Op de fietser bij de rotonde inrijden omdat de instructeur niet oplet
Jaa en eerst zag ik nog lives van die mensen dat ze dan theorie toetsen gingen maken en dan mensen lieten commenten wat het antwoord was. Daarbij dacht ik nog ah ja miss leert iemand dje nu 18 is zo wel beter. Maar in de auto kom op zeg… hoe is dat veilig.
Als je het filmt en eventueel monteerd oke maar je meer bezig houden met de likes en comments dan met een leerling die aan het rijden is is bizar
Ik vond het zetten van mijn neuspiercing veel erger
Ik ook! Veel venijniger. @MadameMignon heb ook geen klachten gehad tijdens seks. Het zijn echt mn lievelingspiercings!
Volgens mij is de instructeur formeel/juridisch gezien ook de bestuurder in een lesauto. Dus dit mag helemaal niet
Ik heb eindelijk geleerd van mijn jaarlijkse fout, ik sta elk jaar voor kerst een uur in de rij voor mijn kaasplank maar nu had ik online besteld en mocht ik de mega rij skippen en nu heb ik kaas
(ik ben ook een klant)
Nee dat hoeft niet, je kunt hem gewoon helemaal voorin of achterin clippen zodat je gewoon kan doorlezen zonder dat ding te verplaatsen
Hahaha ja je hebt gelijk. Ik ga zo. Ik ben nu aan het stresspoepen, maar dat is zo weer over
Dit is helaas dagelijkse kost.
Scheldende patienten bij de balie. Enorm dwingend, dreigend aan de telefoon.
Ik ben echt boos en verdrietig tegelijk.
Ga net 5 minuten naar het kruidvat. Had mijn auto op een laadplek gezet anders moet ik hem 2km verderop zetten. Vanwege het bouwen van een nieuw centrum zijn de normale parkeerplekken weggehaald en deze zijn de enige overgebleven. Heb ik een boete ontvangen.
Waar andere mensen hem ook zetten? Je zal vast niet de enige zijn
Je bent verdrietig omdat je iets deed wat niet mag en daar nu een boete voor krijgt? Snap echt dat je ervan baalt hoor maar kom op dit is toch gewoon je eigen schuld?
Zeker, maar boos omdat ze 3 plekken maken waarvan er geen één voor een gewoon normale auto is.
dit is het enige goede advies. je krijgt toch geen duidelijkheid over hoe erg de pijn is want iedereen ervaart het anders. en eer dat je het doorhebt is het al voorbij.
Ik heb dus echt mega veel spijt van m’n lippiercing, heb 'm max 2 jaar gedragen, is er al 14 jaar uit en je ziet het nog zo duidelijk.
Ik snap dat 't met een tepelpiercing anders is qua zichtbaarheid maar moest er aan denken daardoor.
Haha nou ja gezien het feit dat de meeste mensen nog altijd in benzineauto’s rijden, gok ik dat er iets verderop gewoon parkeerplekken waren waar je had kunnen parkeren. Ik ga echt niet geloven dat er in een heel dorp/stad/wijk/weet ik veel DRIE parkeerplekken zijn en geen enkele voor valide mensen met een benzineauto :’’)
Nooooooo ik kan vanuit web whatsapp geen bestanden meer downloaden? Hebben jullie dat ook?
Iemand andere tip voor hoe ik nu makkelijk foto’s en video’s van mn Iphone op mn windowslaptop krijg? Dit maakt mn leven een stuk ingewikkelder .
Naar jezelf mailen of via dropbox
Moet het niet gewoon nog ff laden?
Pfoe, wat een heftige uitvaart was het vandaag.