Fijne kerstdagen allemaal.
Misschien is dat wel een punt, en moet ik eens flink mentaal aan het werk gaan. Waarom kan ik dit allemaal niet, i.p.v. elke keer maar weer doorgaan/doorzoeken . Gitaar spelen bijvoorbeeld bij les 8 gooide ik in mijn gedachten bijna de gitaar door het raam omdat het niet lukt en het mij heel veel energie kost om die vorige 7 lessen die gitaar niet al weg te gooien.
Vind je vrij zijn wel fijn? Ik niet, dus ik heb nog een bijbaantje vanuit huis, artikelen schrijven voor een website. Zo hou ik me een beetje bezig
Hatsiekiedee 3e keer ziek achter elkaar.
Man man man ben er zo klaar mee en zo moehoeee
Omg same, eerst griep toen buikgriep nu corona gaan je kerst plannen wel door?
Dat weet ik nog niet.
Nu net wat gegeten even afwachten hoe de middag gaat.
Hele ochtend nog geslapen
Eerst mega verhouden - daarna overgegaan in Covid en nu een soort buikgriep achtige klachten.
Ik heb al 2 banen (beiden enorm flexible) maar wie weet is er een 3e die er tussen past !
Is het normaal om een heel paragraaf aan kerstwensen in de werkapp te plaatsen? Heb daar zo geen zin in
Nee, stuur een kerstgifje
Nee waarom zou je? Even ervan uitgaande dat je niet op zondag werkt zou ik die werkapp lekker negeren
Haha nou āfijne dagen ā is toch zo getypt, ben je weer even collegiaal geweest en weer door.
Dat ik op mijn vrije dag mijn werkapp niet lees maakt me toch niet minder collegiaal
Er hangen kerstkaarten in de hal en eerst negeerde ik het , maar inmiddels zijn het er al 6 (van de 10 appartementen) en nu voel ik peer pressure, dus heb een kerstkaart gebietst bij mn zusje en geschreven, maar nu zijn er geen punaises meer om hem daar ook op te hangen
Heb je zelf geen veiligheidsspeld ofzo?
Tape?
Yes, hij hangt!
Niet lezen of negeren maar joh, mij prima
Ik kijk nu een video van Harmen Hoek op Youtube, iets voor jou? Je zegt namelijk dat je van de natuur houdt en in zijn videoās staat de natuur centraal en hij behoudt heel veel natuurgeluiden. Hier kom je niet de hele dag mee door (tenzij je het op repeat zet) maar misschien word je er toch zen van.
Omg mān jongere ik kon wel huilen gister, ging gister uit eten en Joe Jonas zat een tafeltje achter me š©· Hoe random ook haha
Mān opa is gisteren overleden. Voel me een beetje verdrietig en eenzaam. De kerst plannen zijn gewijzigd en ik kan nu niet echt naar iemand toe om het te delen.
Ik ben.maar voor de hele familie gaan koken om toch de tweede kerstdag met lekker eten te āvierenā
Geheime ingrediƫnt zijn de tranen