Ik vind dit dus helemaal geweldig!
Ik heb maar één keer AYNIL gekeken met heeel hoge verwachtingen, maar zelfs ik heb geen traantje gelaten! Ik jank heel snel, dus het ligt niet aan jou
Ik ook niet en ik kijk het daarom alleen soms nog als ik een ander er samen naar wil kijken.
Ik tijdens AYNIL:
Ik tijdens LOTR: AND ROHAN WILL ANSWER
Edit: dit was dus een reactie op @SpeedOfSound
Vandaag een nieuwe aanvraag gedaan, ik heb een week de tijd nu.
Duimen jullie voor me?
I cannot carry it for you, Mr frodo, but I can carry you
Ik heb vannacht bij mijn broertje gelogeerd en nu ruikt mijn haar zo lekker naar hun wasmiddel, zo gezellig! Doet me denken aan hoe het huis van mijn tante vroeger rook, zo fris en huiselijk.
Ik ga stoppen met anti depressiva na veel te lang er op gezetten te hebben en het is misschien wel handig om dat op mijn werk aan te geven. Maar het voelt zo raar om dat nu aan te geven. Ik heb het wel eens gedeeld met mijn ‘baas’ maar dat is allang vergeten en heb het eigenlijk ook nooit gedeeld met andere collega’s. Gewoon omdat het goed ging en in het verleden was.
Dit terwijl er recent bij andere collega’s/stagiaires nu veel aandacht wordt besteedt omdat ze zulke klachten hebben. Heb bij zulke gespreken ook altijd de backseat genomen, vond het stom om in te vallen met ‘ja ik had ook ooit…’ terwijl de focus op iemand is die nu momenteel problemen heeft. Of bij bv weer een stagiaire die de eerste dag binnenknalt met een heel rugzakje en de hele groep daarmee continu in mee trekt.
Voelt dan een soort van raar/spuit 11 om te zeggen ja trouwens ik zat al die tijd op medicatie maar ik ga nu stoppen. Komt dan opeens uit het niets, zou het lijken. Voel me dan ook eigenlijk stom en schuldig, om de zoveelste te zijn terwijl mensen me zien als de stabiele.
Soms zit hier iemand die precies hetzelfde typt als mijn moeder en dan denk ik Mam zit jij stiekem op dit forum? Posten over je minnaar??
Ik ben echt zo blij voor Gypsy Rose dat ze ieder moment de gevangenis mag verlaten.
Ik zou dat niet perse aangeven behalve als je verwacht dat je echt loco kan gaan. Ga je afbouwen of in een keer stoppen?
Waarom wil je het op je werk aangeven? Vind je het zelf een prettig idee als ze ervan af weten of voel je je een soort van verplicht?
Want dat laatste ben je natuurlijk niet. En sowieso niks om je voor te schamen en al helemaal niet om je schuldig over te voelen.
Je hoeft het niet aan te geven en als je het wel wilt aangeven kan je dat ook doen zonder in details te treden. Ik heb zelf aangegeven dat ik medicatie mag af gaan bouwen, maar dat dit tijdelijk klachten kan opleveren die van voorbijgaande aard zijn.
Vreselijk verhaal echt, met open mond naar zitten kijken toen
Nee natuurlijk niet, wat een rare vergelijking. Het is toch algemeen bekend dat op- of afbouwen van anti depressiva heftige klachten (fysiek en mentaal) kan geven?
Nee maar los daarvan slaat de vergelijking met paracetamol of neusspray toch nergens op. Misschien heeft ze een functie waarbij het handig is dit soort dingen te melden ivm veiligheid ofzo. Ik zou het persoonlijk ook niet zo snel delen maar als iemand dat wel zou doen zou ik dat niet heel raar vinden. Ligt denk ik ook heel erg aan de sfeer/type werk/collega’s.
Mijn werkgever en collega’s weten niet dat ik antidepressiva slik, want ze hebben ook verder helemaal niks aan die info. Maar als ik ga afbouwen en ik zit zwetend en kotsend op mn werkplek dan vind ik het wel een beetje gek om te zeggen dat er niks aan de hand is. Dus dat zou ik dan wel even aangeven bij mn leidinggevende. Zou wel eerst afwachten of ik me daadwerkelijk slecht zou voelen.
Ik ben bij een vriendin en er zou vanavond een loodgieter langskomen bij haar. Belt ie om kwart over twaalf dat ie er zo aan zou komen en nu komt ie net aan. Echt bizar zo laat
Helaas niet, hadden we wel kunnen gebruiken
Nu ben ik heel benieuwd of je het inmiddels al hebt gedaan . Ik wil het ook heel graag, maar dan een ringetje. Ik vind zelf mijn neus er ook dik voor, maar net als jij zeggen al mijn vriendinnen “JA DOEN!” Mijn vriend is minder fan van het idee. Ik heb met een app een neusringetje op mijn foto geplakt, en nu wil ik het alleen maar meer.
Ik kijk net in de lidl folder week 1
En eindelijk zijn er weer goede aanbiedingen terug🥳