Wat je even kwijt wil #67

Gok dat de meeste niet hun hele carrière op het spel zetten om een telefoon te jatten. Maar kan altijd natuurlijk.

Niet om te zeggen dat ik niets uit het ziekenhuis jat, maar dat blijft bij pennen, verbandmateriaal, een meetlint, eten uit de keuken en een witte jas die ik nooit terug heb gebracht :grimacing: en heb nu ik het me bedenk ook wel wat boeken in mn bezit waarvan ik niet helemaal meer weet waar ze vandaan komen

6 likes

Ik ging gyozas eerst in olie bakken en daarna met water stomen in dezelfde pan en hem allemaal hete oliespetters om mijn arm gekregen. :frowning_face:

2 likes

Ik moet nog 1 week werken. En dan heb ik 2 weken vrij. Ik heb dan ook alleen maar welness dingen en massages enzo geplant. Heeerlie even 2 weken rust.

28 likes

Ik ben ziek en kan geen oog dichtdoen

Haha omg mijn iPhone maakt een terugblik uit iCloud van een egf shoptopic :joy: het is heeeeel erg NMSVPE

13 likes

Hallo dit willen we zien

9 likes

Ohh dit is echt een hele goeie reminder dat ik weer mag zwemmen etc met mn piercing dus dat ik dit mezelf gun in mn week vrij in januari

4 likes

Haha oké komt’ie. Bijpassende muziek uit die tijd voor de juiste sfeer.

21 december 2008

Alles is van de H&M!

WACHTEN!!!

60 likes

KLAAR! :biggrin:

122 likes

Love itttt!

3 likes

Wow dat rokje is echt cool :biggrin:
Verder is het niet mijn smaak, maar jij veel plezier ermee! :inlove:

25 likes

Die poses ook😆

5 likes

Het is dat ik een bepaald YT filmje niet terug kan vinden maar toch bijzonder dat het een tijdje hip was om gekleed te gaan als secretaresse als tiener/begin twintiger. :stuck_out_tongue:

19 likes

Ja! Dit is zo waar. Ik zag er ook echt uit alsof ik een vergadering had op kantoor wanneer ik uit ging hahaha

8 likes

https://www.youtube.com/shorts/iWu6zWQ0muc

Een beetje zoals dit. (Dit was een soort filmpje dat ik zocht.)

3 likes

Volgensmij maakt dit weer een comeback want de afgelopen twee keer dat ik uitging zagen super veel vrouwen er business casual uit :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wat grappig om terug te zien.
Dat grijze rokje met die rits heb ik echt veel gedragen vroeger :sunglasses:

6 likes

En de skinny jeans komen volgend jaar ook hard terug. :cry:

Gelieve volgend jaar allemaal een skinny jeans of kokerrok te dragen met geprint blouseje en een pabovest (lang gebreid vest met zakken) of een blazer van sweatstof. En ballerina’s.

2 likes

Ik heb deze week al eerder gepost over slaapproblemen en ik heb dus vannacht weer wakker gelegen tot 07:15 en dat vind ik echt zooooo zonde van mijn dag omdat ik nu helemaal kapot ben super ongezellig ook

1 like

Zijn skinny’s echt weggeweest dan? Misschien bij Gen Z, maar ik zie ze echt veel nog.

7 likes