Hallo dit willen we zien
Ohh dit is echt een hele goeie reminder dat ik weer mag zwemmen etc met mn piercing dus dat ik dit mezelf gun in mn week vrij in januari
Haha oké komt’ie. Bijpassende muziek uit die tijd voor de juiste sfeer.
21 december 2008
Alles is van de H&M!
WACHTEN!!!
Love itttt!
Wow dat rokje is echt cool ![]()
Verder is het niet mijn smaak, maar jij veel plezier ermee! ![]()
Die poses ook😆
Het is dat ik een bepaald YT filmje niet terug kan vinden maar toch bijzonder dat het een tijdje hip was om gekleed te gaan als secretaresse als tiener/begin twintiger. ![]()
Ja! Dit is zo waar. Ik zag er ook echt uit alsof ik een vergadering had op kantoor wanneer ik uit ging hahaha
https://www.youtube.com/shorts/iWu6zWQ0muc
Een beetje zoals dit. (Dit was een soort filmpje dat ik zocht.)
Volgensmij maakt dit weer een comeback want de afgelopen twee keer dat ik uitging zagen super veel vrouwen er business casual uit ![]()
Wat grappig om terug te zien.
Dat grijze rokje met die rits heb ik echt veel gedragen vroeger ![]()
En de skinny jeans komen volgend jaar ook hard terug. ![]()
Gelieve volgend jaar allemaal een skinny jeans of kokerrok te dragen met geprint blouseje en een pabovest (lang gebreid vest met zakken) of een blazer van sweatstof. En ballerina’s.
Ik heb deze week al eerder gepost over slaapproblemen en ik heb dus vannacht weer wakker gelegen tot 07:15 en dat vind ik echt zooooo zonde van mijn dag omdat ik nu helemaal kapot ben super ongezellig ook
Zijn skinny’s echt weggeweest dan? Misschien bij Gen Z, maar ik zie ze echt veel nog.
Onder dertigers etc. niet echt maar als je kijkt naar het winkelaanbod m.b.t. skinny broeken dan is dat wel al enkele jaren een minderheid geworden.
Ja ik ook. Zelfs bij tieners
Ik heb zo’n mega kater, ik drink nooit meer ![]()
![]()
Ik heb eindelijk december zegels gekocht, nu nog schrijven ![]()
Ik wil de zegels kopen puur voor dat leuke hondje die je erbij krijgt😂