Wat je even kwijt wil #67

Die klap klonk zo hard haha. Ik ken geweld ook niet goed maar moest echt lachen.

8 likes

Ik zit vrouwenvoetbal te kijken en wil even mijn allergrootste droom met jullie delen; dat ik ooit een keer dat afstandbestuurbare autootje met die bal het voetbalveld op mag rijden.

57 likes

Misschien kunnen we dit bij FC Den Bosch regelen als jij dan een keer de bal sponsort met je winkel. :bulb:

13 likes

IMG_2382

Ik ben er klaar voor!

20 likes

Ik lees net op twitter dat iemand schreef ā€˜de buil van Minerva’ en ik moest even heel hard lachen 🄹

31 likes

Ik krijg een tv op mijn slaapkamer en echt zoveel zin om op avonden zoals dit lekker vanuit bed te kunnen videolanden.

4 likes

Ja dat denk ik ook :(. In mijn omgeving valt het gelukkig nog mee, maar er zijn echt hele kuddes gestorven hierdoor.

Ik ben vannacht een kroeg uitgegooid :upside_down_face: nog nooit eerder meegemaakt.

11 likes

details graag

6 likes

Een vriendin kreeg ruzie met een doorgesnoven gozer en toen heeft hij haar tegen de grond gewerkt. Toen begon ik te gillen of ie gek was geworden en dat ie haar los moest laten, deed ie niet dus begon ik te duwen. Toen kwam er beveiliging aan en werden we er allemaal uitgegooid :sweat_smile:. Die vent die haar tegen de grond werkte heeft echt een verbod gekregen, wij alleen voor gisteravond gelukkig.

14 likes

Wow dit klinkt echt heel heftig, zijn jij en je vriendin ok verder?

1 like

Ik kwam laatst mijn afstudeercollega tegen, en toen moest ik toch weer denken aan het afscheid van de stageplek. We hadden een half jaar onbetaald stage gelopen, 4 dagen per week. Eind van het jaar, hele bedrijf op een borrel en de stagiaires kregen een praatje en een bos bloemen, ze stonden al klaar in de emmer. De directeur geeft mij mijn bloemen, praatje, weer zitten. Zij is aan de beurt, directeur heeft de bloemen al in de handen, houdt zijn praatje en zegt: jij komt hier natuurlijk werken, dus voor jou geen bloemen! En stopt ze zo weer in de emmer. Wij zelf waren jong en bleu dus er kwam geen reactie uit maar ook geen collega die wat zei.

9 likes

Oh jawel hoor! Vriendin heeft geen pijn ofzo gelukkig. Waren wel even in shock van wtf just happened maar verder was er niet zoveel aan de hand. Duurde alles bij elkaar ook maar een halve minuut.

2 likes

Nee joh wat is dat nou voor Dagobert Duck gedrag :joy:

3 likes

Omg wat ongemakkelijk… dit zou mij ook kunnen overkomen. Helemaal flabbergasted het maar laten gebeuren. Ooit liep ik stage op een basisschool en de directeur gaf toen aan dat er misschien niet genoeg stoelen in de lerarenkamer waren (tijdens de pauze) en als dat het geval was ik mijn stoel moest afstaan aan een collega… en ik dus maar moest gaan staan??

9 likes

:laughing:

12 likes

@JaneWhiskers Ja later hebben we nog grappen gemaakt over dat ie ze vast aan zijn vrouw had gegeven, echt zeldzaam ongemakkelijke situatie.

5 likes

Hahaha oh ja die heb ik ook een gehoord op een stage op een basisschool. Zelfs 1 school waar de stagiaires in een aparte ruimte pauze moesten houden, want in de lerarenkamer zijn ā€˜volwassen’ gesprekken. Ok dan.

3 likes

Ja, echt zo stom he. Heb ook eigenlijk alleen zulke verhalen in het onderwijs gehoord (qua pauze houden dan). Zal overal gebeuren, maar vind het opvallend.

1 like

Hier ook. Tijdens de kerstviering waren anderen verbaasd waarom ik geen kerstkaart en -pakket kreeg. Bleek dat stagiaires sowieso die dag niet aanwezig hoorden te zijn en ik er wel was. Bijna niemand wist dat ik nog in opleiding was omdat ik wel volledig meedraaide.

Echt dom om in een sector waar grote tekorten zijn zo om te gaan met stagiaires.

12 likes