M’n huisgenoot en m’n directe collega waarmee ik de hele week in de auto en in het kleine magazijn ben geweest hebben corona. Voelt echt als het zwaard van damocles wat nu boven m’n hoofd hangt. Want ik weet echt vrijwel zeker dat ik het dit weekend ook krijg.

Kan ik wéér niet mee naar 1ste kerstdag voor het tweede jaar op rij.

3 likes

Dat is pas over 10 dagen, grote kans dat je dan weer beter bent, toch?

4 likes

Nee ja het is niet voor mezelf, maar ik heb familie die echt héél bang is voor corona nog. Vorige jaar had ik griep gehad in de week daarvoor en was ik wel gewoon beter, maar toen mocht ik ook niet komen.

3 likes

Zou gewoon niks zeggen dan, zolang jij dan niet ziek ben is er toch niks aan de hand.

22 likes

Jaaaa dit had ik ook! Echt een lieve film :hugs:

2 likes

Ik hou nog meer van Sam Heughan na die film, haha

4 likes

Ja als je plat ligt wordt het hoesten nog vervelender. Met suikertroep en prik zie ik altijd voor me hoe het de bacterien en irritatie weg ‘brandt’ :grimacing: zo voelt het ook wel een beetje.

2 likes

Hele dag kleine slokjes nemen en eten helpt ook, al is eten ook rot als je geen smaak meer hebt.

1 like

Ach, over 3 jaar gaan ze daar vast iets aan doen :joy:

3 likes

ahhh zo leuk!! Waar gaan jullie eten?
Ik doe dit ook met een vriend dus wij gaan binnenkort ook fancy uit eten, helemaal zin in

6 likes

Er kwam vandaag iemand onze oude draagdoek ophalen die we op Marktplaats gezet hadden, en ik vroeg of ze de baby mee had om te testen ofzo. Maar nee ze ging het hiervoor gebruiken:
image

50 likes

Veel plezier!
Wij gaan naar de kas in Amsterdam!

7 likes