Ik kreeg op mijn laatste dag de opmerking van mijn baas na 2 jaar lang stage 4 dgn per week “Het is jouw laatste dag, jij moet trakteren”.
Echte, echte hekel gehad aan stages.
Owja, ik had uiteindelijk niets meegenomen want doei.
Hoe was de date?
Oh Jezus dit is nog erger dan de coassistentkruk
5 euro van de hema staat me ook nog goed bij.
Had niets gegeven.
Ik vond het ziekenhuis al niets maar dit maakte het cirkeltje rond.
Al die verhalen over het onderwijs… ik ga deze week starten maar nog niet in functie van leerkracht. Een juf wist überhaupt niet dat ik zou starten, heb verder zelf ook nog geen inloggegevens etc etc. Hoop toch dat jullie verhalen mij niet overkomen .
Dit inderdaad. Zelfs ook vergelijkbare rare dingen meegemaakt met stages in het onderwijs. Weet niet of het overal zo is maar heb regelmatig gedacht aan stoppen door de gang van zaken.
Dat is op zich niet vreemd toch, zolang je maar geïntroduceerd wordt op je startdag en dan ook je inloggegevens krijgt. Succes met de start!
Ik was gisteren mijn kledij aan het uitzoeken en warmere dingen uit de berging aan het halen, maar dat heeft zo’n zware allergie aanval getriggerd dat ik er nu nog last van heb. Mijn ogen zijn geïrriteerd en droog, het snot loopt letterlijk als water uit mijn neus dus heb er maar proppen wc-papier ingestoken en mijn hoofd doet pijn heb al mijn medicatie dubbel genomen maar het doet niet veel. Nu probeer ik maar half dood wat aan mijn website te werken
Nee, dat van die inloggegevens niet en dat andere denk ik ook niet dat eigenlijk. Waar ik voorheen werkte, wisten we wel altijd wie er begon. Maar was ook wél kleinschaliger! Dankjewel!
Dat is vervelend, maar hoezo krijg je van je eigen kleding zo’n allergische reactie dan?
Het is een stoffige berging in een oud huis dus ik denk stof en huisstofmijt?
Ik liep ooit ergens stage waar ze met kerst een feest hadden georganiseerd met eten en alles. En er was op die locatie een markt met lokale ondernemers en daar kon je dan zelf je kerstpakket samenstellen. Dus dan kreeg je bij de ingang allemaal bonnetjes met punten en dan kon je daarmee dus producten ‘kopen’. Super leuk, maar de stagiaires kregen vooraf een mail van hr met het verzoek of we ons bij haar konden melden op de locatie en dat wij niet in die rij mochten staan. En wij kregen echt een triest aantal punten waarmee je net een blikje nougat kon kopen. De rest liep met een grote volle tas naar buiten Was een kantoor met een absurde omzet en echt geld zat ook. Kreeg wel een stagevergoeding, maar dat was ook maar laag en zat daar fulltime. Vind zo’n onderscheid echt zo dom
Ik ben nu al wel weer toe aan zomer
Er is Halloween in de wijk en de pussy dat ik ben, heb ik net in het licht maar even een rondje gelopen om alle creaties van de buurt te bekijken
Wow dat is wel heel raar! Ik ben aan het afstuderen en ik kreeg een mail over het uitzoeken van een kerstpakket. Ik checkte dus even voor de zekerheid bij m’n collega’s of het als stagiaire ook de bedoeling was om een kerstpakket te kiezen. Ze reageerden met: “Ja waarom niet? Jij bent net zo goed onderdeel van het team!”. Daarnaast ook een flinke stagevergoeding en allerlei extra benodigdheden zoals laptop, rugtas, koptelefoon, muis, werktelefoon etc. Voor mij ook een wereld van verschil ten opzichte van vorige stages, voelt echt alsof ik er al werk en daardoor voel ik me echt onderdeel van het team.
Ik heb (volgens een rondje Google) mijn scheenbenen overbelast. Ik wist geeneens dat je die kon overbelasten
Haha nou hier schrok ik me net kapot van mijn overburen die een hele show bedacht hebben met een toeterende auto, gillende zombie die eruit komt en dan muziek en rook. Heel gaaf, maar ik liep de eerste keer zelf naar buiten van: he wat is dat getoeter?!
(En blij dat mijn kinderen nu zo oud zijn dat ze niet al liggen te slapen haha)
Een shin splint? Dat is echt rot en kan helaas soms lang duren.
Waarschijnlijk. Op zich voelt het aan als een soort spierpijn/stijve pijn wanneer ik loop/sta. Dus niet ongelofelijk pijnlijk, maar vooral irritant. Heb tenminste nu een legitieme reden om voorlopig bank te hangen
Moest ik ook maar niet 2,5 uur stevig wandelen in regenlaarzen
Wij hebben hier ergens een optreden met schrik effecten, weet nu precies bij welk refrein er gegild gaat worden