Wat je even kwijt wil #67

Omg dit lijkt me zo leuk, waar/welke stad/welke organisatie doet de ABBA bingo?

2 likes

Ja hij is aan 1 kant kapot, maar op dit moment is mijn man aan het klussen en ik lig lekker op de bank :v:t2: goed geregeld haha

3 likes

Ja, onweer vond ik zo gek! Dat is toch bijna nooit in de winter?

2 likes

Elke keer als ik bij de tandarts ben gaan mensen helemaal uit hun stekker tegen de balieassistentes. Nu zegt een vrouw dat ze een spoedbehandeling moet. En nu moet zelfs de tandarts erbij komen om te zeggen dat wat zij heeft zeker geen spoed is :joy:

5 likes

Welkom in de zorg!

Het is echt verschrikkelijk…

11 likes

Oh het is echt zo erg :sob:
Ik hoor nu een assistente aan de telefoon zeggen: ‘wilt u stoppen met schreeuwen anders verbreek ik de verbinding.’ Ze heeft gelukkig de verbinding verbroken

3 likes

Zo de kerstboodschappen doen, praise the lord dat het meevalt.

3 likes

Ik heb de boodschappen gisteren gedaan en wilde in t dorp de kerstkaartjes langsbrengen maar met dit schijtweer wil ik niet gaan wandelen.

2 likes

Een vriendin van me wil NU een tepelpiercing gaan zetten. Ik wil het al jaren en ik wil het ook wel nu, maar ik ben zo zo zo zo zo bang. Ik wil het het liefst afzeggen haha

13 likes

Doen! Ik ben er nog steeds heel blij mee maar eerlijk vond ik het wel pijnlijk hahaha maargoed ik vond oorbellen ook pijnlijk :joy::joy:

6 likes

Wtfff ik zag zojuist een rijschool life gaan op tiktok. Lijkt me zo kut als jij daar loopt te kloten en t word helemaal gefilmt en jouw rij instructeur is helemaal bezig met de comments ipv met jou.

Dus mensen niet bij deze dude gaan lessen.

Samenvatting

6 likes

Ik was er ook heel erg bang voor dus stelde het steeds uit maar toen ik mijn nu-opwelling had was ik gelijk gegaan en ben er nog steeds heel blij mee! En samen gaan lijkt me alleen maar leuker/gezelliger :blush:

3 likes

Nou ja wtf?!?! Dit kan toch niet? Hoe willen ze iemand zo fatsoenlijk leren rijden?
Zou bijna een melding ervan maken

4 likes

De pijn is maar even, maar de instant zelfverzekerdheid die je ervan krijgt is voor het leven!

Vond het achteraf echt meevallen, in vergelijking met mn oorpiercings.

3 likes

Hoe lang duurde het herstel? En hoe kwetsbaar is het tijdens seks en als je langs dingen schuurt? Lol wil het al 3 jaar maar ben bang dat mn tepel uitscheurt haha

4 likes

Jaa dit is echt aan de lopende band gaande. Zou echt die auto crashen van zenuwen, vind een andere leerling thuisbrengen al erg. Laat staan dat er 40 mensen meekijken :sob:

7 likes

Je vraagt het niet aan mij, maar ik vond het herstel prima alleen wel lang duren. Volgens mij echt pas na 9 maanden ofzo dat ik het ook ging verwisselen. Maar ik vind het zooooo sexy. Ik heb ze er destijds ivm borstvoeding uitgehaald, maar twijfel nog steeds of ik het weer wil. Heb het toen ook heel spontaan laten zetten op vakantie in Portugal terwijl een Duits meisje uit een hostel mijn hand vasthield.

2 likes

ik zag vanochtend ook al iemand live die bij een tankstation aan het werk was en je zag haar constant met klanten bezig. Vond het zo’n vreemde gewaarwording, klanten kwamen dan niet in beeld maar dat je even afrekent en een cola haalt en de persoon waarmee je praat dat uitzendt. Ik zie me aankomen op mijn werk (zou ook mokersaai zijn hee mensen kijk ik heb weer data in excel gezet echt zoooo leuk!!)

8 likes

Ik heb wel een neuspiercing hahaha, maar ben alsnog zooooo bang

Jaa vreselijk! Heb al zo’n 5 verschillende rijscholen gezien die dit doen.

En dan ook aan mensen in de live vragen wat de leerling fout deed.

5 likes