Wat je even kwijt wil #67

Onder dertigers etc. niet echt maar als je kijkt naar het winkelaanbod m.b.t. skinny broeken dan is dat wel al enkele jaren een minderheid geworden.

3 likes

Ja ik ook. Zelfs bij tieners

2 likes

Ik heb zo’n mega kater, ik drink nooit meer :nauseated_face::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb eindelijk december zegels gekocht, nu nog schrijven :grimacing:

1 like

Ik wil de zegels kopen puur voor dat leuke hondje die je erbij krijgt😂

1 like

Ik zit de q music escape room te kijken, lekker kneuterig op de zondag.

3 likes

M’n vriend heeft personeelsuitje en ik had voor ons samen chips en snacks gehaald voor vanavond, maar hij vertelde net dat ze uit eten gaan bij een all you can eat dus prima excuus om alles in m’n eentje op te eten

15 likes

Ik kreeg een telefoontje dat iemand die ik ken zichzelf van het leven heeft beroofd.
En ik weet even niet hoe en wat

13 likes

Oh jeetje wat heftig. Kun je iemand bellen om je hart bij te luchten? Even bij een vriendin langs? Sterkte!

2 likes

Jeetje, dat is heftig. Ik snap dat je nu even niet weet hoe en wat

@the.rebel.club
Ik heb even iemand gebeld, ben namelijk ook helaas aan het werk.
Is ook redelijk in de buurt van mijn werkgebied gebeurd namelijk.

1 like

Is het mogelijk om even pauze te nemen? Of heb je dat niet nodig?

2 likes

Ik vind het nu even fijner om bezig te zijn. En ik heb cliënten die hulp nodig hebben.

Ik ging net ff wandelen en kwam toen een oudere man tegen die tegen me begon te praten. Hij was aan het wachten op iemand (was een vaag verhaal en hij leek niet helemaal ‘helder’). Na een paar minuten kwam er een andere man aan die zei dat het zijn vader was en toen gingen ze naar binnen toe. De man was wat verdrietig en ik denk dat hij behoefte had aan ff contact ofzo, maar het was gewoon een gek (ook wat hij vertelde, iets over een overeenkomst en hij vroeg 2 x waar ik woonde) Klinkt allemaal heel normaal, maar zo voelde t niet ofzo.

1 like

Oh jeetje, wat heftig! đŸ©·đŸ©·

1 like

Ik wil een film kijken maar idk of ik zin heb om geld te betalen om Lost in Translation op pathé thuis te bekijken (heb bijna alle streamingsdiensten dus vind dat zo zonde) of Kill Bill ga kijken. Eerste lijkt me leuker maar tweede is gratis.

Wat een dilemma’s op de zondagavond.

1 like

Zo de wekker is gezet voor de laatste schoolweek, en dan vrijdagmiddag zo door op vakantie haha
Het kind is dit weekend al ziek geweest dus hopelijk blijft dat volgend weekend ons bespaard (toen het kleiner was echt vaste prik als de.vakantie begon, zo jammer)

3 likes

Hondje?? niet gekregen :angry:

Waren binnen no time op. Ieder verkooppunt kreeg er ook maar iets van 12 stuks.

Er zit een vreemde kat op mn balkonbankje te chillen

11 likes