Wat je even kwijt wil #67

Wat verdrietig dat je opa is overleden, sterkte! Dapper dat je toch bent gaan koken, misschien ook wel fijn om je zinnen een beetje te verzetten en de dag door te komen. Is natuurlijk ook zo grijs en somber buiten, dat helpt niet mee… Hopelijk kunnen jullie er dan morgen als familie een beetje zijn voor elkaar?

2 likes

Ja dankje. Dat is precies de reden dat ik ben gaan koken. Even mijn zinnen verzetten en het enige ook wat ik kan doen nu, mijn moeder zit helemaal in de regel modus dus er is nul ruimte om na te denken over het kerstdiner dus ik neem dat graag over. Mijn liefdestaal is ook koken voor mijn geliefden.

10 likes

Waarom duurt een potje triviant met de familie rustig 4 uur? Ben echt kapot :sweat_smile:

5 likes

Hey soy hier vanachter haar kaas plankje. Ik wil toch nog even zo voor het einde van het jaar zeggen dat er iets mis met je is als je geen kaas lust. Groetjes thuis.

51 likes

Wat is tonic toch goor

10 likes

Nou, het ligt er ook aan wat voor kaas. Komijnekaas en mosterdkaas zijn heerlijk. Blauwschimmelkaas bedank ik vriendelijk voor

6 likes

Als je een keer in Engeland bent (of misschien is het hier in nl ook te koop?) probeer deze eens als je ‘m nog niet kent :heart_eyes:

3 likes

Ach er is wel meer mis met mij

5 likes

Ik heb gisteren en eergisteren zoooooveel gegeten dat ik al de hele dag geen honger heb

1 like

Lig op de bank met 38,9 graden koorts echt loving life now. Waaaarom met kerst. Ik wil allemaal lekkers maken en gezellig doen.

4 likes

Ik heb vakantie :beers::clinking_glasses: hossaaa

11 likes

Vandaag werken en heb een kerst broche ding met lichtjes op mijn jasje.
Gelijk al die oudjes wakker zometeen met mijn knipperende Rudolf :joy:

20 likes

Goed opletten dat het niet afgepakt word. Mijn oma zou dat doen. Zo’n ekster was het wel.

12 likes

Heheh, ik ken gelukkig de mensen wel.

3 likes

Zouden we nog een witte kerst krijgen

3 likes

Aub niet

9 likes

Oo mijn kerstmutsje past precies op mijn avatar :sunglasses:

15 likes

Dat ligt helemaal aan jezelf :smirk:

6 likes

Kerstmutsje?

2 likes

Ik lig nog in bed te chillen en de kerk slaat Deck the halls :christmas_tree::heart_eyes:

8 likes