Wat je even kwijt wil #67

Oh dat klinkt echt leuk, ben een beetje jaloers dat ik niet zo’n soort groep heb, of überhaupt dat mensen aan komen waaien. Als je iets wilt afspreken plan je het vaak dagen/weken van te voren :sweat_smile:

5 likes

Waar gaat het heen met nederland de laatste tijd
De afgelopen weken al meerdere keren nieuwsberichten gehad dat er weer geschiten, gestoken en mishandeld en gewapende overvallen warens hier in de buurt
En ook steeds vaker ontploffing terwijl we hier niet op gas zijn aangesliten dus het daar niet door komt

1 like

Gelukkig hebben we straks geert he

17 likes

Heb je geen Club Pathé? Misschien heb je genoeg punten voor een gratis film

5 likes

www.ad.nl/puzzel

7 likes

@Flopsyunicorn nog een beetje doorgekomen gisteren op het werk?

2 likes

Ja, gelukkig genoeg afleiding gehad.
Vandaag echt een soort van kater gevoel…

5 likes

Is jouw o stuk?

6 likes

Ik ben zo blij met mijn huisarts. Waar ik voorheen nooit durfde te gaan omdat ik bij alles kreeg te horen dat ik moest afvallen (zelfs bij een longontsteking :clown_face:) word ik nu wel serieus genomen en loop ik niet meer weken door met dingen waar ik last van heb in de hoop dat het vanzelf wel stopt.

43 likes

Ik krijg elke dag herinneringen van Facebook wat ik 11/12 jaar geleden gepost heb en ik krijg echt plaatsvervangende schaamte. En dan te bedenken dat ik al 20/21 was toen :no_mouth:

30 likes

je kan toch gewoon op zo’n sketchy site kijken? wel eerst even alle milfs in je buurt wegklikken

4 likes

B&B winter vol liefde!!

3 likes

Jaaa vreselijk! Ik verwijder die post dan wel meteen, dan heb ik het jaar daarop daar geen last meer van

4 likes

Het leek toen ook wel geaccepteerder om alles maar op facebook te gooien. Ik plaatste toen ook wel hoe mijn tentamen was gegaan, of na een avondje stappen een heel fotoalbum. Nu denk ik echt why??

13 likes

Dat gebeurt nu op (deels) Instagram dus waarschijnlijk da ik daar ook weer over chrince-en

3 likes

Haha mijn herinneringen van vandaag:
‘‘I like you’’
‘‘Van je familie moet je het hebben…’’
‘‘Heb er zin an!’’
‘‘Vandaag wordt een leuke dag’’
‘‘Dennis: ‘Druk op QWER!’ drukt op QBER Dennis: ‘Nee, QWER!!’ *drukt weer op QBER’’ (???)

En dat allemaal op één dag. :eyes:

12 likes
1 like

Qwop

3 likes

Ik videobelde gisteren mijn schoonzus (woont aan andere kant vd wereld dus zien we niet zo vaak) en was ze buiten aan het lopen en had ze de sjaal om die ik heb gebreid en haar had gegeven :smiling_face_with_three_hearts: zo leuk en fijn dat ze m echt gebruikt.

de sjaal

94 likes

Ik ben net 30 geworden maar ik ben echt een boomer als het op computers aankomt. Ik heb net ergens geklikt op Amazon Prime en ineens was de taal gewijzigd in Hindi. Heb daarna heel lang zitten zoeken hoe ik het weer naar Engels kon aanpassen omdat ik er - uiteraard - niets van begreep.

21 likes