Wat je even kwijt wil #67

Hallo dit willen we zien

9 likes

Ohh dit is echt een hele goeie reminder dat ik weer mag zwemmen etc met mn piercing dus dat ik dit mezelf gun in mn week vrij in januari

4 likes

Haha oké komt’ie. Bijpassende muziek uit die tijd voor de juiste sfeer.

21 december 2008

Alles is van de H&M!

WACHTEN!!!

60 likes

KLAAR! :biggrin:

122 likes

Love itttt!

3 likes

Wow dat rokje is echt cool :biggrin:
Verder is het niet mijn smaak, maar jij veel plezier ermee! :inlove:

25 likes

Die poses ook😆

5 likes

Het is dat ik een bepaald YT filmje niet terug kan vinden maar toch bijzonder dat het een tijdje hip was om gekleed te gaan als secretaresse als tiener/begin twintiger. :stuck_out_tongue:

19 likes

Ja! Dit is zo waar. Ik zag er ook echt uit alsof ik een vergadering had op kantoor wanneer ik uit ging hahaha

8 likes

https://www.youtube.com/shorts/iWu6zWQ0muc

Een beetje zoals dit. (Dit was een soort filmpje dat ik zocht.)

3 likes

Volgensmij maakt dit weer een comeback want de afgelopen twee keer dat ik uitging zagen super veel vrouwen er business casual uit :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wat grappig om terug te zien.
Dat grijze rokje met die rits heb ik echt veel gedragen vroeger :sunglasses:

6 likes

En de skinny jeans komen volgend jaar ook hard terug. :cry:

Gelieve volgend jaar allemaal een skinny jeans of kokerrok te dragen met geprint blouseje en een pabovest (lang gebreid vest met zakken) of een blazer van sweatstof. En ballerina’s.

2 likes

Ik heb deze week al eerder gepost over slaapproblemen en ik heb dus vannacht weer wakker gelegen tot 07:15 en dat vind ik echt zooooo zonde van mijn dag omdat ik nu helemaal kapot ben super ongezellig ook

1 like

Zijn skinny’s echt weggeweest dan? Misschien bij Gen Z, maar ik zie ze echt veel nog.

7 likes

Onder dertigers etc. niet echt maar als je kijkt naar het winkelaanbod m.b.t. skinny broeken dan is dat wel al enkele jaren een minderheid geworden.

3 likes

Ja ik ook. Zelfs bij tieners

2 likes

Ik heb zo’n mega kater, ik drink nooit meer :nauseated_face::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb eindelijk december zegels gekocht, nu nog schrijven :grimacing:

1 like

Ik wil de zegels kopen puur voor dat leuke hondje die je erbij krijgt😂

1 like