Wat je even kwijt wil #67

Lekker zweten voor volk en vaderland.

1 like

Is inderdaad dat museum

1 like

Omg laat kerst please voorbij zijn

7 likes

Echt he… hier is t gelukkig klaar nu. Nu Oud&Nieuw nog…t liefst wil ik die avond helemaal alleen vieren. Twijfel nog of ik dat wel of niet kan maken.
Zo blij als t januari is.

2 likes

Kerst 2023 was absoluut niet hoe ik her voor ogen had. Alle drie de dagen half ziekig in bed gelegen. :smiling_face_with_tear:

8 likes

Voor fuck sake vier het gewoon alleen als het zo erg is. Ik kan me voorstellen dat je dat niet kan doen als je kinderen hebt etc, maar anders who cares. Kan je gelijk je goede voornemens voor het nieuwe jaar alvast een dag eerder instellen.

Wil trouwens hier mijn excuses aanbieden voor mijn melodramatische ziekberichten vlak voor kerst. Ik ben gelukkig net op tijd beter geworden, en heb een heeerlijke kerst gehad. M’n buik is wel opgezwollen en ik heb echt een interventie nodig want blijf m’n moeders kerstkoekjes eten (witte choco, macadamia met cranberries 10/10) maar worth it.

Hoop dat jullie ook allemaal een fijne kerst hebben gehad (of iig dat jullie blij zijn dat het weer voorbij is voor een jaar zo)! :christmas_tree: :santa:t5:

36 likes

Omg please adopteer Lulu!

1 like

Je bent niet de enige. Volgens mij zijn er veel forummers ziek op dit moment

5 likes

Sinds vandaag geen smaak/geur meer, net ff testje gedaan en was positief…

Schoonmoeder heeft uitgebreid Indisch gekookt (had ze gisteren al gebracht voor vandaag) en proef nu niks behalve de sambal goreng sperziebonen :smiling_face_with_tear:

@Bunnyslippers geen excuses aanbieden, ziek zijn met kerst is ook kut. Goed dat je opgeknapt bent.

2 likes

Alle kerstplannen af moeten zeggen hier 🫠

Gelukkig wel een stuk beter nu, dus we gaan voor een leuke oud&nieuw dan maar. Maar fijn is anders want nu heeft niemand mijn kerstoorbellen gezien :rage:

1 like

Ik ging vroeger met mijn ouders altijd op vakantie met kerst. Na vele jaren dat zelf nu ook gedaan.
Helemaal geen kerst gedoe gehad, heerlijk, kan het iedereen aanraden.

9 likes

Tegenover wie heb je het gevoel dat je dat niet kan maken? Als je dat het liefst zou doen zou ik het zeker doen, ik ben zelf ook voor mijn 3e jaar thuis met o&n :sweat_smile:

1 like

M’n vriend en ik voelen altijd de behoefte om iets te doen met O&N en elk jaar valt het vies tegen en denken we ā€œwaren we maar thuis geblevenā€. Dat gaan we dit jaar dus ook lekker doen en kijk er nu al naar uit :ok_hand:

21 likes

Mijn favo ding is om thuis te blijven. En dan de volgende dag een bericht te krijgen van een vriendin hoe erg haar NY feestje tegen viel.
Ik hou van feestjes maar op NY hangt er altijd zon rare sfeer van het moet persee leuk zijn nu want het is het laatste feestje!

21 likes

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds ik denk 4 jaar weer naar een NY feestje en heb er zo’n zin in! Het is van 22:00 tot 07:00, ben benieuwd hoelang ik het volhou haha

5 likes

Superveel Bonnies hier :joy:

4 likes

Ik ben eergisteren verkeerd gestapt op de trap waardoor ik een fucking rare beweging maakte en nou heb ik zo’n rugpijn dat ik bijna niet kan bewegen :+1: echt joh the year keeps on giving :joy:

4 likes

Wij zijn een week op vakantie en ik zou donderdag mogen uitslapen, keek er ook echt naar uit want de rest van de dagen gaat de wekker om half zeven (lang verhaal, medische reden) blijkt nu door miscommunicatie dat er morgen geen wekker nodig is maar dan hebben we een (al betaald) uitje gepland dus moet ik alsnog alle dagen vroeg op. Ik ben echt teleurgesteld :no_mouth:

2 likes

En donderdag dan??

4 likes

Donderdag is er wel de wekker nodig. Mijn man dacht dat ie het goed had doorgegeven maar het was blijkbaar woensdag.

1 like