Ik moest vandaag een collega inwerken omdat ik nog maar 1.5 week bij mijn huidige werk ben. Ondertussen was het takkenweer en belde mijn nieuwe werkgever. Ik heb bijna 6 uur postbezorgd uiteindelijk
. Die collega zei ook: ‘Jouw wijk ga ik echt niet lopen.’
Wow wat lekker lang! Ik mag over ruim 2 weken alweer. Moet bijna huilen
Ja ik heb het maximale wat ik achter elkaar kon krijgen gedaan, was het voor jou geen optie om aanvullend ouderschapsverlof op te nemen? Veel succes alvast met werken!
Ik heb per ongeluk mijn lievelings wolle, gebreide trui (die niet eens gewassen hoefde) bij de was op 60 graden gestopt. Kon wel janken, is helemaal verpest… kan hem ook online nergens meer vinden
Ik wilde graag het eerste jaar 1 dag per week opnemen zodat ik maar drie dagen hoef te werken! Dus dat is ook wel een fijn vooruitzicht. Dankje! Jij geniet van je verlof! Het is zo’n fijne tijd
Dit had ik van de week ook
Lief van je om iets lekkers mee te nemen!
Tbh denk ik dat je schoonouders niet zoveel hebben met de Marokkaanse muntthee. Dat is een combinatie van verse munt en groene thee, deze geloof ik:
Want turken hebben al hun eigen thee (çay) wat ze dagelijks drinken en meestal vinden de ouders (uit mijn omgeving) marokkaanse thee veel te zoet. Als ze koffie lekker vinden zou je bijv ook kunnen denken aan verse koffiebonen
Chinese gunpowder thee gebruik ik vaak en mijn marokkaanse vriendinnen ook!
En wat hierboven gezegd wordt kán, maar ik heb genoeg turkse vriendinnen (én een turkse stiefvader) die zeker wel van Marokkaanse muntthee houden naast de çay.
Ik kreeg zojuist €1900 van mijn werk omdat ik 12,5 jaar in dienst ben. Woooooo ben echt in shock en blij
Ik keek net op mijn bankrekening. Toch een tegenvaller die nieuwe zorgtoeslag
Ik houd van helemaal onder een dekentje liggen, ook met mijn hoofd. Ik wou dat ik zo’n mijnwerkerlampje op mijn voorhoofd had waardoor ik ook onder de deken in het donker kon lezen.
Hahaha ja dat is een wat praktischere oplossing thanks! Ziet er op zich chill uit. Misschien een domme vraag hoor, maar is het de bedoeling dat je die dan elke keer verplaatst wanneer je een bladzijde verder bent (want dan blijf je bezig?) of is het ook te doen om hem gewoon ergens neer te zetten en dan nog 40 blz verder te lezen voor je ‘m een keer verplaatst?
Ja love dat. Ik heb alleen een keer gelezen dat je hersencellen afsterven doordat je eigenlijk niet genoeg zuurstof krijgt als je met je hoofd onder een deken ligt. En sindsdien lig ik toch iets minder lekker. Maar doe het nog steeds en dan wapper ik af en toe maar even met de deken in de hoop dat dat helpt.
Oh iew. Nou ja ik bespaar hersencellen door geen alcohol te drinken dus compenseer het wel zo
Ik heb acute oorontsteking en wauw was even vergeten hoe veel pijn dat doet… kan er gewoon niet door slapen.
Heerlijk als er in de vroege ochtend al tegen je wordt geroepen in de fietsenstalling love verbitterde oude mannen
Even 10 liter koffie drinken om mn laatste dag voor de vakantie door te komen.
Je kan het lampje gewoon laten zitten! Ik heb ook zo’n lampje en ik vind het ideaal omdat ik niet meer bij een andere lamp hoef te zitten om te kunnen lezen.
Ik kijk net uit mijn slaapkamer raam, is gewoon de schutting omgewaaid