Zo leuk! Mijn beste vriendin en ik worden binnenkort allebei 30 en hebben afgesproken om dan naar een michelin restaurant te gaan om het te vieren. Vorige week gereserveerd voor februari en nu al zoveel zin in!!
Hahahaha dit doe ik met mn kat en en mn badjas, maar ze geniet er niet van (ik wel)
Ik voel me er echt bijgenaaid want ik ben al niet de meest bestendige tegen goede doel praatjes en nou ben ik met mijn zieke hoofd Unicef binnen geluld please vertel mij dat opzeggen relatief makkelijk gaat ze hebben al gelogen door te vertellen dat het in de mail staat
Oh ben very trots op mezelf. Ze belden al en heb meteen voet bij stuk gehouden en nu ben ik er gelukkig ook weer vanaf. Laat mij gewoon lekker mijn eenmalige donaties doen
De eau de parfum van Sol de Janeiro, cheriosa 62
Bij mij helpen die ouderwetse Antaflu Snoepjes heel goed tegen kriebelhoest. Was echt de enige die een beetje verlichting gaf tijdens covid!
Fuck. Vergat mijn telefoon in het toilet in het ziekenhuis⊠kwam er na 2 min achter, maar al weg. Gestolen. Ze willen hem âteruggevenâ maar niet gratisâŠ
Ik heb een feestje georganiseerd en er komen alleen maar mensen die ik ken en toch ben ik nerveus
Gezonde spanning
Een vrouw bij lang leven de liefde zegt: âknuffelvleesâ
Maar heb je dan contact met degene die je telefoon gestolen heeft?
Wtf hoe laag, in een ziekenhuis ook echt
Uh politie ingeschakeld? Echt bizar hoe gierig sommige mensen zijn.
Ja dat snap ik, maar ik ben gewoon verbaasd! Dat je dus het lef hebt om een telefoon mee te grissen, de telefoon op te nemen en dan ook nog geld te eisen.
Ja echt om te huilen toch. Je kunt bij een iphone een melding laten weergeven dat de iPhone verloren is, en dat de vinder contact op kan nemen met een ander nr. Dat hebben ze dus nu gedaan. We reageren niet, er is al contact met de politie.
Wat een klote situatie!
Overigens zie ik nu wel echt zoân politie serie voor me dat je dan een deal moet sluiten met die mensen. Met een tas met geld naar een pleintje, dat zij controleren of de cash echt is maar dat op het moment van overdracht allemaal agenten aan komen rennen.
Ik hoop voor je dat ze het makkelijker kunnen oplossen, jij je telefoon terug bent en geen geld kwijt bent!
Hahah ja dat beeld had ik ook voor ogen Maar denk dat het zo ver niet gaat komen. Als we een specifiek adres hadden kunnen geven, zouden ze gaan kijken. Maar helaas is het een flat met teveel optiesâŠ
Ben gelukkig wel aardig verzekerd volgens mij, dus het is niet het geld waar ik me het meeste druk om maak. Ben ook gewoon echt zo boos dat mensen dit doen (en dat weet ik wel, maar damn, blijf van je poten van andermans spullen af).
Word ik gek of zit er minder smaak aan mijn geliefde pom-bÀr chips?
Zit minder zout in!
Niet te vreten nu